Gå til innhold

Politimann stukket med knust ølflaske


Gjest på ett asylmottak selvsagt

Anbefalte innlegg

Hei Solsikke!

Siden det alltid er du som poster slike innlegg, så antar jeg at det er det nå også. Synes slike innlegg er en form for hverdagsrasisme, som jeg godt kunne vært foruten.

Nei det innlegget er det ikke jeg som har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står det veldig lite om hva som var årsaken. Hva gjorde den 30 år gamle normannen der, og hvorfor ble han så kjappt løslatt?

Hvorfor og hvordan er de spørsmåla jeg sitter igjen med.

Somalieren gjorde noe som ikke bør gjøres, men hvor ofte skjer dette blandt Normenn ute på fest lørdags kveldene? ja, uten a det er politimenn som er offeret da selvsakt. Men kan ikke se noen forskjell der gitt.

Har selv sotte fredlig inne på en nattklubb og fått en halvliter slengt mot hue av en " gal" kjerring. Det ble ikke skrevet om i lokalavisen engang. Politiet trappet opp den gang også, men noen kjerringer klarer å smiske seg dem vekk igjen. Politifolkene kikket ikke på meg engang, de sto på utsiden å "flørtet" med gjernings-kvinnen.

Tipper jeg ikke er den eneste som har opplevd slikt.

Kjenner også enkelte som oppsøker asylsøkere, kun for å lage kvalme.

Har sett mange rasistiske politifolk osv osv. Men det er liksom ikke noe å skrive om det......

Siden jeg har sett endel innen invandrere og har en venn som jobber med blandt annet asylsøkere, så blir jeg irritert over hvordan de legger frem slike saker og hvor lite de egentlig informerer om. Denne artikkelen vil jo kun ha et budskap frem, og det er: Sort gjerningsmann, også på en politimann da gitt.

Hverken hvorfor politimannen var der, hva som eventuelt skjede før han kom, hvorfor den andre normannen var der og hvorfor han ble løslatt osv stod det ingen ting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsikke!

Siden det alltid er du som poster slike innlegg, så antar jeg at det er det nå også. Synes slike innlegg er en form for hverdagsrasisme, som jeg godt kunne vært foruten.

Viser du ikke nå en forutinntatt holdning nøyaktig lik den du kritiserer Solsikke for?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...