Gå til innhold

Alkohol


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gin&Tonic.

Blir bare aldri lei den. Cosmopolitan og noen andre er ikke så aller verst, men jeg er stort sett trofast mot GT'en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker lite drinker for tiden, men skal jeg kjøpe noe må det bli screwdrivers.

Ellers er nok øl favoritten.

Hvis vi snakker om en drink som er _god_ men som man vanligvis ikke drikker da det ser for harry ut, så kliner meg til med en Strawberry dacory, eller hvordan nå det skrives..

God er den i hvertfall, ekstremt god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umulig å velge én!

Gin Tonic, Martini (ikke ferdigvarianten), ulike daiquiris, frozen (strawberry) Margharita..

Ellers er jeg egentlig også svak for div. sprit i ublanda form, jeg - spes. brun tequila og gin.

Men aller, aller best er Bache Gabrielsen XO eller en dobbel Jameson!

*lider videre som melkeprodusent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å velge én!

Gin Tonic, Martini (ikke ferdigvarianten), ulike daiquiris, frozen (strawberry) Margharita..

Ellers er jeg egentlig også svak for div. sprit i ublanda form, jeg - spes. brun tequila og gin.

Men aller, aller best er Bache Gabrielsen XO eller en dobbel Jameson!

*lider videre som melkeprodusent*

Åh..

Jeg glemte BGXO..

*Skammer meg*

Det er selvsagt den uslåelige favoritt, dog noe dyr å kjøpe ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowball, Singapore Sling, og en sur en..eh altså en med lime som heter Vetta Faen (navnet fordi ingen husker hva den heter)..ellers er Pils favorittdrinken sånn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gin og tonic. Ihvertfall når det gjelder drinker.

Av alkohol, er det cognac, den nyeste til Bertelsen, som seiler opp som den absolutte favoritten.

*logger av og går ned og blander en gin&tonic*

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...