Gå til innhold

Alkohol


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rødvin selvfølgelig, men skal det være en drink så er Absolutt med isbiter og lime godt. Eller en god cognac.

Søte drinker med masse gugge er ikke no for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødvin selvfølgelig, men skal det være en drink så er Absolutt med isbiter og lime godt. Eller en god cognac.

Søte drinker med masse gugge er ikke no for meg.

Jæger og battery er snadder - det synes Z også !! hihi

Jeg liker rødvin - tørr hvitvin - kald øl - gin og tonic - drink med massse vodka og lime og annet i - strawberry dacqari (vet da faen åssen det skrives) for ikke å glemme whiskey. Kan ikke rangere noen foran de andre for det er veldig avhengig av hvilken anledning og selskap det skel drikkes til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæger og battery er snadder - det synes Z også !! hihi

Jeg liker rødvin - tørr hvitvin - kald øl - gin og tonic - drink med massse vodka og lime og annet i - strawberry dacqari (vet da faen åssen det skrives) for ikke å glemme whiskey. Kan ikke rangere noen foran de andre for det er veldig avhengig av hvilken anledning og selskap det skel drikkes til .

"Jæger og battery er snadder - det synes Z også !! hihi"

Ja? Hmm... :) Jeg har da aldri drukket det? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jæger og battery er snadder - det synes Z også !! hihi"

Ja? Hmm... :) Jeg har da aldri drukket det? Eller?

Yups - den gangen vi var på en pub ved rådhuset og kelneren mixet drinker til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yups - den gangen vi var på en pub ved rådhuset og kelneren mixet drinker til oss.

Ah ... jo, den var god ...

Var det Jeger og Battery altså?

Jo, men han var så søt, morsom og hjelpsom, hva annet kunne jeg si? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jæger og battery er snadder - det synes Z også !! hihi

Jeg liker rødvin - tørr hvitvin - kald øl - gin og tonic - drink med massse vodka og lime og annet i - strawberry dacqari (vet da faen åssen det skrives) for ikke å glemme whiskey. Kan ikke rangere noen foran de andre for det er veldig avhengig av hvilken anledning og selskap det skel drikkes til .

daiquiri - uttales dækwri dersom man velger den amerikanske vrien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... jo, den var god ...

Var det Jeger og Battery altså?

Jo, men han var så søt, morsom og hjelpsom, hva annet kunne jeg si? ;)

Den var god - men i små doser. Blandingen høres i utgangspunktet helt forjævlig ut - det er nå en annen sak.

Og seffers var han både hyggelig og søt !! :-) Vet ikke om han var tagbar dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenfiddish er godt, men det er lenge siden jeg har drukket det!

Jeg kan anbefale Dalwhinnie hvis du liker dem litt milde, og Lagavulin eller Laphroaig hvis du har hår på brøstet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...