Gå til innhold

Lion


Singularity

Anbefalte innlegg

Du har ekstrem kontrol, det skal du ha! :)

Nå er det faen skjæra meg ikke lenge før jeg leser her at jeg skal gratulere en eller annen kompis med dagen..

Du har nå oversikt som ingen andre, også :)

Det lønner seg nok å være snill med Singularity, han har nok komprimitterende opplysninger om oss alle, med den oversikten han har... :)

Heldigvis er han sikkert den snilleste blant oss og, så da regner jeg meg som sikker.. Hvis ikke hjalp det sikkert å si akkurat det:)

Eller hva, Sing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    18

  • Singularity

    16

  • Amiga

    9

  • SierDuDet

    6

Mest aktive i denne tråden

Det lønner seg nok å være snill med Singularity, han har nok komprimitterende opplysninger om oss alle, med den oversikten han har... :)

Heldigvis er han sikkert den snilleste blant oss og, så da regner jeg meg som sikker.. Hvis ikke hjalp det sikkert å si akkurat det:)

Eller hva, Sing?

Ja, han er nok ganske harmløs, men med denne mannens interesse for våpen så ville jeg selvsagt ikke turdt å skrive noe annet her uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er nok ganske harmløs, men med denne mannens interesse for våpen så ville jeg selvsagt ikke turdt å skrive noe annet her uansett :)

What -interesse for våpen? Det var da hårreisende...

Dette har du virkelig ikke fortalt meg, Sing? Og intetanende hatt deg hjemme hos meg...??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What -interesse for våpen? Det var da hårreisende...

Dette har du virkelig ikke fortalt meg, Sing? Og intetanende hatt deg hjemme hos meg...??

:)

Er det noe jeg ikke vet om her?

"Og intetanende hatt deg hjemme hos meg...?? :)"

Hmmm....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg ikke vet om her?

"Og intetanende hatt deg hjemme hos meg...?? :)"

Hmmm....

:)

Hehe, jeg ante selvsagt at han var hjemme hos meg. Hadde vært morsomt ellers, du... :)

Jeg ante ikke på det daværende tidspunkt noe om Sings påståtte interesse for våpen. Noe jeg muligens hadde latt veid en smule på vekten da jeg vurderte å møte ham! Men siden han viste seg å være en snill fyr (såvidt vi vet), så gikk det bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ante selvsagt at han var hjemme hos meg. Hadde vært morsomt ellers, du... :)

Jeg ante ikke på det daværende tidspunkt noe om Sings påståtte interesse for våpen. Noe jeg muligens hadde latt veid en smule på vekten da jeg vurderte å møte ham! Men siden han viste seg å være en snill fyr (såvidt vi vet), så gikk det bra.

:)

Men jeg visste at du hadde fått med deg at han var hjemme hos deg, og det var egentlig det faktum at han tydligvis også _hadde seg_ der som jeg hang meg oppi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg visste at du hadde fått med deg at han var hjemme hos deg, og det var egentlig det faktum at han tydligvis også _hadde seg_ der som jeg hang meg oppi :)

Hihi, ja du kan jo lure. :) Siden vi var 7-8 jenter og med Sing som eneste hankjønn, så tipper jeg isåfall at han hadde det greit! Du kan jo angre på at ikke du også beit på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja du kan jo lure. :) Siden vi var 7-8 jenter og med Sing som eneste hankjønn, så tipper jeg isåfall at han hadde det greit! Du kan jo angre på at ikke du også beit på:)

Jaja.. bare mind meg på alt jeg kan angre på, du! :)

Hmmm sing med 7-8 jenter, ja... Høres ut som en trivelig kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. bare mind meg på alt jeg kan angre på, du! :)

Hmmm sing med 7-8 jenter, ja... Høres ut som en trivelig kveld! :)

Skal jeg minne deg på mer, virkelig?:)

Du kan da umulig angre nå som du kjenner til mitt forhold til Woody Allen-filmer. Vi hadde ikke fått et rolig sekund i heimen! Og aldri om noe Dimmur eller hva det heter hadde fått dundre ut av høyttalere i nærheten av meg! :)

Vi så riktignok ikke på Woody Allen-filmer akkurat den kvelden dette er snakk om. Men det ville blitt aktuelt, såpass kan jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg minne deg på mer, virkelig?:)

Du kan da umulig angre nå som du kjenner til mitt forhold til Woody Allen-filmer. Vi hadde ikke fått et rolig sekund i heimen! Og aldri om noe Dimmur eller hva det heter hadde fått dundre ut av høyttalere i nærheten av meg! :)

Vi så riktignok ikke på Woody Allen-filmer akkurat den kvelden dette er snakk om. Men det ville blitt aktuelt, såpass kan jeg si!

Jeg er rimelig sikker på at det ikke hadde blitt aktuelt den kvelden, men greit nok! :)

Vi hadde nok sliti kraftig i forhold til dine vaner, ja. Det skal jeg innrømme først som sist...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke gratulere datteren din med dagen fra meg. For henne- og for meg, er det faen det samme uansett.

Men dere for lage et fint selskap og kose dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lønner seg nok å være snill med Singularity, han har nok komprimitterende opplysninger om oss alle, med den oversikten han har... :)

Heldigvis er han sikkert den snilleste blant oss og, så da regner jeg meg som sikker.. Hvis ikke hjalp det sikkert å si akkurat det:)

Eller hva, Sing?

Det eneste jeg har "systematisert" er en liste over nick som jeg begynte på like etter at jeg begynte å småprate. Der står det ikke noe mer kompromitterende enn nick, navn, fødselsdag, mailadresse, ICQ-nummer og sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What -interesse for våpen? Det var da hårreisende...

Dette har du virkelig ikke fortalt meg, Sing? Og intetanende hatt deg hjemme hos meg...??

:)

Hmm... Mener da jeg listet opp skyting sammen med andre interesser en gang vi diskuterte hverandres fritidsbeskjeftigelser,

Men jeg har ikke tilgang på ICQ-loggene fra den tiden her, så jeg kan ikke si det helt sikkert på det nåværende tidspunkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...