Singularity Skrevet 10. august 2002 Forfatter Skrevet 10. august 2002 *Jøss* Er den veldig hemmelig den listen? ;-) Redd for det, ja. Mange som setter pris på at at ingen andre enn den/de de ønsker får vite f.eks. navnet deres, vet du. 0 Siter
Amiga Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Redd for det, ja. Mange som setter pris på at at ingen andre enn den/de de ønsker får vite f.eks. navnet deres, vet du. Det blir vel sånn ja, jeg får bare følge ekstra godt med på meldinger! :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Gratulerer til Vilde fra meg også :-) Ønsker hun seg flere perleduker? ;-) Ja, det hadde passet med en 30-60 stk. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Du trenger ikke gratulere datteren din med dagen fra meg. For henne- og for meg, er det faen det samme uansett. Men dere for lage et fint selskap og kose dere.... Ok. Jeg dreit å gratulere henne fra deg. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Gratuler hfra Ane og meg også:-) Merci!! Full alt der østpå? 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Jeg noterer normalt bare fødselsdager til DOLere/Ranglere på listen min :-) Tidlig i sommer var det en annen liten debatt om fødselsdager og oversikt (tror det var når jeg gratulerte Anker). Da spurte Zirine meg om jeg visste hennes, og etter å ha oppgitt den ble jeg gjort oppmerksom på at din eldste datter også fylte år samme dag. Så da gjorde jeg et lite unntak og noterte det :-) Det er igrunnen helt fantastisk. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Det regnet jeg med, tror de har med kurv på! Det har de. Løp og kjøp! 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Avstanden er nok for stor. Men hadde vært hyggelig å truffet deg og Lion en gang :-) Har det forresten blitt noe treff med Liza der borte ? Nei, Liza tør ikke å møte oss. Det forstår jeg godt, for vi er fryktinngytende. 0 Siter
Singularity Skrevet 10. august 2002 Forfatter Skrevet 10. august 2002 Nei, Liza tør ikke å møte oss. Det forstår jeg godt, for vi er fryktinngytende. Biter dere ? 0 Siter
Melaisa Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Avstanden er nok for stor. Men hadde vært hyggelig å truffet deg og Lion en gang :-) Har det forresten blitt noe treff med Liza der borte ? Vi treffes nok en gang. Som Hansaølet er vi verd å vente på ;-) Ingen Liza, nei. Vi har ikke hørt noe fra henne. Men vi sitter selvsagt klar til å løpe til byn med en gang hun melder seg. 0 Siter
ingera Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Merci!! Full alt der østpå? Nei, du vet, de har bare Mac her, og det klarer jo ikke vanlig dødelige å håndtere. I dag har vi vært på Tusenfryd og jeg kjørte ThunderCoasteren TO ganger!!Sjempekult. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Nei, du vet, de har bare Mac her, og det klarer jo ikke vanlig dødelige å håndtere. I dag har vi vært på Tusenfryd og jeg kjørte ThunderCoasteren TO ganger!!Sjempekult. Godt du får i deg noen fysiske utskeielser da når du ikke får i deg alkohol. 0 Siter
Singularity Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 Vi treffes nok en gang. Som Hansaølet er vi verd å vente på ;-) Ingen Liza, nei. Vi har ikke hørt noe fra henne. Men vi sitter selvsagt klar til å løpe til byn med en gang hun melder seg. Vi gjør nok det, ja :-) Og håper at det minitreffet etterhvert går i boks hos dere! 0 Siter
Singularity Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 Ja, kraftig. *Notere: Ta med munnkurver hvis treff med Lion og Melaisa* 0 Siter
Lionn Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 *Notere: Ta med munnkurver hvis treff med Lion og Melaisa* Det hjelper neppe. 0 Siter
Singularity Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 Det hjelper neppe. Hva er det som hjelper, da ? 0 Siter
Lionn Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Hva er det som hjelper, da ? Et balltre? 0 Siter
Singularity Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 Et balltre? Holder det med en sånn pisk som man kan smelle med i luften ala det løvetemmere bruker på sirkus ? 0 Siter
Lionn Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Holder det med en sånn pisk som man kan smelle med i luften ala det løvetemmere bruker på sirkus ? Ja, sånn ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.