Gå til innhold

Norge i år 2002


SierDuDet

Anbefalte innlegg

For en frekk jævel. Han følte seg nok rimelig lur når han fikk høre at det var din sykkel han stod og fikla med. Skikkelig driti på draget.

Det er mange frekke jævler ute og rusler på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • rufsetufsa

    5

  • erin

    3

  • tigertrollet

    3

Mest aktive i denne tråden

Hmmm jeg får komme opp med noen fine påstander etterhvert, men trikset er å provosere på en måte som gjør at folk ikke forstår at det er skrevet for å provosere..

Det er ikke så lett lenger, i hvertfall ikke med det nicket her..

Men det er klart.. enkelte tar jo selvsagt hvert eneste ord jeg skriver seriøst, så man vet jo aldri! :)

Du får finne på noe lurt, men å bytte nick er feigt.. Det må være noe vi kan tro på at du mener.. :)

Tipper du egentlig har nok hårreisende på lager, men du selv tar det som selvfølger... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne på noe lurt, men å bytte nick er feigt.. Det må være noe vi kan tro på at du mener.. :)

Tipper du egentlig har nok hårreisende på lager, men du selv tar det som selvfølger... hehe.

Jeg skifter ikke nick, der går grensen!

Dessuten har jeg prøvd meg på noen slike tilfeller tidligere, men endt opp som Anonym i dag SierDuDet, da jeg glemte å fjerne SierDudet fra feltet over...

Til manges latter, da spørsmålet var veldig seriøst, og det var før jeg begynte å være så aktiv på sexforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter ikke nick, der går grensen!

Dessuten har jeg prøvd meg på noen slike tilfeller tidligere, men endt opp som Anonym i dag SierDuDet, da jeg glemte å fjerne SierDudet fra feltet over...

Til manges latter, da spørsmålet var veldig seriøst, og det var før jeg begynte å være så aktiv på sexforumet :)

Ehem, jeg gjorde det samme igår kveld. Jeg pleier aldri å svare med andre nick, men jeg kjedet meg sånn at jeg begynte å rote meg borti sexforumet.. Skulle svare på hva som var best av fingring og slikking og sånt *kremt* -skrev først inn et eller annet nick, men det var et veldig teit nick, så jeg fjernet det og satte inn et mellomrom med space-tasten. Trykket selvsagt på send uten å sjekke forhåndsvisning først, så da lyste jo nicket mitt opp på innlegget!! Siden det ikke er et nick egentlig, men mitt ordentlige navn, var jo ikke det noe særlig.... Sendte dermed mail til webmannen/-kvinnen. Det ble fjernet rimelig fort. Så det var ikke så mange som så det takk og lov.

Nå har jeg lært, ingen sex-råd basert på egen erfaring fra meg, ever.....!!! :)

Andre ting svarer jeg villig vekk på der inne, da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem, jeg gjorde det samme igår kveld. Jeg pleier aldri å svare med andre nick, men jeg kjedet meg sånn at jeg begynte å rote meg borti sexforumet.. Skulle svare på hva som var best av fingring og slikking og sånt *kremt* -skrev først inn et eller annet nick, men det var et veldig teit nick, så jeg fjernet det og satte inn et mellomrom med space-tasten. Trykket selvsagt på send uten å sjekke forhåndsvisning først, så da lyste jo nicket mitt opp på innlegget!! Siden det ikke er et nick egentlig, men mitt ordentlige navn, var jo ikke det noe særlig.... Sendte dermed mail til webmannen/-kvinnen. Det ble fjernet rimelig fort. Så det var ikke så mange som så det takk og lov.

Nå har jeg lært, ingen sex-råd basert på egen erfaring fra meg, ever.....!!! :)

Andre ting svarer jeg villig vekk på der inne, da..:)

Pøh.. ikke noe problem å skrive om egne erfaringer, vel?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et imponerende, og ikke minst tålmodig "skuespill" av deg.

Jeg hadde bare buset ut med "Hva faen er det du driver med?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et imponerende, og ikke minst tålmodig "skuespill" av deg.

Jeg hadde bare buset ut med "Hva faen er det du driver med?"

Jeg også, sånn til vanlig, men jeg fikk jo brukt et noen sekunder til å beskue han før jeg gikk ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh.. ikke noe problem å skrive om egne erfaringer, vel?

:)

Tja, det spørs jo hvor sære erfaringer du har, det da:) Tviler på at du hadde gjort det i fullt navn, though.. Siden det ikke er så mange som heter det samme som meg er det jo ikke så vanskelig å finne ut av hvem jeg er hvis man følger litt mer her, mener jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det spørs jo hvor sære erfaringer du har, det da:) Tviler på at du hadde gjort det i fullt navn, though.. Siden det ikke er så mange som heter det samme som meg er det jo ikke så vanskelig å finne ut av hvem jeg er hvis man følger litt mer her, mener jeg.. :)

Men når det gjelder meg er det veldig mange som vet hva jeg heter, og mine erfaringer og prefaranser er nok minst like sære som dine! :)

Dessuten har jeg vel møtt i overkant av 100 stk her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det gjelder meg er det veldig mange som vet hva jeg heter, og mine erfaringer og prefaranser er nok minst like sære som dine! :)

Dessuten har jeg vel møtt i overkant av 100 stk her :)

Ok da. Skal begynne å legge ut alt det seksuelle jeg foretar meg, eller ikke foretar meg, under fullt navn heretter. Det gjø'kke no'... Det er jo en helt naturlig ting, som det heter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da. Skal begynne å legge ut alt det seksuelle jeg foretar meg, eller ikke foretar meg, under fullt navn heretter. Det gjø'kke no'... Det er jo en helt naturlig ting, som det heter.

:)

Eller du kan gjøre det litt enklere ved å legge det ut under fullt nick! :)

Det er lenge siden jeg har skrevet noe om hva jeg foretar meg her, og det skal selvsagt ikke skje i framtiden heller, så sant det ikke skjer noe helt hinsides kult som hvis jeg f.eks. deltar i en orgie med minst 3 jenter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg beundrer en slik beherskelse....

Jeg hadde uten tvil hissa meg noe sinnsykt opp, og dælja jævelen i hue med arrogansen hans!

Jeg skulle ha fotfulgt ham til han hadde sulta ihjæl. Makan til frekkas!

AARGGGHH, jeg blir så kampklar på sånne frekkisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg beundrer en slik beherskelse....

Jeg hadde uten tvil hissa meg noe sinnsykt opp, og dælja jævelen i hue med arrogansen hans!

Jeg skulle ha fotfulgt ham til han hadde sulta ihjæl. Makan til frekkas!

AARGGGHH, jeg blir så kampklar på sånne frekkisser.

Tror det å ydmyke hanfunker bedre enn slag, og slag er det bare jeg som hadde fått svi for...

..med mindre han hadde blitt aggresiv og det hadde vært selvforsvar, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det å ydmyke hanfunker bedre enn slag, og slag er det bare jeg som hadde fått svi for...

..med mindre han hadde blitt aggresiv og det hadde vært selvforsvar, da :)

Du må provosere frem slag først, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, sånn til vanlig, men jeg fikk jo brukt et noen sekunder til å beskue han før jeg gikk ut :)

Men det livet sikkert opp den kjedelige arbeidsdagen din, det kan du hvertfall takke han for...

Se bare på hvor mye tid du har brukt på denne tråden. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det livet sikkert opp den kjedelige arbeidsdagen din, det kan du hvertfall takke han for...

Se bare på hvor mye tid du har brukt på denne tråden. ;-)

Det har du helt rett i! Kanskje jeg burde sende han en blomst som takk? :)

Helvete heller.. sitte her i dette været.. varmt og kjedelig mens man kunne drukket utepils i bøtter og spand..

Det er nesten for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i! Kanskje jeg burde sende han en blomst som takk? :)

Helvete heller.. sitte her i dette været.. varmt og kjedelig mens man kunne drukket utepils i bøtter og spand..

Det er nesten for ille!

Og det beste er at på mandag har de meldt regn... *humrer ondskapsfullt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det beste er at på mandag har de meldt regn... *humrer ondskapsfullt*

Og da har jeg fri...

Det er loven om max mulig faenskap som trer i kraft, det! :)

Menmen.. shit au, neste helg skal jeg gå rundt i mørk dress en hel dag, så da håper jeg på uggent vær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...