Gå til innhold

Fytti grisen...


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Det er så inni helvete godt med pimp når man er bakrus!!!Har dere noe spesielle lyster dagen derpå som dere bare MÅ ha?(utenom sex da)

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iskald brus.

Den må være direkte fra frysern, og helst ha liggi der til den er på randen av bristepunktet og gjerne ligner litt på slush.

Iskald vørterøl er også genialt når man er i bakrus.

Hmmm... ja, og for deg som tydligvis drakk i går, på en fredag, så vil det si at det er lørdag i dag, og da finnes det vel knapt noen grunn til ikke å dytte i deg noe som vel er det mest geniale å dytte i seg når man er i bakrus:

Iskald øl!

Mat er ikke ultimat når man er i bakrus, men dersom man skal ha noe er grandis greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Iskald brus.

Den må være direkte fra frysern, og helst ha liggi der til den er på randen av bristepunktet og gjerne ligner litt på slush.

Iskald vørterøl er også genialt når man er i bakrus.

Hmmm... ja, og for deg som tydligvis drakk i går, på en fredag, så vil det si at det er lørdag i dag, og da finnes det vel knapt noen grunn til ikke å dytte i deg noe som vel er det mest geniale å dytte i seg når man er i bakrus:

Iskald øl!

Mat er ikke ultimat når man er i bakrus, men dersom man skal ha noe er grandis greit.

Hmm kanskje jeg skal fryse cola'n ja...det blir jo pimp det...nam nam...hulk er så innmari syk i dag..og ingen som vil være med meg å bade heller snufs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skal fryse cola'n ja...det blir jo pimp det...nam nam...hulk er så innmari syk i dag..og ingen som vil være med meg å bade heller snufs!!

Det å bade i det fine været er ingen skam!

Du får dytte'n i frysa og så ta deg et par iskalde øl mens du venter på at den skal bli kald.

Det hjelper på formen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det å bade i det fine været er ingen skam!

Du får dytte'n i frysa og så ta deg et par iskalde øl mens du venter på at den skal bli kald.

Det hjelper på formen! :)

huff det å reparere dagen derpå er ikke noe for meg da!Møtte forøvrig en sinnsyk fyr i går...han sto bak meg ,så tok han hånda mi å la den på skrittet sitt..og den var hard!Fatter ikke at folk kan gjøre slikt jeg!!Er det ett sjekketriks jeg har gått glipp av eller??Brrrr ekkelt var det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det å reparere dagen derpå er ikke noe for meg da!Møtte forøvrig en sinnsyk fyr i går...han sto bak meg ,så tok han hånda mi å la den på skrittet sitt..og den var hard!Fatter ikke at folk kan gjøre slikt jeg!!Er det ett sjekketriks jeg har gått glipp av eller??Brrrr ekkelt var det

Nja.. jeg tror ikke at du har gått glipp av så mye på sjekkefronten om du syntes det trikset der var noe ufint..

Men hva vet jeg? Det er jo ikke sikkert jeg er oppdatert selv, og det å sjekke er jeg heller elendig til..

Så sånn sett er det jo mulig at det der er det nye sjekketrikset, selv om jeg personlig finner det noe smakløst..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre jeg er skikkelig elendig, har jeg dilla på potetgull, chilinøtter og alt som er salt, fett og sterkt krydret. Ikke blir jeg mett heller. Skikkelig kald brus må jeg også ha. Sånn hadde jeg det forresten når jeg var gravid, også. Ikke rart at jeg la på meg rundt 25 kg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. jeg tror ikke at du har gått glipp av så mye på sjekkefronten om du syntes det trikset der var noe ufint..

Men hva vet jeg? Det er jo ikke sikkert jeg er oppdatert selv, og det å sjekke er jeg heller elendig til..

Så sånn sett er det jo mulig at det der er det nye sjekketrikset, selv om jeg personlig finner det noe smakløst..:)

Tror ingen av dere er helt oppdaterte.

Jeg pleier ofte å bruke det sjekketrikset der... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen av dere er helt oppdaterte.

Jeg pleier ofte å bruke det sjekketrikset der... ;-)

Kult.. sånne damer vil jeg møte oftere!

Det er noe annet når gutter gjør det på jentene, vet du, men når jentene gjør det på gutter er det bare kuuult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult.. sånne damer vil jeg møte oftere!

Det er noe annet når gutter gjør det på jentene, vet du, men når jentene gjør det på gutter er det bare kuuult! :)

Ironi, SDD?

Ellers har jeg faktisk gjort noe slikt i min "ungdom".

Vokste fra det for flere år siden.

Men jeg "jakter" når jeg er ute på byen. Det liker du!

Hvis du lover å klippe deg helt kort, og tar på en kul olabukse og en trang t-trøye, ken jeg nok klare å legge meg etter deg... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi, SDD?

Ellers har jeg faktisk gjort noe slikt i min "ungdom".

Vokste fra det for flere år siden.

Men jeg "jakter" når jeg er ute på byen. Det liker du!

Hvis du lover å klippe deg helt kort, og tar på en kul olabukse og en trang t-trøye, ken jeg nok klare å legge meg etter deg... *ler*

Jeg forsto at du kødda da, vet du.

Det var jeg som var ironisk, altså! :)

Tja.. ikke vet jeg, men det er jo ikke helt mulig at du hadde falt pladask og befølt meg mellom beina der og da...:)

Vet aldri med dere drammensere vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsto at du kødda da, vet du.

Det var jeg som var ironisk, altså! :)

Tja.. ikke vet jeg, men det er jo ikke helt mulig at du hadde falt pladask og befølt meg mellom beina der og da...:)

Vet aldri med dere drammensere vet du! :)

Vent og se. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent og se. ;-)

Nå som du vet hvordan jeg ser ut er jo faren til stede, men jeg forstår nok at det er deg den dagen jeg står på det lokale utestedet og en dame tar meg på tissen...

Det er nemlig ikke daglidags når jeg er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du vet hvordan jeg ser ut er jo faren til stede, men jeg forstår nok at det er deg den dagen jeg står på det lokale utestedet og en dame tar meg på tissen...

Det er nemlig ikke daglidags når jeg er ute :)

Faren er overhengende... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren er overhengende... *ler*

Jeg skal nok overleve det også jeg :)

Kanskje jeg til og med tar det som et kompliment.. Hmmm.. det er forskjellen på gutter og jenter.. en gutt som gjør noe sånt for seg en på tryne, mens en jente som gjør noe sånt sannsynligvis får seg et ligg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok overleve det også jeg :)

Kanskje jeg til og med tar det som et kompliment.. Hmmm.. det er forskjellen på gutter og jenter.. en gutt som gjør noe sånt for seg en på tryne, mens en jente som gjør noe sånt sannsynligvis får seg et ligg :)

Det er fordi gutter liker frekke jenter som byr på noe uforpliktende... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi gutter liker frekke jenter som byr på noe uforpliktende... ;-)

Kanskje, og i tillegg liker vi vel at jenter tar litt initiativ, uansett hvor vulgært det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, og i tillegg liker vi vel at jenter tar litt initiativ, uansett hvor vulgært det er :)

Dårlig svar, SDD!

Vi jenter liker vel ofte at menn tar initiativ, men å klå ei fremmed jente mellom beina er vel litt for mye av det gode? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...