Gå til innhold

Fytti grisen...


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Dårlig svar, SDD!

Vi jenter liker vel ofte at menn tar initiativ, men å klå ei fremmed jente mellom beina er vel litt for mye av det gode? :-)

Ja, folk som gjør det bør få juling.

Selvsagt.

Personlig kan jeg ikke fatte hva som får folk til å gjøre sånt, og de hører vel egentlig hjemme på en eller annen psykiatisk institutt..

Menmen... du er kanskje vandt til sånt der du kommer fra... :)

Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen, er vel trossalt et lite ordtak som stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, folk som gjør det bør få juling.

Selvsagt.

Personlig kan jeg ikke fatte hva som får folk til å gjøre sånt, og de hører vel egentlig hjemme på en eller annen psykiatisk institutt..

Menmen... du er kanskje vandt til sånt der du kommer fra... :)

Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen, er vel trossalt et lite ordtak som stemmer :)

Du og det forbanna ordtaket ditt. ;-)

Du vet vel at jeg IKKE er fra Drammen?

Ellers er jeg enig med deg i at slik oppførsel er uhørt, det er faktisk forstadiet til voldtekt.

Men alle jenter drømmer visst om å bli voldtatt, har jeg lest i en tråd. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og det forbanna ordtaket ditt. ;-)

Du vet vel at jeg IKKE er fra Drammen?

Ellers er jeg enig med deg i at slik oppførsel er uhørt, det er faktisk forstadiet til voldtekt.

Men alle jenter drømmer visst om å bli voldtatt, har jeg lest i en tråd. ;-)

Ja, jeg vet at du ikke er fra Drammen, og hadde du vært det hadde jeg selvsagt ikke svart deg mer, ei heller hadde du sett mail fra meg! :)

Neida...:)

Du har rett, og jeg holdt på å skrive det om voldtekt selv, da jeg tror at folk som holder på sånn før eller senere går til overgrepsskrittet. De må trossalt være rimelig psyke...

Så der er vi enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at du ikke er fra Drammen, og hadde du vært det hadde jeg selvsagt ikke svart deg mer, ei heller hadde du sett mail fra meg! :)

Neida...:)

Du har rett, og jeg holdt på å skrive det om voldtekt selv, da jeg tror at folk som holder på sånn før eller senere går til overgrepsskrittet. De må trossalt være rimelig psyke...

Så der er vi enige :)

Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig mener. Det er jo så ofte ironiske innlegg fra både den ene og den andre her... ;-)

Men du, jeg finner ikke innlegget om dol-galleriet, ble det slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig mener. Det er jo så ofte ironiske innlegg fra både den ene og den andre her... ;-)

Men du, jeg finner ikke innlegget om dol-galleriet, ble det slettet?

Det er mulig det ble det, siden en del dolere ble beskrevet der..

Men du vil jo ikke se flere dolere uansett, du, etter at du så meg. Der gikk grensen, sa du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det ble det, siden en del dolere ble beskrevet der..

Men du vil jo ikke se flere dolere uansett, du, etter at du så meg. Der gikk grensen, sa du :)

Tullebukk. Fiske etter komplimenter slik.

Jeg synes du ser ut som en kjekk mann, men det var så rart å få se bilde.

Har er jeg, som ikke har sett noen, og så ser jeg deg, som jeg tenkte litt på etter den ring-i-tissen-episoden. ;-)

Det ble så rart å ikke bare se for seg en fantasifigur.

-Ikke at jeg fantaserte om deg, altså... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullebukk. Fiske etter komplimenter slik.

Jeg synes du ser ut som en kjekk mann, men det var så rart å få se bilde.

Har er jeg, som ikke har sett noen, og så ser jeg deg, som jeg tenkte litt på etter den ring-i-tissen-episoden. ;-)

Det ble så rart å ikke bare se for seg en fantasifigur.

-Ikke at jeg fantaserte om deg, altså... *s*

Det er bare å innrømme først som sist om at du fantaserte om meg, helt ok det ;)

Neida, skal ikke kødde..

Forstår at det er rart, man danner seg jo stort sett bilder av dem man "snakker" med her.

Jeg fisket for øvrig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å innrømme først som sist om at du fantaserte om meg, helt ok det ;)

Neida, skal ikke kødde..

Forstår at det er rart, man danner seg jo stort sett bilder av dem man "snakker" med her.

Jeg fisket for øvrig ikke :)

Visst faen fisket du.

Du er tydeligvis litt usikker på hvor begrensningene for ditt utseende/sjarm går, og i tillegg tror du jeg er DEN baben (som jeg kanskje er?), noe som gjør deg enda mer usikker. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst faen fisket du.

Du er tydeligvis litt usikker på hvor begrensningene for ditt utseende/sjarm går, og i tillegg tror du jeg er DEN baben (som jeg kanskje er?), noe som gjør deg enda mer usikker. ;-)

Jeg er litt usikker på hva du mener med "begrensningene for mitt utseende", og selvtillitten er ikke så elendig at jeg faktisk tror at det finnes noen begrensninger for øyeblikket.

Men nå har jeg aldri vært helt jordnær heller :)

Neida, jeg er helt normal, og jeg fisket ikke!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva du mener med "begrensningene for mitt utseende", og selvtillitten er ikke så elendig at jeg faktisk tror at det finnes noen begrensninger for øyeblikket.

Men nå har jeg aldri vært helt jordnær heller :)

Neida, jeg er helt normal, og jeg fisket ikke!

:)

Hva kalles det da, om ikke fisking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kalles det da, om ikke fisking?

Hmm beskjedenhet?

Jeg fisket faktisk ikke, og jeg har ingen så høye tanker om mitt utseende at jeg engang presterer å ta innover meg en del av de pene bemerkningene jeg fikk her om dagen når folk snakket om dol-bilde samlingen.

Det er nok andre ting enn utseende jeg klarer meg på, tror jeg :)

Sjarm, humor og min ekstreme intelligens er nok viktigere punkter for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm beskjedenhet?

Jeg fisket faktisk ikke, og jeg har ingen så høye tanker om mitt utseende at jeg engang presterer å ta innover meg en del av de pene bemerkningene jeg fikk her om dagen når folk snakket om dol-bilde samlingen.

Det er nok andre ting enn utseende jeg klarer meg på, tror jeg :)

Sjarm, humor og min ekstreme intelligens er nok viktigere punkter for meg :)

"Ekstreme intelligens?"

Du kan da for svarte ikke kalle deg beskjeden, ihvertfall, din ekle vestkantsoss. *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ekstreme intelligens?"

Du kan da for svarte ikke kalle deg beskjeden, ihvertfall, din ekle vestkantsoss. *erter*

Jeg bor ikke på vestkanten :)

Men det med ekstrem intelligens var selvsagt litt humor igjen, men jeg føler jo selv at jeg er relativt oppegående :)

Men det tyder kanskje mer på at jeg psykisk ustabil :)

Beskjeden mente jeg i forhold til utseende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor ikke på vestkanten :)

Men det med ekstrem intelligens var selvsagt litt humor igjen, men jeg føler jo selv at jeg er relativt oppegående :)

Men det tyder kanskje mer på at jeg psykisk ustabil :)

Beskjeden mente jeg i forhold til utseende!

Hehe, du kan ihvertfall snakke for deg, det er sikkert.

At du kanskje er psykisk ustabil, tviler jeg ikke ett sekund på... *ler*

Ellers tror jeg tiden er kommet for en tur i senga, skal tross alt på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kan ihvertfall snakke for deg, det er sikkert.

At du kanskje er psykisk ustabil, tviler jeg ikke ett sekund på... *ler*

Ellers tror jeg tiden er kommet for en tur i senga, skal tross alt på jobb i morgen.

Tenkte å ta den turen nå hvert øyeblikk selv, men du får sove godt og drømme søtt om meg! :)

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...