Gå til innhold

Lionn


manne

Anbefalte innlegg

Jada, han er kjempesøt :)

Men jeg har som sagt ikke sett så grusomt mange :)

...så om du hadde sett mange...så hadde det ikke vært sikkert at han hadde vært kjempesøt likevel? *rekker tunge*

(Har ikke DOL-tiden din så langt lært deg at man ikke skal "krangle" med høygravide damer...hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du også? Det er da man tenker febrilsk hva man skal si, jeg har også sett mindre pene babyer som har blitt kjempepene som stor!

Det skal legges til at jeg er blitt myyyyye flinkere til å spontant utbryte at babyen er vakker på tross av hva jeg egentlig mener da....Den egenskapen kom samtidig med førstemann.

Når jeg var yngre og ikke likte babyer (!) så må jeg nok si at komplimentene satt dypere inne. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så om du hadde sett mange...så hadde det ikke vært sikkert at han hadde vært kjempesøt likevel? *rekker tunge*

(Har ikke DOL-tiden din så langt lært deg at man ikke skal "krangle" med høygravide damer...hehehe)

Jeg visste ikke at du var høygravid! :)

Jo, han hadde vært søt uansett hvor mange jeg hadde sett. Det jeg mente var at jeg har sett så få at jeg til å ikke har rukket å se en som ikke er søt.

Alle babyer er vel søte? Dvs.. de jeg har sett...

Tror jeg.. mulig jeg har fortrengt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at fødsel er noe som ingen har så innmari god peiling på egentlig. Tror de fleste leger og jordmødre går og håper på at en eller annen skal ta styringen og gi kommandoer. Merket det godt under både første og andre fødsel.

Denne gangen er jeg vel nesten som ekspert å regne, så om ingen andre vil si hva som skal skje så skal jeg nok klare å ta styringen selv. Hehehe

...og jeg har ingen planer om å sterilisere meg... *s*

Bra noen får opp fødselstallene, det trengs! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal legges til at jeg er blitt myyyyye flinkere til å spontant utbryte at babyen er vakker på tross av hva jeg egentlig mener da....Den egenskapen kom samtidig med førstemann.

Når jeg var yngre og ikke likte babyer (!) så må jeg nok si at komplimentene satt dypere inne. :o)

Det er rart med det men jeg for min del ser på en måte en sjarm med de som ikke er fullt så pene som jeg ikke så da jeg var yngre. :-) (dårlig setning men pyttpytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at du var høygravid! :)

Jo, han hadde vært søt uansett hvor mange jeg hadde sett. Det jeg mente var at jeg har sett så få at jeg til å ikke har rukket å se en som ikke er søt.

Alle babyer er vel søte? Dvs.. de jeg har sett...

Tror jeg.. mulig jeg har fortrengt noe..

Jeg antar at ditt lille roforsøk er ok nok. *s*...

Nå tror jeg at jeg skal være harry...og ta med meg barna på handletur til Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart med det men jeg for min del ser på en måte en sjarm med de som ikke er fullt så pene som jeg ikke så da jeg var yngre. :-) (dårlig setning men pyttpytt)

Det ligger nok noe i det. *s*

Nå skal jeg til Sverige og handle snop...masse surt... :P

(Man får med seg mye rart når man "ikke leser" andres private meldinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger nok noe i det. *s*

Nå skal jeg til Sverige og handle snop...masse surt... :P

(Man får med seg mye rart når man "ikke leser" andres private meldinger..

Så heldig du er! Jeg er sjokkert over meg selv for retz sendte mye, fylte en isboks som det hadde vært 570 gr is i. Den ble helt full og nå er den helt tom! :-O Godt var det så jeg får skylde på PMS ;-)

God tur da! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått. De bildene der var vel ikke fra ettårsdagne hans? Isåfall er hna meget liten.

Bildene med bamsen var fra ½årsdagen hans. De fire bildene der han ligger på magen er fra i sommer...så han er ikke så stor-stor. (Veide 10490g ved 11mnd'ers kontrollen)

Synes han er akkurat passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene med bamsen var fra ½årsdagen hans. De fire bildene der han ligger på magen er fra i sommer...så han er ikke så stor-stor. (Veide 10490g ved 11mnd'ers kontrollen)

Synes han er akkurat passe!

Han er tyngre enn mine jenter var på 2-årskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...