Gå til innhold

Stålorm med i barnehagen...


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Syns dere det var råttent gjort av meg å la ungene ta med seg en stålorm i barnehagen??

De ansatte hylte og grøsset, mens unga syns det var kjempestas å vise den fram!

Vel - jeg fant den i kjelleren her en dag (Den hadde kommet seg inn gjennom et åpent kjellervindu).

Og i og med at jeg synes litt synd på den, fikk de streng beskjed om å slippe den ut i skogen så snart de hadde vist den fram - noe de gjorde.

Jeg syns selv det var litt kult. Jeg fikk aldri lov å ta med meg dyra jeg fant på skolen eller andre steder. Så jeg mått gjemme de inne.

En gang "mistet" jeg 6 salamandere og venninna til mutter'n fikk helt spader når hun fant en av dem på gulvet under sofaen...! Ha, ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra! Sist gang jeg så en stålorm delte jeg den i 7 biter. Jeg angrer.

Fy! Vet du ikke at de er fredet??

Fred være med stålormene.

Har du hørt at det skal være ganske sprøtt å se på en stålorm i en maurtue? Maurene spiser den visstnok opp på null komma niks... Akkurat som Pirajaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde vel kanskje ha spurt de voksne først? Jeg hadde selv fått panikk om noen hadde kommet til meg med noe slikt. Uansett hvor ufarlig det er.

Men ungene syntes sikkert det var kjempe tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult:)

Jeg jobbet en gang i dyrebutikk hvor det døde en skorpion. (Den hadde selvsagt vært dau i flere måneder, men ingen torte stikke handa ned i bollen så det visste vi ikke).

Jeg ga den til min tante i bursdagsgave -som dekorasjon i en eske med et smykke rundt.

Jeg var 14år og dødsfornøyd -og trodde hun ville bli det samme. Det ble hun ikke. Hysterisk er vel ordet og skorpionen fløy vegg-i-mellom.

Møkkakjerring.

Så hvis noen vil ha en dau skorpion er det bare å si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy! Vet du ikke at de er fredet??

Fred være med stålormene.

Har du hørt at det skal være ganske sprøtt å se på en stålorm i en maurtue? Maurene spiser den visstnok opp på null komma niks... Akkurat som Pirajaer.

Fy! Gje Jacob sånne idèar! No drar han fluksens ut for å leite etter stålorm og maurtuer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult:)

Jeg jobbet en gang i dyrebutikk hvor det døde en skorpion. (Den hadde selvsagt vært dau i flere måneder, men ingen torte stikke handa ned i bollen så det visste vi ikke).

Jeg ga den til min tante i bursdagsgave -som dekorasjon i en eske med et smykke rundt.

Jeg var 14år og dødsfornøyd -og trodde hun ville bli det samme. Det ble hun ikke. Hysterisk er vel ordet og skorpionen fløy vegg-i-mellom.

Møkkakjerring.

Så hvis noen vil ha en dau skorpion er det bare å si i fra.

*LOL* Jeg vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var kjempeslemt! HATER slanger. BlæææÆ! Har helt spaderfobi. Ingen som tror det er så galt som det er før jeg begynner å gråte *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra! Sist gang jeg så en stålorm delte jeg den i 7 biter. Jeg angrer.

HA HA HA Det hadde den godt av

*trekker bena opp i stolen bare av å tenke på de*

DØD OVER STÅLORMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke noe om det der jeg. Selv har jeg fobi for ormer og slanger så til de grader! Høres helt sikkert rart ut for andre som ikke har det slik, men jeg er totalt hysterisk. Kan ikke se et bilde av en orm en gang, og langt mindre se en på TV.

Fobien ødelegger mye for meg, jeg tør f. eks. nesten ikke å gå i skogen om sommeren. Da må jeg psyke meg skikkelig opp først.

Tenk deg om jeg hadde jobbet i barnehagen til ungene dine. Jeg hadde frika totalt ut. Jeg syns nok du burde spurt først, men selv da kunne du jo ikke være sikker på om en av ungene var livredde.

Nå hadde jo dette gått bra, ifølge innlegget ditt. Men jeg syns nok kanskje det var litt lite gjennomtenkt.

Syns jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy! Vet du ikke at de er fredet??

Fred være med stålormene.

Har du hørt at det skal være ganske sprøtt å se på en stålorm i en maurtue? Maurene spiser den visstnok opp på null komma niks... Akkurat som Pirajaer.

jeg har bare hatt gleden av å bivåne oremegilde i maurtue med hoggorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke være riktig klok! ;o) Hadde jeg jobba i den barnehagen hadde jeg fått fullstendig spader!!! men det var sikkert veldig pedagogisk gjort av deg... Kanskje...? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg det var stilig - har sans for sånne dyr...

Men kanskje det hadde vært litt snillere å ta en advarende telefon først :-)))

Hadde noen fx overraska meg med en edderkopp, uansett type, hadde jeg nok fått hysterisk anfall, umiddelbart. DET hadde vært nifst for unga, det...

Ellers så tok lillebror med seg ei død mus på et syltetøyglass i førsteklassen i fjor, de hadde tema om "dyr i skogen". Jeg "glemte" å ringe jeg også - men det gikk bra, det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Jeg har helt fobi for alt som heter slanger og ormer, så jeg ville blitt dødsredd og hadde absolutt ikke satt pris på det. Og for en unge å se de voksne livredde ville sikkert ikke vært særlig artig, vil jeg tro. Så - jeg syns det var en idiotisk ting å gjøre. Men - ser at det er mange som syns det var kuult her, så jeg er sikkert bare overhysterisk. *grøsser litt ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...