Gå til innhold

Ekkel opplevelse på utedo.


Solsikke

Anbefalte innlegg

Vi har litt krommelige forhold på svigerfars hytte. Vi har en slik hyttedo som er en boks, med en sekk i og dolokk til. I går formiddag hadde jeg med meg domestos og tue ned og gjorde rent lokket og selve doringen. I morrest da jeg kom og skulle gå på do var der ekkle gulhvite larver over alt på doen. På doringen og på dolokket. Uff og uff det var en grusom opplevelse og den doen bruker ikke jeg noe mer. Før den hytta blir brukt mer så blir jeg å forlange biodo eller snurredo. Sambo er heldigvis enig.

Men det er sikkert mange andre som greier seg med denne doen og ikke blir plaget som vi. Men regner med det er varmen som har gjort at det ble slik.

Hvorfor jeg forteller dere dette? Ehhh vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • avil

    13

  • kie

    8

  • Solsikke

    6

  • Lionn

    2

Mest aktive i denne tråden

"Før den hytta blir brukt mer så blir jeg å forlange biodo eller snurredo."

Eg drar berre på hytter som har wc og bidèt - invitasjonar til å vera med på hytter med mindre standard blir kontant avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk mikroskop i senga di da Solsikke, ikke sikkert du tåler all midden du vil oppdage da:-)) Det er bare sundt å leve med litt smådyr, tror du er prippen ;.)) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Før den hytta blir brukt mer så blir jeg å forlange biodo eller snurredo."

Eg drar berre på hytter som har wc og bidèt - invitasjonar til å vera med på hytter med mindre standard blir kontant avvist.

hehe ikke så enkelt når der ikke er innlagt vann. For uten om do opplevelsen hadde vi det faktisk svært så koselig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bruk mikroskop i senga di da Solsikke, ikke sikkert du tåler all midden du vil oppdage da:-)) Det er bare sundt å leve med litt smådyr, tror du er prippen ;.)) *lol*

Vil ikke bruke mikroskop i senga mi og takk for at du minte meg på det Spenning. Jeg husker jeg så bilder av disse krypene en gang og jeg sov ikke noe særlig godt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk..føler med deg!!Ett hygienisk dass er en livsnødvendighet for meg!!

Så enig, så enig. Opplevelsen var grusom og vi dro på båttur for å glemme det hele. Sambo nekta å tømme greiene før vi dro så han må innom en tur til helgen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Jeg hadde nok forlangt det samme.

Ja,helt klart.Men vi må sansynligvis bygge på hytta for å få det til. Men det SKAL gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yækk!

Jeg hater utedoer i alle former. Sånn sett er jeg nok ganske kresen, men jeg ville faktisk aldri reist på tur på en hytte uten "skikkelig" do og dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der hvor det myldrer av likmark, finnes det som regel et lik. Muligens flere.

Fytterakkern.

Jobber du som etterforsker, veterinær, lege, eller har du bare skikkelig dårleig erfaring fra eget utedo?

:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Fytterakkern.

Jobber du som etterforsker, veterinær, lege, eller har du bare skikkelig dårleig erfaring fra eget utedo?

:-O

Hvem snakker om dårlige erfaringer? Lik er da spennende, avil!

Ok da, jeg _har_ en forkjærlighet for patologi og rettsmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem snakker om dårlige erfaringer? Lik er da spennende, avil!

Ok da, jeg _har_ en forkjærlighet for patologi og rettsmedisin.

Hver sin smak. Jeg livnærer meg av andres sjele-problemer og mentale ulykkeligheter. Kanskje litt sært, det også.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hver sin smak. Jeg livnærer meg av andres sjele-problemer og mentale ulykkeligheter. Kanskje litt sært, det også.

;-)

Jeg livnærer meg faktisk av det, jeg også. Det er bare på fritida jeg gir meg morbiditeten i vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...