Gå til innhold

Ekkel opplevelse på utedo.


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg livnærer meg faktisk av det, jeg også. Det er bare på fritida jeg gir meg morbiditeten i vold.

Deilig med noen skikkelig håndfaste problemer, og "pasienter" du kan pirke i med gaffel?

Eller noe i den dur?

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • avil

    13

  • kie

    8

  • Solsikke

    6

  • Lionn

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Deilig med noen skikkelig håndfaste problemer, og "pasienter" du kan pirke i med gaffel?

Eller noe i den dur?

*grøsser*

Det var nå det skulle vært PM her, har en mistanke om at webbis kaster meg ut hvis jeg blir for makaber. *sukk*

Jeg tror bare jeg sier Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå det skulle vært PM her, har en mistanke om at webbis kaster meg ut hvis jeg blir for makaber. *sukk*

Jeg tror bare jeg sier Ja.

PM? Post Mortem?

*skjønner ikke*

Blir jeg sletta hvis jeg skriver om likpilleri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Før den hytta blir brukt mer så blir jeg å forlange biodo eller snurredo."

Eg drar berre på hytter som har wc og bidèt - invitasjonar til å vera med på hytter med mindre standard blir kontant avvist.

Du er skikkelig Sønn av Noreg og Friluftsmannen og greier!

Kakker vel hue av egget selv når du skal jobbe for maten?

Det rare er at svartkledde og urbane speider-allergikere har en tendens til å glemme alt om sanitære forhold og bekvemmeligheter så snart teltlivet heter FESTIVAL. Fyttegrisen for noen overlevelsesturer jeg har vært på, hvis Roskilde teller med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

PM? Post Mortem?

*skjønner ikke*

Blir jeg sletta hvis jeg skriver om likpilleri?

PM = Privat Melding.

Neida, likgrafsing er helt stuereint, jeg tenkte på litt andre ting. Nei, ikke _det_!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM = Privat Melding.

Neida, likgrafsing er helt stuereint, jeg tenkte på litt andre ting. Nei, ikke _det_!

Ok, nå har du gjort meg akkurat passe nysgjerrig. Jeg kan jo gjette hva du tenker på, og når jeg blir sletta så veit jeg det var blink?

*tenke tenke*

Mista liksom den morbide kreativiteten da jeg spiste lunsj.....vanskelig å være skikkelig ekkel på full mage. Akkurat som det er farlig å drikke nok på tom hjerne. Eller sove godt i telt uten promille. Men nå var det jo ikke denslags dette dreide seg om.

Denne tråden handler om likmarkene i Solsikke sin utedass, og hvorfor DU syns det var litt gøy, og ble misunnelig på Solsikke.

Kom igjen, jeg skal si til Anker at det var min skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ok, nå har du gjort meg akkurat passe nysgjerrig. Jeg kan jo gjette hva du tenker på, og når jeg blir sletta så veit jeg det var blink?

*tenke tenke*

Mista liksom den morbide kreativiteten da jeg spiste lunsj.....vanskelig å være skikkelig ekkel på full mage. Akkurat som det er farlig å drikke nok på tom hjerne. Eller sove godt i telt uten promille. Men nå var det jo ikke denslags dette dreide seg om.

Denne tråden handler om likmarkene i Solsikke sin utedass, og hvorfor DU syns det var litt gøy, og ble misunnelig på Solsikke.

Kom igjen, jeg skal si til Anker at det var min skyld.

Én ting har du rett i; Jeg er bittelitt misunnelig på Spolsikke og utedoen.

Ang. det andre, så assosierte jeg meg bare litt ut på viddene. Ufine greier, kan virke støtende på enkelte grupper her inne.

Vil du ha detaljer, så sleng ut ei mailadresse, tro meg; Det ER for følsomt til dol. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg livnærer meg faktisk av det, jeg også. Det er bare på fritida jeg gir meg morbiditeten i vold.

Og så er vi noen som er så heldige å få betalt for begge deler! *S*

det _er_ spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Og så er vi noen som er så heldige å få betalt for begge deler! *S*

det _er_ spennende!

Jeg får bare betalt for de levende. :-/ Hvordan har du fiksa det..ehh...andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg får bare betalt for de levende. :-/ Hvordan har du fiksa det..ehh...andre?

Cluet er å velge rett utdannelse.....og stille både hode og hender til disp!

Ofte mangel på slike kalde typer som oss to vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig Sønn av Noreg og Friluftsmannen og greier!

Kakker vel hue av egget selv når du skal jobbe for maten?

Det rare er at svartkledde og urbane speider-allergikere har en tendens til å glemme alt om sanitære forhold og bekvemmeligheter så snart teltlivet heter FESTIVAL. Fyttegrisen for noen overlevelsesturer jeg har vært på, hvis Roskilde teller med!

På hytta vår har vi innlagt vatn og dusj, men utedassen er 50 meter unna og frå 1972, Funkar fint som faen den. Har lagt igjen mange kilo der... Nokre fluer og fluelarvar må ein trass alt rekna med når ein er på landet og har med gjødsel å gjera! :-)

Det finst dessutan div. strø som ein kan bruka i dassen for å redusere larvetrivselen. Men uansett er det jo larvane som gjer om dritten til jord! Altså er dei venene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Cluet er å velge rett utdannelse.....og stille både hode og hender til disp!

Ofte mangel på slike kalde typer som oss to vettu!

Faen, det skulle du sagt før! F.eks. for 30 år sida.

*Hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting har du rett i; Jeg er bittelitt misunnelig på Spolsikke og utedoen.

Ang. det andre, så assosierte jeg meg bare litt ut på viddene. Ufine greier, kan virke støtende på enkelte grupper her inne.

Vil du ha detaljer, så sleng ut ei mailadresse, tro meg; Det ER for følsomt til dol. ;-)

[email protected]

Jeg er _ikke_ følsom (kun når jeg spiser, men nå er jeg jo advart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem snakker om dårlige erfaringer? Lik er da spennende, avil!

Ok da, jeg _har_ en forkjærlighet for patologi og rettsmedisin.

*gulp*

Håper jeg får samme inntrykk et stykke inn i studiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå det skulle vært PM her, har en mistanke om at webbis kaster meg ut hvis jeg blir for makaber. *sukk*

Jeg tror bare jeg sier Ja.

Jeg har skjemt deg bort, det er klart! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting har du rett i; Jeg er bittelitt misunnelig på Spolsikke og utedoen.

Ang. det andre, så assosierte jeg meg bare litt ut på viddene. Ufine greier, kan virke støtende på enkelte grupper her inne.

Vil du ha detaljer, så sleng ut ei mailadresse, tro meg; Det ER for følsomt til dol. ;-)

Meg da?

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...