Gå til innhold

Hjelp hjelp VIKTIG litt langt men les det vær så snill

Anbefalte innlegg

hadde jeg hatt visa hadde jeg betalt håper noen av dere andre kan hjelpe meg (med to ting)

1::::::::::::

Har til tider vondt i magen (tarmene)

Og nesten alltid litt blod i avføringen , men i det siste er det kommet mye mer blod papirer blir brun rødt ????

Har mye forstoppelse men etter 1-2 uker får jeg rar diar (flakete ) av og til med feber svaette og lign ..

2:::::::::::::::

i den klumpen en har i halsen (tror det heter skjolbruskkjertene er ikke sikker)

Er hoven og øm på ta på øverst men jeg merker ikke noe mer (dobbel så stor så mannen min sin)

Litt tungt å puste men ikke noe vondt hvis jeg ikke berøren den ...

Vil helst slippe legen føler meg som en hypokonder går der nå pga noe gale med blode de finner ikke ut av det !!!!!!!!!!

God klem fra meg

Fortsetter under...

Heisann :-))

Kom deg til legen og få sjekket med en gang.

Jeg hadde en light utgave av dine symptomer for et år siden. Da var det stoffskiftet og div. andre greier som gjorde utslaget. Det trenger ikke å være noe alvorlig. Men tenk så kjipt å gå sånn lenge og så er det bare medisiner en liten periode så er du kvitt symptomene og ikke minst angsten for hva det kan være......

Så, marsj til legen. Ring i morgen. Ok??

Mvh

Gjest ikke undertegnet

Hei.

Jeg synes du skal gå til legen å få sjekket dette så fort som mulig. Har nettopp selv slitt med blod i avføring og vond mage. Hadde lite lyst til legen men til slutt måtte jeg bare. Med meg var det hemorrider som jeg nå har fått medisin mot. Det er viktig at du forteller legen ALT som plager deg på en gang itilfelle alt har en sammenheng, DU ER IKKE HYPOKONDER!!!

Lykke til.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...