Gå til innhold

Man vet at kvinnfolka har fått får mye makt, når..


conan

Anbefalte innlegg

.... dette lyser i mot en på Nettavisen:

"VITENSKAPELIG BEVIST:

Menn bør sitte og tisse

Nå er det vitenskapelig bevist: Menn bør sitte og tisse. Og det er ikke fordi det gir mindre søl.

Kvinner har siden toalettet ble oppfunnet klaget over at mannen skvetter utenfor og glemmer å legge ned toalettsetet. "..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Luska

    7

  • flisa

    6

  • MsSophie

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest innovertiss

Fatter ikke hvorfor det skal være noe problem å ikke søle på do, jeg!? Og hvorfor er det så nedverdigende å være mann og sitte på do? Du sitter jo når du bæsjer, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt opplagt!

Det viktigste er selsvagt å ha makta på områdene som virkelig BETYR noe. Som for eksempel dosetet. Verdensfreden er derimot av underordnet betydning.....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Det med skvetting utenfor kan jeg være enig i er noe gufne greier. Men når det gjelder det å legge ned doringen etter seg, skjønner jeg ikke problemet. Jeg har til dags dato ikke irritert meg over å måtte legge ned doringen selv når jeg skal på do etter et mannfolk... Tror kanskje det fins større problemer her i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hehe!

Det med skvetting utenfor kan jeg være enig i er noe gufne greier. Men når det gjelder det å legge ned doringen etter seg, skjønner jeg ikke problemet. Jeg har til dags dato ikke irritert meg over å måtte legge ned doringen selv når jeg skal på do etter et mannfolk... Tror kanskje det fins større problemer her i verden!

Alt er et problem for PMS'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Fatter ikke hvorfor det skal være noe problem å ikke søle på do, jeg!? Og hvorfor er det så nedverdigende å være mann og sitte på do? Du sitter jo når du bæsjer, eller hva?

Å sitte er egentlig ganske praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt naturlig - hva er så jækla maskulint med å stå????? Kanskje dere skulle begynne å stå når dere skal spise tomatsuppe med makaroni også . . tøffen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor det skal være noe problem å ikke søle på do, jeg!? Og hvorfor er det så nedverdigende å være mann og sitte på do? Du sitter jo når du bæsjer, eller hva?

Syns jeg ser dem - oj - kjenner jeg må bæsje her jeg står og tisser,- *deiser ned, mens strålen farer veggimellom* Bæsker en hard en...* opp og tisse siste dråpen som kom fordi han satt riktig* - og må bæsje litt løst som lå innafor den harde.

*hu hei! hvor det går! Thank God for Domestos!* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt naturlig - hva er så jækla maskulint med å stå????? Kanskje dere skulle begynne å stå når dere skal spise tomatsuppe med makaroni også . . tøffen!

:-)

Det at kvinnfolk sitter når de tisser, gjør det maskulint å stå å tisse!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

....men litt homsete?

Akkurat som det å stå å tisse er veldig hetero! Nei, takke meg til ståtissingen, det blir mer klin, men jeg er hvertfall ikke homse!! *ser oppjaget ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, sant nok... Men jeg har ikke klart å irritere meg over det når jeg har PMS heller jeg...! :o)

Da er du heldig. Jeg legger ned lokket automatisk fordi det er praktisk å legge ting der. Med liten hybel er det ikke så mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at kvinnfolk sitter når de tisser, gjør det maskulint å stå å tisse!! :-)

AHA! Men vi sitter jo andre plasser også! FORKLAR! eller er dere bare slike neandertalere som vi vet dere er? . - - - nå er det forresten lunsj, -og jeg skal søren meg STÅ og spise!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA! Men vi sitter jo andre plasser også! FORKLAR! eller er dere bare slike neandertalere som vi vet dere er? . - - - nå er det forresten lunsj, -og jeg skal søren meg STÅ og spise!

:-)

Selv om dere (kvinnfolka, altså) sånt rent fysisk godt kan stå å tisse, så blir det så grisete, at dere ikke kan det sånt rent praktisk, mens vi menn godt kan stå uten å grise (selv om det nok er et faktum mang en dovasker stiller seg tvilende til...)

Det er denne naturgitte forskjellen som gjør menns evne til å pisse stående, maskulin.

Akkurat som med bilkjøring, ballkasting mv... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida..jeg misforstod litt visst her..leste overskriften som -Man vet at kvinnfolka har fått for mye MAT, når..

er jeg matfiksert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne hvis slangen er litt stor, skjønner jeg godt at det ikke er behagelig å sitte. Klaske borti innsiden av doen er ikke videre delikat. Pleier ikke gutta å holde på styret når de skal noe annet og sitter?

Forresten så lurer jeg på en ting. Har vi kvinner førsteretten til do, siden doringen skal være nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne hvis slangen er litt stor, skjønner jeg godt at det ikke er behagelig å sitte. Klaske borti innsiden av doen er ikke videre delikat. Pleier ikke gutta å holde på styret når de skal noe annet og sitter?

Forresten så lurer jeg på en ting. Har vi kvinner førsteretten til do, siden doringen skal være nede?

Man behøver jo ikke dra ut hele utstyret for slikt småtteri. Dessuten så synes jeg det er mer ekkelt at den dypper ned i vannet når jeg sitter, enn at den kommer bort i toalettkanten (som tross alt vaskes med Domestos)..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...