Gå til innhold

Man vet at kvinnfolka har fått får mye makt, når..


conan

Anbefalte innlegg

Man behøver jo ikke dra ut hele utstyret for slikt småtteri. Dessuten så synes jeg det er mer ekkelt at den dypper ned i vannet når jeg sitter, enn at den kommer bort i toalettkanten (som tross alt vaskes med Domestos)..:-)

Sikkert din *skrytepave* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Luska

    7

  • flisa

    6

  • MsSophie

    6

Mest aktive i denne tråden

Nå får du jammen meg gi deg, ingen homser jeg kjenner gjør det ! :)

"Han er så femi at han sitter når han pisser..."

Sier vi på våre kanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er så femi at han sitter når han pisser..."

Sier vi på våre kanter!

"Han er så gjerrig at han griner når han driter..."

Sier vi på våre kanter. Uten at det har noe med temaet forøvrig å gjøre! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er så gjerrig at han griner når han driter..."

Sier vi på våre kanter. Uten at det har noe med temaet forøvrig å gjøre! :o)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dere (kvinnfolka, altså) sånt rent fysisk godt kan stå å tisse, så blir det så grisete, at dere ikke kan det sånt rent praktisk, mens vi menn godt kan stå uten å grise (selv om det nok er et faktum mang en dovasker stiller seg tvilende til...)

Det er denne naturgitte forskjellen som gjør menns evne til å pisse stående, maskulin.

Akkurat som med bilkjøring, ballkasting mv... ;-)

...si nå at du ikke har DO - hvorfor må dere tisse PÅ TING? - husvegger, granlegger etc.....blir det ikke rekyl? Istedet for å la det "gå" i gresset?

Er ikke det for å markere revir? Altså litt steinaldermannaktig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...si nå at du ikke har DO - hvorfor må dere tisse PÅ TING? - husvegger, granlegger etc.....blir det ikke rekyl? Istedet for å la det "gå" i gresset?

Er ikke det for å markere revir? Altså litt steinaldermannaktig? :-)

Klart det er urmannen i oss som "tvinger oss" til å tisse på noe. Hadde doskål og pissoarprodusentene vært litt lure, så hadde de benyttet seg av disse ubevisste urmann trekkene vi sliter med, og laget en blink midt i potten. Da skal jeg love deg at alle menn med nok testosteron hadde lagt all sin konsentrasjon i å treffe midt i blinken, og så hadde null søl blitt en positiv bieffekt.

Kanskje det hadde vært en god forretningside å lage "doblinker"? Alle kvinner hadde jo garantert kjøpt slike i heimen, la oss se:

ca 2 mill kvinner, 1,5 doer i snitt pr husstand, tilsier et marked på ca 3 mill blinker, før man tar med offentlige toaletter, på arbeidsplasse mm. La oss for enkelhets skyld anta det totale markedspotensialet er en 5 mill toalleter og pissoarer (antakelig er det mye høyere)

En slik plastikkdings kan ikke koste mye å produsere, kanskje 10-20 kr stykket ferdig importert til Norge. Man kan sikkert selge disse for 49,90 hos Select, Ellos, MailBus og andre, og da sitter man jo fort igjen med litt hyggelig avanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Han er så femi at han sitter når han pisser..."

Sier vi på våre kanter!

På de samme kanter hvor det er feminint å vaske seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er urmannen i oss som "tvinger oss" til å tisse på noe. Hadde doskål og pissoarprodusentene vært litt lure, så hadde de benyttet seg av disse ubevisste urmann trekkene vi sliter med, og laget en blink midt i potten. Da skal jeg love deg at alle menn med nok testosteron hadde lagt all sin konsentrasjon i å treffe midt i blinken, og så hadde null søl blitt en positiv bieffekt.

Kanskje det hadde vært en god forretningside å lage "doblinker"? Alle kvinner hadde jo garantert kjøpt slike i heimen, la oss se:

ca 2 mill kvinner, 1,5 doer i snitt pr husstand, tilsier et marked på ca 3 mill blinker, før man tar med offentlige toaletter, på arbeidsplasse mm. La oss for enkelhets skyld anta det totale markedspotensialet er en 5 mill toalleter og pissoarer (antakelig er det mye høyere)

En slik plastikkdings kan ikke koste mye å produsere, kanskje 10-20 kr stykket ferdig importert til Norge. Man kan sikkert selge disse for 49,90 hos Select, Ellos, MailBus og andre, og da sitter man jo fort igjen med litt hyggelig avanse...

Jeg leste om et pissoar på en flyplass - i Amsterdam? - hvor de hadde klistret opp en stor, naturtro flue der det var mest praktisk av rengjøringshensyn at gutta skulle sikte. Det var visst veldig hensiktsmessig.

"Stor, kul tiss", sier treåringen min hver gang han står og tisser. Jeg regner med at de fleste mannfolk sier nettopp det - men ikke høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er så gjerrig at han griner når han driter..."

Sier vi på våre kanter. Uten at det har noe med temaet forøvrig å gjøre! :o)

Da er vi fra samme kant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi fra samme kant! :-)

Nei, det er vi nok ikke. Hvert vårt fylke. Hvis jeg har oppfattet rett hvor du er fra da! Men sånne visdomsord sprer seg vet du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne hvis slangen er litt stor, skjønner jeg godt at det ikke er behagelig å sitte. Klaske borti innsiden av doen er ikke videre delikat. Pleier ikke gutta å holde på styret når de skal noe annet og sitter?

Forresten så lurer jeg på en ting. Har vi kvinner førsteretten til do, siden doringen skal være nede?

Det med førsteretten har vært diskutert her også, men vi kom frem til at siden vi jentene sitter uansett, mens guttene satt ihvertfall når de bæsjet, blir det jo slik at ringen skal ned i mer enn halvparten av tilfellene totalt.

Så vi jentene (i studenhyblene vi bodde på) vant saken.

Vi hadde faktisk klistermerke med et innsekt klistret nede i doskåla, det gjorde at gutta siktet bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!

Det med skvetting utenfor kan jeg være enig i er noe gufne greier. Men når det gjelder det å legge ned doringen etter seg, skjønner jeg ikke problemet. Jeg har til dags dato ikke irritert meg over å måtte legge ned doringen selv når jeg skal på do etter et mannfolk... Tror kanskje det fins større problemer her i verden!

Aldri ramlet ned i do, du da? Festlig å havne nedi der, altså. Det har jeg gjort noen ganger fordi jeg regnet med at doringen lå nede. Men nå har jeg lært. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ramlet ned i do, du da? Festlig å havne nedi der, altså. Det har jeg gjort noen ganger fordi jeg regnet med at doringen lå nede. Men nå har jeg lært. Tror jeg.

Hehe, har satt meg rett på porselenet et par ganger, når jeg har vært skikkelig trengt, jeg også! Guffent, men en overlever!

På den annen side; da jeg var lita, satte jeg meg en gang og begynte å tisse på selve dolokket. Unødvendig å si at det ble søl ut av det...!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har satt meg rett på porselenet et par ganger, når jeg har vært skikkelig trengt, jeg også! Guffent, men en overlever!

På den annen side; da jeg var lita, satte jeg meg en gang og begynte å tisse på selve dolokket. Unødvendig å si at det ble søl ut av det...!

:o)

Hehe....det gjorde jeg også en gang.....i 1.klsse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om et pissoar på en flyplass - i Amsterdam? - hvor de hadde klistret opp en stor, naturtro flue der det var mest praktisk av rengjøringshensyn at gutta skulle sikte. Det var visst veldig hensiktsmessig.

"Stor, kul tiss", sier treåringen min hver gang han står og tisser. Jeg regner med at de fleste mannfolk sier nettopp det - men ikke høyt.

hehe, -hadde vært kult om de SA det høyt!

Jeg sier sånn jeg:

*WOW - for en spreder jeg har* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...