Gå til innhold

Pokker - for sent, jenter!


Luska

Anbefalte innlegg

Eller...

Det hadde vært noe å skryte av det, altså...:)

Elvis var en fin mann, det skal han ha! :)

Neinå må jeg si at du imponerte meg her SDD.

Du refererer til selveste barndomshelten min som en god mann.

Det fins tross alt noe godt i deg, du som haselerer med oss skap-brann supportere ;)

Jeg har hatt problemer med innloggingen i det siste så mitt nick er blitt til geddo nå.

Jeg har hatt litt problemer med det faktum å ikke kunne svare på innlegg her inne, men jeg har fulgt med kan du skjønne..

Har du et liv på fritiden? Eller er det det at du ikke gjør noe når du er på jobb?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Luska

    31

  • SierDuDet

    28

  • tigertrollet

    9

  • flisa

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg tar kjerringa hans, du tar Brad, så er begge fornøyde! :)

Nå stikker jeg for øvrig og ser på film med Brad! :)

Ta henne! Da har vi et problem mindre. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. finner liksom ingen feil med henne heller -selv hvor kritisk jeg er. Faen.

Nå er det vel bare left-overs igjen... bortsett fra G. Clooney. Han kler å bli eldre:)

Nja... Så har vi jo Kevin Costner da. Han var min store Kjærlighet for noen år siden. Har tapt seg littegrann, men er vel fortsatt rimelig tagbar, eller hva? Han er ikke gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poeng, men dette er dottera til ELVIS!! The King!!

It's a honka honka burnin' love!

ENIG!

Man reduserer liksom ikke bare prinsesse Presley til å være eksen til agent M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Så har vi jo Kevin Costner da. Han var min store Kjærlighet for noen år siden. Har tapt seg littegrann, men er vel fortsatt rimelig tagbar, eller hva? Han er ikke gift.

Åhhh...jeg hadde glemt han.. Går det an??!! Ugh.

Har siklet etter han i mange filmer, ja.. *drømmer*

I "Flaskeposten" var han til å spise opp altså!! Har sett den noen ganger kan man si.. *sikle, sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hører på deg, SierDuDet, så klart! Trodde du noe annet? ;o)

Nope, og jeg hadde blitt skuffet om du hadde hørt på en jente som bruker lypsyl som glidekrem istedet for meg :)

Det er for øvrig mulig hun ikke forsto filmen, selv om det skal godt gjøres..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinå må jeg si at du imponerte meg her SDD.

Du refererer til selveste barndomshelten min som en god mann.

Det fins tross alt noe godt i deg, du som haselerer med oss skap-brann supportere ;)

Jeg har hatt problemer med innloggingen i det siste så mitt nick er blitt til geddo nå.

Jeg har hatt litt problemer med det faktum å ikke kunne svare på innlegg her inne, men jeg har fulgt med kan du skjønne..

Har du et liv på fritiden? Eller er det det at du ikke gjør noe når du er på jobb?

:P

Jeg gjør mye på jobb, men har likevel god tid til det her..:)

Eller... "Mye" er kanskje en definisjonssak.

I dag har jeg for øvrig fri, og har så godt som akkurat stått opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta henne! Da har vi et problem mindre. Takk.

Hun er sikkert snill hun, selv om jeg egentlig heller ser meg selv sammen med Cameron Diaz! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh...jeg hadde glemt han.. Går det an??!! Ugh.

Har siklet etter han i mange filmer, ja.. *drømmer*

I "Flaskeposten" var han til å spise opp altså!! Har sett den noen ganger kan man si.. *sikle, sikle*

Jeg syns han var mest digg i Danser Med Ulver og Prince of Thieves jeg da... Selv om han hadde hockeysveis i Danser Med Ulver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, og jeg hadde blitt skuffet om du hadde hørt på en jente som bruker lypsyl som glidekrem istedet for meg :)

Det er for øvrig mulig hun ikke forsto filmen, selv om det skal godt gjøres..:)

Godt mulig hun ikke forsto den ja... Hmmm... og så er hun ikke blond en gang. Hun er vel bare - hva er det du kaller sånne? - plante. Ja, hun er litt plante, rett og slett!

Så det er klart jeg hører på deg! Fra og med nå er du Guden min. Skal kun følge råd fra deg heretter! (hvertfall når det gjelder filmtips)

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert snill hun, selv om jeg egentlig heller ser meg selv sammen med Cameron Diaz! :)

Snill??

Hva har det med saken å gjøre?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han var mest digg i Danser Med Ulver og Prince of Thieves jeg da... Selv om han hadde hockeysveis i Danser Med Ulver...

Hockeysveis godtas selvsagt uten å blunke på en sånn kjekkas. Det gjør også det skjegget Brad P. nå har anlagt i forbindelse med en filminspilling (får jeg håpe da..) Og DET var ugly altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan iallfall ikke tatt han for utseende hans..han er "brækk-ækkel" å se på

Neida, det er bare du som ikke har sansen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeysveis godtas selvsagt uten å blunke på en sånn kjekkas. Det gjør også det skjegget Brad P. nå har anlagt i forbindelse med en filminspilling (får jeg håpe da..) Og DET var ugly altså!

Ja, der er vi ganske så enige! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...