Gå til innhold

Pokker - for sent, jenter!


Luska

Anbefalte innlegg

Godt mulig hun ikke forsto den ja... Hmmm... og så er hun ikke blond en gang. Hun er vel bare - hva er det du kaller sånne? - plante. Ja, hun er litt plante, rett og slett!

Så det er klart jeg hører på deg! Fra og med nå er du Guden min. Skal kun følge råd fra deg heretter! (hvertfall når det gjelder filmtips)

;o)

Det er klart du kan stole på meg!

Både når det gjelder filmtips og annet. Faktisk er det ikke den ting du ikke kan stole på meg i forhold til, og det vil alle som kjenner meg selvsagt si.

Så snill er jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Luska

    31

  • SierDuDet

    28

  • tigertrollet

    9

  • flisa

    6

Mest aktive i denne tråden

Snill??

Hva har det med saken å gjøre?

:-)

Næmmen jeg vil da ikke ha slemme damer, så hvis frøken Aniston ikke er snill så vil jeg jo ikke ha henne..

Da går jeg heller etter frøken Jolie og frøken Diaz.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen jeg vil da ikke ha slemme damer, så hvis frøken Aniston ikke er snill så vil jeg jo ikke ha henne..

Da går jeg heller etter frøken Jolie og frøken Diaz.

:)

*flire*

Ja, for Angelina er jo viden kjent for sitt milde vesen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire*

Ja, for Angelina er jo viden kjent for sitt milde vesen..

Jeg aner selvsagt ikke hva hun er kjent for, da alt annet enn synet kobler ut når jeg ser henne.

Jeg er av den typen som bare ser på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen jeg vil da ikke ha slemme damer, så hvis frøken Aniston ikke er snill så vil jeg jo ikke ha henne..

Da går jeg heller etter frøken Jolie og frøken Diaz.

:)

Her snakker vi kun om utseende altså.

Personlighet er no dritt og totalt uvesentlig i denne sammenheng

*trekker på skuldrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi kun om utseende altså.

Personlighet er no dritt og totalt uvesentlig i denne sammenheng

*trekker på skuldrene*

Oki, men isåfall så er Diaz å foretrekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart du kan stole på meg!

Både når det gjelder filmtips og annet. Faktisk er det ikke den ting du ikke kan stole på meg i forhold til, og det vil alle som kjenner meg selvsagt si.

Så snill er jeg! :)

Av en eller annen grunn tror jeg deg på det! :o)

PS! Vil du passe på VISA-kortet og koden min en periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn tror jeg deg på det! :o)

PS! Vil du passe på VISA-kortet og koden min en periode?

Jeg tror ikke at det er så sunt, i og med at jeg har oppdaget gleden ved å bestille dvd-filmer via nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at det er så sunt, i og med at jeg har oppdaget gleden ved å bestille dvd-filmer via nettet :)

Å, så du er ikke så stolbar likevel da? :o)

Var filmen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så du er ikke så stolbar likevel da? :o)

Var filmen bra?

Filmen var selvsagt bra, og jeg har flere her. Problemet er bare at været er så nydelig at jeg heller skal stikke å trene om 1 time :)

Joda, jeg er til å stole på når det gjelder alt, jeg vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var selvsagt bra, og jeg har flere her. Problemet er bare at været er så nydelig at jeg heller skal stikke å trene om 1 time :)

Joda, jeg er til å stole på når det gjelder alt, jeg vet du! :)

Når det er så fint vær som nå, hvorfor drar du ikke til nærmeste strand og viser deg frem i stedet? Sjekker smårips og sånn? I stedet vil du heller svette i et treningsstudio? Du er rar du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så fint vær som nå, hvorfor drar du ikke til nærmeste strand og viser deg frem i stedet? Sjekker smårips og sånn? I stedet vil du heller svette i et treningsstudio? Du er rar du! :o)

Treningskompisen har fått for seg at han skal trene 12 i dag siden han har ferie, så jeg bare følger han :)

Jeg hater strender. Takler ikke å ligge der en hel dag, uansett hvor mye smårips som løper rundt der!

Dessuten føler jeg ikke at jeg har "nok" å vise fram for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningskompisen har fått for seg at han skal trene 12 i dag siden han har ferie, så jeg bare følger han :)

Jeg hater strender. Takler ikke å ligge der en hel dag, uansett hvor mye smårips som løper rundt der!

Dessuten føler jeg ikke at jeg har "nok" å vise fram for øyeblikket :)

Å, ikke vær så beskjeden nå da! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - alt kler den smukke, er det ikke det det heter?

:o)

Jupp, men om jeg er smukk eller ikke er vel en definisjonssak :)

Til lørdag skal jeg gå i dress, da blir jeg smukk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, men om jeg er smukk eller ikke er vel en definisjonssak :)

Til lørdag skal jeg gå i dress, da blir jeg smukk! :)

Tror nok du er rimelig smukk, SDD!

Du blir nok et syn i dress, tenker jeg. Du får imidlertid prøve å unngå å feie over svigermora til brudgommen e.l. Da er det bedre å prøve hun lekre kusina på 24, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du er rimelig smukk, SDD!

Du blir nok et syn i dress, tenker jeg. Du får imidlertid prøve å unngå å feie over svigermora til brudgommen e.l. Da er det bedre å prøve hun lekre kusina på 24, eller hva?

Ja, du sier noe der.

Jeg får krysse fingrene å håpe på at det er noen lekre kusiner der, eventuelt søstre eller venninner av bruden som jeg ikke kjenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der.

Jeg får krysse fingrene å håpe på at det er noen lekre kusiner der, eventuelt søstre eller venninner av bruden som jeg ikke kjenner :)

Ja, sjansen burde jo være der. Bare hun er over 16 år og under 100 kg, så er hun vel tagbar! ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjansen burde jo være der. Bare hun er over 16 år og under 100 kg, så er hun vel tagbar! ;o))

Nja.. for tiden går jeg bare etter dem som er mellom 16 og 17 og et halvt...:)

Neida.. det blir nok god mat, god drikke, fyll, og ikke de helt store forholdene for sjekking..

Eller er brylluper kanskje fine sjekkesteder? Hmmm kommer jo mye ungt ditt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...