mrxx Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Dette mener jeg stemmer meget dårlig. Ingen er vakrere enn de norske jentene, mener nå jeg da:-)) http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=227278 (håper at linken virker) 0 Siter
Gjest Simfa Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Hmmm..kan begynne å lure. Amerikanske jenter?? Nei, vi norske er best:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Det er jo utvilsomt ett eller annet seriøst feil der.. Jeg mener.... Tyskerne ligger som nummer 3 over de styggeste damene i verden, mens de ligger som nummer 6 over de peneste damene i verden... Og Norge er ikke engang med i konkurransen.. Jeg er for øvrig enig når det gjelder disse svenska flickorna... Det er noe med dem 0 Siter
vin Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Enig...vi er jo bare sååå flotte! Lurer på hvilke menn som står bak denn f...skapen:( 0 Siter
tonie Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Det var gutten sin! Vil du ha en klem? *klemmer* :-) PS: de norske gutta er ikke så verst de heller. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. august 2002 Forfatter Skrevet 12. august 2002 Det var gutten sin! Vil du ha en klem? *klemmer* :-) PS: de norske gutta er ikke så verst de heller. Tar gjerne i mot en klem fra en av verdens vakreste jenter/kvinner:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.