Gå til innhold

*Hulk* Han er jo blitt gamel og grå...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    33

  • Bassisten

    7

  • rufsetufsa

    5

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Du er sikkert en av de som onanerte til karate kid flere ganger om dagen.

Faen og den lille pingla irriterte meg når jeg var 12. Det var jo faen ikke mulig å få kontakt med damene om man ikke så ut som han.

Jeg så ikke ut som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert en av de som onanerte til karate kid flere ganger om dagen.

Faen og den lille pingla irriterte meg når jeg var 12. Det var jo faen ikke mulig å få kontakt med damene om man ikke så ut som han.

Jeg så ikke ut som han.

hææ? hadde han fyren på bildet noe med Karate Kid å gjøre eller..?

_Jeg_ syntes forresten ikke Karate Kid var no', SierDuDet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du er sikkert en av de som onanerte til karate kid flere ganger om dagen.

Faen og den lille pingla irriterte meg når jeg var 12. Det var jo faen ikke mulig å få kontakt med damene om man ikke så ut som han.

Jeg så ikke ut som han.

Æsj, jeg har aldri likt fyren,mindre pen spør du meg,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hææ? hadde han fyren på bildet noe med Karate Kid å gjøre eller..?

_Jeg_ syntes forresten ikke Karate Kid var no', SierDuDet:)

Det er bra å se at noen hadde smak selv når de var unge! :)

Husker at han, Tom Cruise og Limahl var heltene.. ja.. også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel..

Vi gutta hadde ikke mye å stille opp mot dem med, nei, og derfor trøstet vi oss med postere med Sam Fox og Sabrina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er bra å se at noen hadde smak selv når de var unge! :)

Husker at han, Tom Cruise og Limahl var heltene.. ja.. også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel..

Vi gutta hadde ikke mye å stille opp mot dem med, nei, og derfor trøstet vi oss med postere med Sam Fox og Sabrina :)

He he der traff du spikeren på hodet gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg har aldri likt fyren,mindre pen spør du meg,,

Men du er jo veldig gammel, og derfor var vel ikke du ung når Karate Kid rula kinoene og gjorde alle unge piker våte med sine plakater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å se at noen hadde smak selv når de var unge! :)

Husker at han, Tom Cruise og Limahl var heltene.. ja.. også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel..

Vi gutta hadde ikke mye å stille opp mot dem med, nei, og derfor trøstet vi oss med postere med Sam Fox og Sabrina :)

Du skreiv: "også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel.."

Tenkjer du kanskje på Pat Sharp? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he der traff du spikeren på hodet gitt!!

Det var i det minste en jævla god grunn til å unnskylde seg det faktum at samtlige gutter på den tiden, med unntak av homsene, siklet på disse to puppedamene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skreiv: "også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel.."

Tenkjer du kanskje på Pat Sharp? ;-)

Hehe, stemmer.. han med hockey sveisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å se at noen hadde smak selv når de var unge! :)

Husker at han, Tom Cruise og Limahl var heltene.. ja.. også han dere i Pat Sharp showet på Sky Channel..

Vi gutta hadde ikke mye å stille opp mot dem med, nei, og derfor trøstet vi oss med postere med Sam Fox og Sabrina :)

Tom Cruise var jeg faktisk forelsket i, på ordentlig! De andre du nevnte var skikkelig kvalme, selv på den tida.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det var i det minste en jævla god grunn til å unnskylde seg det faktum at samtlige gutter på den tiden, med unntak av homsene, siklet på disse to puppedamene :)

Var mer fan av Nick Kershaw og...helvete husker ikke navnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom Cruise var jeg faktisk forelsket i, på ordentlig! De andre du nevnte var skikkelig kvalme, selv på den tida.

;)

Kan ikke fatte at man kan bli forelsket i noen film folk på ordentlig, sånn med unntak av Marlon Brando i Gudfaren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer fan av Nick Kershaw og...helvete husker ikke navnet..

Han var kul. Husker han lagde en låt om Don Quijote. Den var artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at man kan bli forelsket i noen film folk på ordentlig, sånn med unntak av Marlon Brando i Gudfaren! :)

For han er du forelsket i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For han er du forelsket i?

Jeg vil vel ikke påstå at jeg er forelsket, det er kanskje å gå noe langt for meg som veldig sjelden blir forelsket, men betatt - det er det nok ikke noe poeng i å stikke under en stol! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...