Gå til innhold

*Hulk* Han er jo blitt gamel og grå...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

ja for faen den var kjempe ekkel,den hadde jeg glemt...

Så du The Others med Nicole kidman da?Den var ikke helt vekk den heller!?

Enig, og the others er nok en av de desidert beste filmene jeg har sett på kino i år.

Virkelig en skummel og bra film, med en slutt jeg ikke kan annet enn å digge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    33

  • Bassisten

    7

  • rufsetufsa

    5

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Enig, og the others er nok en av de desidert beste filmene jeg har sett på kino i år.

Virkelig en skummel og bra film, med en slutt jeg ikke kan annet enn å digge! :)

*sukk*har dere sett Willow da?Den var oppriktig søøøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har en eller annen ting i forhold til spøkelser..

Synes rett og slett at sånt er skummelt, men det kan vi ikke diskutere nå når klokka er 01.00 og jeg snart skal legge meg :)

Hehehe... BØØØØ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja, men jeg har en eller annen ting i forhold til spøkelser..

Synes rett og slett at sånt er skummelt, men det kan vi ikke diskutere nå når klokka er 01.00 og jeg snart skal legge meg :)

Fnis..har noen spøkelses historier på lager jeg,men jeg skal spare dem til neste gang vi snakkes på natten..uuuuææææææhæhæhæ...

Du får sove godt da med dyna over hodet og henderne over dyna..Se det ble vel en utfordring??

Natta nuss til deg fra meg!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*har dere sett Willow da?Den var oppriktig søøøt.

Eh... det husker jeg faktisk ikke.. jo, jeg tror jeg har sett den, men den gjorde åpenbart ikke noe inntrykk på meg i og med at jeg jo knapt husker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe... BØØØØ!!

Hehe, rart det der, men akkurat spøkelsegreier skremmer meg...

..selv om jeg jo selvsagt ikke tror på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis..har noen spøkelses historier på lager jeg,men jeg skal spare dem til neste gang vi snakkes på natten..uuuuææææææhæhæhæ...

Du får sove godt da med dyna over hodet og henderne over dyna..Se det ble vel en utfordring??

Natta nuss til deg fra meg!! =o)

Takk for at du ikke forteller meg dem nå, men jeg hadde sikkert bare tatt hevn og forsøkt å skremme deg litt også :)

Sov godt og drøm søtt du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Others er kjempeskummel! Skjønte ikke plottet før helt på slutten, jeg...

Jeg tror ikke _noen_ kan ha skjønt det før slutten.. Det skulle trossalt godt gjøres! :)

Jeg skjønte for øvrig ikke plottet i den sjette sansen heller, før helt på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dine favoritter da?siden du ikke er så lettskremt som meg og SDD.

Hmmm. Blair Witch var creepy. Og i motsetning til SDD synst eg Exorcisten er ein god film, sjølv om den ikkje er like skremmande som den var då eg såg den for 15-20 år sidan.

Aner ikkje eg... Er ikkje så opptatt av grøssere. Likar mykje forskjellig. Abyss er seff konge - sci-fi og fantasy går rett heim hos meg. Og ja - det falt ein tåre då eg såg The English Patient for fyrste gong i jula. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hehe, rart det der, men akkurat spøkelsegreier skremmer meg...

..selv om jeg jo selvsagt ikke tror på noe...

P.S Rosenborg vinner 2-1 i morgen!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hmmm. Blair Witch var creepy. Og i motsetning til SDD synst eg Exorcisten er ein god film, sjølv om den ikkje er like skremmande som den var då eg såg den for 15-20 år sidan.

Aner ikkje eg... Er ikkje så opptatt av grøssere. Likar mykje forskjellig. Abyss er seff konge - sci-fi og fantasy går rett heim hos meg. Og ja - det falt ein tåre då eg såg The English Patient for fyrste gong i jula. :-)

Maktet ikke å se ferdig Den Engelske pasienten,prøvde to ganger den er gøøøøørrr kjedelig!!!Basta!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S Rosenborg vinner 2-1 i morgen!!!!!!!!!!!!!

Hadde det ikke vært for at jeg spilte bort min siste 100-lapp på unibet istad, så skulle jeg satset på Brøndby.

Oddsen er på over 3, og de er et bedre lag enn disse trønderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hadde det ikke vært for at jeg spilte bort min siste 100-lapp på unibet istad, så skulle jeg satset på Brøndby.

Oddsen er på over 3, og de er et bedre lag enn disse trønderne.

Ti stille med deg, ikke si sånn,du kan godt være litt "skaptrønder"du å!

Ikke oss trøndere sin feil at det er vi som må framheve norsk fotball??

Ha ha ha ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti stille med deg, ikke si sånn,du kan godt være litt "skaptrønder"du å!

Ikke oss trøndere sin feil at det er vi som må framheve norsk fotball??

Ha ha ha ha ha ha

Jeg er skaptrønder delux dersom RBK kommer seg videre, men årets RBK er ikke gode nok til å avansere i Champions Leauge, den ting er nok desverre veldig sikkert!

Man må være realist også, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg er skaptrønder delux dersom RBK kommer seg videre, men årets RBK er ikke gode nok til å avansere i Champions Leauge, den ting er nok desverre veldig sikkert!

Man må være realist også, vet du :)

Ja ,men akkurat nå er jeg bare optimist!!

Kremt..prøver en gang til jeg..Godnatt,sweet dreams,hasta la vista,auf vidersen...osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,men akkurat nå er jeg bare optimist!!

Kremt..prøver en gang til jeg..Godnatt,sweet dreams,hasta la vista,auf vidersen...osv

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...