Gå til innhold

80-tallsparty


Anki

Anbefalte innlegg

Toy soldiers ja, huser den når du nevnte den :) Bros - var de tvillinger? Pet shop boys er allerede med :)

eh ..husKer, skulle det stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig fest var vel gryterett, ja. Ekstremt eksotisk med ris til. Men ellers var det ostesmørbrød (i steikeovnen), ferdigpizza, saltstenger og chips helt uten dip. Hjemmepoppa populærkorn.

Ellers er det viktig å bruke bokstaven z.

Som i oztezmørbrød, gryterett med riz, og zaltztenger.

Skikkelig knæzj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - jeg og venninna mi hadde også dilla på Bobbysocks en periode. hehe - vi gikk rundt med sånne Bobbysocks-briller også. Husker du de? Sånne knallrosa med striper..? Skulle gjerne hatt tak i sånne til 80-tallspartyet jeg da, men aner ikke hvor jeg kan få tak i de.

Ellers var jeg Wham og George Michael-fan de luxe :) Så 80-tallets høydepunkt var da jeg var på George Michael-konsert i Drammenshallen 21. april 1988 :) *sukk* Svima av 2 ganger og hadde det helt _digg_! :)

Hadde de ikke noen filler knyttet i håret? Eller husker jeg feil?

Jeg digget i tillegg til Bobbysocks Carola... ehh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toy soldiers ja, huser den når du nevnte den :) Bros - var de tvillinger? Pet shop boys er allerede med :)

Bros- drop the boy

og when will I be famous

ellers er det jo gammel bon jovi og annet snækks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de ikke noen filler knyttet i håret? Eller husker jeg feil?

Jeg digget i tillegg til Bobbysocks Carola... ehh

hehe - det var Dollie de Luxe det:) "lenge leve livet. Vi vet aldri hvor vi ender. lenge leve livet. Vi står sammen samme hva som hender. Lenge leve troen på at vi kan være venner. Lenge leve troen på et liv samme hva som hender" I jøsse navn - hvorfor kommer man på tekstene til sånne sanger?

Carola? I alle dager! hehehe :) Var på en konsert av henne, og halve konserten var bare "Halleluja!" *spy* :) Men det var jo på begynnelsen av 90-tallet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - det var Dollie de Luxe det:) "lenge leve livet. Vi vet aldri hvor vi ender. lenge leve livet. Vi står sammen samme hva som hender. Lenge leve troen på at vi kan være venner. Lenge leve troen på et liv samme hva som hender" I jøsse navn - hvorfor kommer man på tekstene til sånne sanger?

Carola? I alle dager! hehehe :) Var på en konsert av henne, og halve konserten var bare "Halleluja!" *spy* :) Men det var jo på begynnelsen av 90-tallet da..

Främling, Hey Micke osv.

Ikke noe halleluja der, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Främling, Hey Micke osv.

Ikke noe halleluja der, nei...

hehe - nei, hadde ikke blitt så mye halleluja ennå da ;) Men det har hun tatt igjen godt og vel i ettertid! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toy soldiers ja, huser den når du nevnte den :) Bros - var de tvillinger? Pet shop boys er allerede med :)

Glen Medeiros var også en 80 talls helt...*sukk* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...