Gå til innhold

Nysgjerrig på naboens penisstørrelse?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Luska

    18

  • SierDuDet

    14

  • Amiga

    5

  • libra

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hehe, i hans favør eller disfavør? ;o)

Vel, testen påsto at han hadde 18-20... han hadde ikke 28-30 for å si det sånn...

Det er ikke alle sider ved han jeg savner like mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bruke denne testen på kollegaene mine også - eller er det bare naboens??

*lurer fælt*

Nei, det gjelder kun naboen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle til å måle både hender og alt annet jeg nå, for å se om det var noe tak i testen...

Ja, hehe! I testen skal en kun angi str. på hhv. hender, føtter og nese, i S, M, L, XL osv. Så kommer penisstørrelsen opp. Fiffig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hehe! I testen skal en kun angi str. på hhv. hender, føtter og nese, i S, M, L, XL osv. Så kommer penisstørrelsen opp. Fiffig! :o)

Men gi meg den linken du får etter at du har trykket på den blå greia.. Kanskje det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, testen påsto at han hadde 18-20... han hadde ikke 28-30 for å si det sånn...

Det er ikke alle sider ved han jeg savner like mye ;-)

Libra da! Det er ikke størrelsen det kommer an på! Det er om de har noe å dytte etter med! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gi meg den linken du får etter at du har trykket på den blå greia.. Kanskje det går..

Ja, men da kommer testen opp i ei egen "rute" liksom, det er ikke noen webadresse på den, hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libra da! Det er ikke størrelsen det kommer an på! Det er om de har noe å dytte etter med! :o)

Motoren var ikke noe å skryte av den heller... vet ikke om det var viftereima som svikta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...