Gå til innhold

Nysgjerrig på naboens penisstørrelse?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Luska

    18

  • SierDuDet

    14

  • Amiga

    5

  • libra

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, særlig. In your dreams! Pøh!

:o)

Ikke i mine drømmer, jeg synes trossalt 26 blir noe ekstremt, men i dine drømmer, tenker jeg vi sier. Du og din penisfetish! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - jeg tok test i forhold til skostørrelse, nesestørrelse og størrelsen på hendene til mannen min, og svaret ble mellom 19,5 og 20,3 cm. hehe :)

Faen, hvis jeg nå kommer frem med målbånd så tror han vel det har rablet for meg..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i mine drømmer, jeg synes trossalt 26 blir noe ekstremt, men i dine drømmer, tenker jeg vi sier. Du og din penisfetish! :)

Hvis jeg har penisfetish, så er jeg vel i såfall rimelig normal. Fins det heterofile damer som ikke har penisfetish da? ;o)

Men de trenger ikke være 26 cm da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har penisfetish, så er jeg vel i såfall rimelig normal. Fins det heterofile damer som ikke har penisfetish da? ;o)

Men de trenger ikke være 26 cm da!

Åja... jeg skrev feil jeg, trodde det var tufshufsa som skrev det forrige innlegget, for hun har nemlig penisfetish. Den må visst være over 25 cm eller noe i den duren...*rister på hodet*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja... jeg skrev feil jeg, trodde det var tufshufsa som skrev det forrige innlegget, for hun har nemlig penisfetish. Den må visst være over 25 cm eller noe i den duren...*rister på hodet*

:)

Hehe, tenkte du svarte feil ja. Holdt nesten på å bli fornærmet over at du la ut om penisfetishen min! ;o)

Hun nøyer seg ikke med mindre enn 25 cm? Jøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke nyskjerring på naboens penisstørrelse. Bare tanken på at han har en penis er frastøtende.

Joppe, trinn 1 på sexskolen: Alle menn har en penis.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte du svarte feil ja. Holdt nesten på å bli fornærmet over at du la ut om penisfetishen min! ;o)

Hun nøyer seg ikke med mindre enn 25 cm? Jøss...

Nei, hun er ganske ram i forhold til størrelse, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sierjegikkebort

Ja, det er jeg. Jeg har nemlig sønnen hans her på besøk rett som det er for å bade i plaskebassenget vårt. Guttungen er 6 år, og det er faktisk vanskelig å se at det er en gutt, den er minimal.

Lurer på om sønner arver slikt. Mannen min er særdeles velutstyrt, og vår gutt på 5 år tegner til å få like mye å by på.

Mens minsten på 3 foreløpig har en helt normal en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...