Gå til innhold

Anonymitet - en vits for mange!


Gjest overfrustrert

Anbefalte innlegg

Jaja; det ble 1 -1 i Bryne kampen...

Men jeg fikk inn en hvor blant annet Haugesund vant over Ham Kam (oddsen 3.40).

Total Oddsen var 17.45 og selvsagt angrer jeg på at jeg ikke satset mere enn 50;

MVH

Du ligger bra i overskudd føler jeg...

Personlig ligger jeg ca 1500 i underskudd det siste halvåret.. Røk 1000 kroner bare under fotball VM.

Problemet mitt er at når jeg vinner, og det gjør jeg jo stadig vekk, så blir jeg stormannsgal og satser alt for mye, og da ryker jeg selvsagt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke så mange som legger ut navnet sitt i forbindelse med at de oppgir mailadressen sin? Hvertfall har ikke jeg sett mye til det her på dol.

De fleste har jo en anonym en à la "[email protected]" og da er man vel rimelig anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger bra i overskudd føler jeg...

Personlig ligger jeg ca 1500 i underskudd det siste halvåret.. Røk 1000 kroner bare under fotball VM.

Problemet mitt er at når jeg vinner, og det gjør jeg jo stadig vekk, så blir jeg stormannsgal og satser alt for mye, og da ryker jeg selvsagt...:)

Mye penger ligger det jo ikke akkurat i Oddsen....

Den siste uken har jeg regnet ut at jeg har satset ca 2300; og vunnet ca 5600;

Men det er ikke hver uke jeg går i + :)

Hos meg er det litt ekstra spenning i hverdagen!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penger ligger det jo ikke akkurat i Oddsen....

Den siste uken har jeg regnet ut at jeg har satset ca 2300; og vunnet ca 5600;

Men det er ikke hver uke jeg går i + :)

Hos meg er det litt ekstra spenning i hverdagen!

Hilsen

Helt enig med deg... Det er spenningen som er det morsomme ved dette, men jeg må nok begynne å satse på litt ferre kamper om gangen da de er lettere å få inn...

men det er klart.. gevinsten blir jo ikke like br som når man sitter der med en bong som viser nesten 40 i odds :)

Morsomt er det i hvertfall, og nå er det bare dager til spenningen i England begynner så jeg bør nok sette inn et par kroner på min unibet konto, rimelig snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg... Det er spenningen som er det morsomme ved dette, men jeg må nok begynne å satse på litt ferre kamper om gangen da de er lettere å få inn...

men det er klart.. gevinsten blir jo ikke like br som når man sitter der med en bong som viser nesten 40 i odds :)

Morsomt er det i hvertfall, og nå er det bare dager til spenningen i England begynner så jeg bør nok sette inn et par kroner på min unibet konto, rimelig snart! :)

Hmmm...er det derfor gubben skulle ha et myyye større Tv i stuen?!!

Syns å huske han snakket om en Liverpool kamp på søndag ;)

Har du et favoritt lag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...er det derfor gubben skulle ha et myyye større Tv i stuen?!!

Syns å huske han snakket om en Liverpool kamp på søndag ;)

Har du et favoritt lag ?

Liverpool, selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...