Gå til innhold

Grandiosa, dyrkere og f***e


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg må bare bemerke den nye, eller i det minste relativt nye, grandiosareklamen.

Den er faen skjæra meg ikke stabil.

Her ser man noen satandyrkere i en skog, brutale skapninger med langt hår og blek hud. Inne i skogen står det også et kristent gospell kor og synger og danser akkurat som vanlige kristne stort sett alltid gjør.

Satandyrkerne oppdager disse syngende relgiøse unge damene, og blir så selvsagt kristne de også - grunnet at grandiosa pizza visstnok samler folket, eller noe i den duren.

Dette er jo en helt feil tolkning av reklamen. Her snakker vi om 4-5 langhårede satandyrkere som det sikkert ikke har blitt noe på på lang tid (de løper jo trossalt rundt i skogen å knuser trær store deler av døgnet, og da er det begrenset hvor mye man får!), og så møter de tilfeldigvis på et tredvetalls unge, hvitkledde, uskyldinge, og svært pene blondiner som står og synger i skogen, smiler og innviterer dem bort til seg.

Selvsagt går de bort til dem, de er da for faen ikke dumme!

Og så kommer grandiosa logoen fram på skjermen, men er det virkelig grandiosa disse gutta er ute etter?

Jeg mener.... 30 nydelige damer...

4-5 dyrkere....

30 uskyldige damer...

4-5 dyrkere...

30 kåte damer som smiler og synger...

4-5 dyrkere som knuser trær store deler av døgnet...

30 jomfruer i hvitt...

Og det er her jeg mener at reklamen er helt feilkjørt:

Det er da for faen ikke grandis disse gutta er ute etter og jeg hadde også lekt kristen i noen minutter om jeg havnet i en tilsvarende situasjon på ett av mine treraid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Luska

    5

  • flisa

    4

  • vin

    2

Mest aktive i denne tråden

de jævla støgge bleike magre ekle wannabemetalrockerne der kan bare DRØMME videre. de kommer ALDRi til å få seg noe av de damene!! og det er såååååååååå faktaaaaaaaaaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre var for heavy akkurat nå, SDD. Må våkne først.

*Gjeeespe*

Skal på jobb. Usj.

Jeg er på jobb...

Heavy?

Njæ... mulig jeg burde latt meg selv våkne før jeg skrev den der. Den skulle egentlig bli litt morsom, men jeg var vel noe plantefisert i dag morges, og legemeslurisen fulgte kanskje ikke helt med toppetasjen i forhold til slumvirksomhet.

Ha en fin dag på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de jævla støgge bleike magre ekle wannabemetalrockerne der kan bare DRØMME videre. de kommer ALDRi til å få seg noe av de damene!! og det er såååååååååå faktaaaaaaaaaaaaaa

Nja... det er utrolig hvordan disse satandyrkerne drar damer...

Ser dem gang på gang der de flyr rundt med de mest strøkne bæibsa, så man skal aldri si aldri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er på jobb...

Heavy?

Njæ... mulig jeg burde latt meg selv våkne før jeg skrev den der. Den skulle egentlig bli litt morsom, men jeg var vel noe plantefisert i dag morges, og legemeslurisen fulgte kanskje ikke helt med toppetasjen i forhold til slumvirksomhet.

Ha en fin dag på jobb :)

Her er såvel legeme som den mentale kapasiteten i dvale. Vinterdvale allerede(?)

Skal på biltur med jobben, gode muligheter for å ta igjen litt søvn.

Jeg blir mer og mer sikker på at jeg er arbeidssky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er såvel legeme som den mentale kapasiteten i dvale. Vinterdvale allerede(?)

Skal på biltur med jobben, gode muligheter for å ta igjen litt søvn.

Jeg blir mer og mer sikker på at jeg er arbeidssky.

Jeg er bare 28 og allerede klar over at jeg er arbeidssky. Jeg tror aldri jeg vil venne meg til en 8-16 jobb, og må derfor finne ut av hvordan jeg best kan klare å bli millionær mens jeg styrer min egen arbeidstid og tjener penger på ting jeg elsker!

Jeg får fortsette å jobbe med saken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er bare 28 og allerede klar over at jeg er arbeidssky. Jeg tror aldri jeg vil venne meg til en 8-16 jobb, og må derfor finne ut av hvordan jeg best kan klare å bli millionær mens jeg styrer min egen arbeidstid og tjener penger på ting jeg elsker!

Jeg får fortsette å jobbe med saken! :)

Gi meg et vink når du har funnet ut av det!

*vil ha oppskrift*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg et vink når du har funnet ut av det!

*vil ha oppskrift*

Hmm tenkte du kunne gi meg noen råd, jeg....

Men da får jeg vel tenke det ut selv :)

Tror du det å starte min egen "familie" vil duge?

Du må jo innrømme at det er en viss klang i Don SierDuDet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i alle fall et farlig sugende blikk, de to ! :-)

Ja, og spør du meg så er det ikke grandiosa det står å lese i deres øyne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen teori er jo selvsagt at disse satandyrkerne (som jo hater kristendom og kristne), bare smisker for å få innpass i miljøet. Men planen er selvsagt å få disse lettlurte, blonde, kristne damene til å bli trygge på dem, hvorpå de deretter planlegger å lage et blodbad ut av ville helvete (som du, SDD ville sagt det)

I mellomtiden tar de seg jo gjerne en grandiosabit - de har sikkert næringsvett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det ligner! :-) *forvirra*

Hmmm forstår ikke en lyd, jeg...

På Bailysen allerede før frokost i dag, Flisa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen teori er jo selvsagt at disse satandyrkerne (som jo hater kristendom og kristne), bare smisker for å få innpass i miljøet. Men planen er selvsagt å få disse lettlurte, blonde, kristne damene til å bli trygge på dem, hvorpå de deretter planlegger å lage et blodbad ut av ville helvete (som du, SDD ville sagt det)

I mellomtiden tar de seg jo gjerne en grandiosabit - de har sikkert næringsvett!

Ut av et reine ville helvete, heter det! :)

Du sier noe, men uansett hvordan man tolker snutten så er det i det minste ikke pizza disse gutta er ute etter.

Blodbad, sex og nytelse er nok det som først og fremst står i hodet på dem, men at man blir sulten når man er med i slike blodbad, det skal jeg være den første til å innrømme.

Personlig blir jeg i hvertfall veldig sulten hver gang jeg er med på kombinasjonen sex og massedrap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av et reine ville helvete, heter det! :)

Du sier noe, men uansett hvordan man tolker snutten så er det i det minste ikke pizza disse gutta er ute etter.

Blodbad, sex og nytelse er nok det som først og fremst står i hodet på dem, men at man blir sulten når man er med i slike blodbad, det skal jeg være den første til å innrømme.

Personlig blir jeg i hvertfall veldig sulten hver gang jeg er med på kombinasjonen sex og massedrap.

Jaja, ut av et reine ville helvete da!

Du er forresten er skikkelig merkelig skrue. Jeg ler meg skakk av deg innimellom.

Men det er du selvsagt klar over. Akkurat som du selvsagt også er klar over at du er kjempekjekk og sånn!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ut av et reine ville helvete da!

Du er forresten er skikkelig merkelig skrue. Jeg ler meg skakk av deg innimellom.

Men det er du selvsagt klar over. Akkurat som du selvsagt også er klar over at du er kjempekjekk og sånn!

:o)

Jeg kan ikke se at jeg har vært så morsom i dag, men jeg håper da at jeg har noe humor. Tror vel egentlig det, eller så er det kanskje bare det at jeg ser rar ut som gjør at folk ler...

Det kjekkhetstullet er noe jeg ikke helt tar innover meg, men du har nå ikke møtt meg så det er kanskje like greit at jeg ikke gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at jeg har vært så morsom i dag, men jeg håper da at jeg har noe humor. Tror vel egentlig det, eller så er det kanskje bare det at jeg ser rar ut som gjør at folk ler...

Det kjekkhetstullet er noe jeg ikke helt tar innover meg, men du har nå ikke møtt meg så det er kanskje like greit at jeg ikke gjør det :)

Pratet liksom sånn generelt nå da. Jeg tror det hender du er morsom uten å være klar over det selv også. Eller kanskje det bare er jeg som har en merkelig, avansert form for humor.

Hehe, kanskje jeg har sett deg uten at du er klar over det? Muahaha! ;o) Neida, tulla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...