Gå til innhold

Grandiosa, dyrkere og f***e


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Luska

    5

  • flisa

    4

  • vin

    2

Mest aktive i denne tråden

Pratet liksom sånn generelt nå da. Jeg tror det hender du er morsom uten å være klar over det selv også. Eller kanskje det bare er jeg som har en merkelig, avansert form for humor.

Hehe, kanskje jeg har sett deg uten at du er klar over det? Muahaha! ;o) Neida, tulla!

Jeg har nok også en avansert form for humor, og siden den i ny og ne går på andres bekostning så har det hendt jeg har fått passet påseglet..:)

Men dette er svimle folk... ærlig talt, og det hender fortsatt at folk som kjenner meg godt (da snakker vi selvsagt om RL) fortsatt kan ta seg nær av min humor. Plantetendenser og tilstander av tidlig alzheimer tror jeg vi kan fastslå at dette er...

Hehe, jeg fikk så det holdt av to venninner for en tid tilbake... De okkuperte dassen i over en time fordi de skulle fikse på håret sitt, og dette er direkte smakløst å finne på på et vorspiel hvor det sitter mange pissatrengte gutter.

Så når de kom ut etter en time eller to som do-okkupanter, så kunne jeg ikke dy meg og spurte: Men i helvete da, jeg trodde dere skulle fikse på håret deres, jeg...

Jeg ble nesten ikke tilgitt da... I hvertfall ikke på mange minutter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok også en avansert form for humor, og siden den i ny og ne går på andres bekostning så har det hendt jeg har fått passet påseglet..:)

Men dette er svimle folk... ærlig talt, og det hender fortsatt at folk som kjenner meg godt (da snakker vi selvsagt om RL) fortsatt kan ta seg nær av min humor. Plantetendenser og tilstander av tidlig alzheimer tror jeg vi kan fastslå at dette er...

Hehe, jeg fikk så det holdt av to venninner for en tid tilbake... De okkuperte dassen i over en time fordi de skulle fikse på håret sitt, og dette er direkte smakløst å finne på på et vorspiel hvor det sitter mange pissatrengte gutter.

Så når de kom ut etter en time eller to som do-okkupanter, så kunne jeg ikke dy meg og spurte: Men i helvete da, jeg trodde dere skulle fikse på håret deres, jeg...

Jeg ble nesten ikke tilgitt da... I hvertfall ikke på mange minutter...:)

Kanskje de jenten trodde du VISSTE hva de egentlig holdt på med der inne;)

2 jeneter så lenge på do ...hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok også en avansert form for humor, og siden den i ny og ne går på andres bekostning så har det hendt jeg har fått passet påseglet..:)

Men dette er svimle folk... ærlig talt, og det hender fortsatt at folk som kjenner meg godt (da snakker vi selvsagt om RL) fortsatt kan ta seg nær av min humor. Plantetendenser og tilstander av tidlig alzheimer tror jeg vi kan fastslå at dette er...

Hehe, jeg fikk så det holdt av to venninner for en tid tilbake... De okkuperte dassen i over en time fordi de skulle fikse på håret sitt, og dette er direkte smakløst å finne på på et vorspiel hvor det sitter mange pissatrengte gutter.

Så når de kom ut etter en time eller to som do-okkupanter, så kunne jeg ikke dy meg og spurte: Men i helvete da, jeg trodde dere skulle fikse på håret deres, jeg...

Jeg ble nesten ikke tilgitt da... I hvertfall ikke på mange minutter...:)

Hehe! Var vel ikke mer enn rett og rimelig at de fikk slengt den i trynet!

Men sånt får jeg slengt til meg daglig jeg da. Eks. hvis vi skal på noe og jeg har pynta meg og kommer fornøyd ut i stua. "skal du ikke begynne ordne deg snart da?"

Men jeg klarer jo som regel å slenge tilsvarende tilbake da så! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de jenten trodde du VISSTE hva de egentlig holdt på med der inne;)

2 jeneter så lenge på do ...hmm....

Hehe, du sier noe, men jeg tror det bare er den ene av disse to som har bi-tendenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Var vel ikke mer enn rett og rimelig at de fikk slengt den i trynet!

Men sånt får jeg slengt til meg daglig jeg da. Eks. hvis vi skal på noe og jeg har pynta meg og kommer fornøyd ut i stua. "skal du ikke begynne ordne deg snart da?"

Men jeg klarer jo som regel å slenge tilsvarende tilbake da så! ;o)

Man bør han litt humor, noe alle ikke ser ut til å være like bra utstyrt med...

Jaja, synd for dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe med den smitteeffekten da ;)

Ja, men de hadde døra mer eller mindre åpen så det var nok håret de stusset...

Det så for øvrig ikke sånn ut, så spørsmålet mitt var i og for seg på plass selv om det jo egentlig var ment som en spøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør han litt humor, noe alle ikke ser ut til å være like bra utstyrt med...

Jaja, synd for dem! :)

Nei, de _aner_ virkelig ikke hva de går glipp av! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tolker med pi**en og ikke med hodet (magen) SDD.....

.....for det reklamen egentlig sier er at det må en hel hevetest masse halleluja-sang, lovprising og bønn for å få selv en stupid altetende satan-dyrker til å ete Grandis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tolker med pi**en og ikke med hodet (magen) SDD.....

.....for det reklamen egentlig sier er at det må en hel hevetest masse halleluja-sang, lovprising og bønn for å få selv en stupid altetende satan-dyrker til å ete Grandis!

Neida, for det første tenker jeg aldri

med kølla, og for det andre spiser jeg grandis flere ganger i uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse gutta er ikke satanister på treraid, de er rockere som har er kollapsa bil. Fikk du ikke med deg det? Alle svartkledde er ikke satanister vettu.

Hilsen den sortkledde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tolker med pi**en og ikke med hodet (magen) SDD.....

.....for det reklamen egentlig sier er at det må en hel hevetest masse halleluja-sang, lovprising og bønn for å få selv en stupid altetende satan-dyrker til å ete Grandis!

*LOL*

Den forklaringen var det svung over! Du burde vurdere en jobb innen reklamebransjen ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gutta er ikke satanister på treraid, de er rockere som har er kollapsa bil. Fikk du ikke med deg det? Alle svartkledde er ikke satanister vettu.

Hilsen den sortkledde

Nei, de er satandyrkere!

Alle svartkledde er selvsagt ikke det, og selv går jeg også ofte i svart, men jeg tror i det minste at det er dyrkere de skal forestille! :)

Menmen.. så feil kan du ta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Den forklaringen var det svung over! Du burde vurdere en jobb innen reklamebransjen ;0)

....det trenger jeg ikke å vurdere nyco, jeg er der allerede...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hmm tenkte du kunne gi meg noen råd, jeg....

Men da får jeg vel tenke det ut selv :)

Tror du det å starte min egen "familie" vil duge?

Du må jo innrømme at det er en viss klang i Don SierDuDet...

Det er unektelig sus over den tittelen!

Consiglieri retz til tjeneste! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unektelig sus over den tittelen!

Consiglieri retz til tjeneste! ;-)

Don SDD og Consigliare Retz!

Hmm.. tror vi har oss en liten "familie" her!

Nå må jeg bare velge hustru, elskerinne, og jeg lurer på om jeg skal gi Nosferatu det ærefulle oppraget det trossalt er å skulle være min eldre, men ikke fullt så smarte bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Don SDD og Consigliare Retz!

Hmm.. tror vi har oss en liten "familie" her!

Nå må jeg bare velge hustru, elskerinne, og jeg lurer på om jeg skal gi Nosferatu det ærefulle oppraget det trossalt er å skulle være min eldre, men ikke fullt så smarte bror :)

*Knegg*

Det får være en test det da, for den godeste Mr Nos; Sier han ja, så passer han til rolla. ;-)

Min hestekunnskap skal endelig komme til nytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...