Gå til innhold

Har du penger på bok?


Gjest Kari Trestakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir anbefalt at man har en mndlønn på konto for sikkerhet skyld. Så jeg har 13 000 på bok er i grunnen veldig førnøyd med det. Kommer godt med når skolen begynner og skolebøker for 2 unger skal kjøpes + skolepenger for minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selvsagt ikke et rødt øre i oppsparte midler. Men vi eier jo en stor del av leiligheten vår da.. Og skulle det bli fullstendig krise kan man selvsagt selge bilen eller slå billånet sammen med huslånet, det ville gitt oss noen tusen ekstra i måneden. Har forresten noen aksjer også.. og mine aksjer går faktisk oppover i motsetning til de fleste andre nå om dagen. ;-)

Men penger på bankboka..? Nei, det ville bare blitt sløst bort med en gang. Vi er ikke så flinke til å spare her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stakkarslige tjue tusen på en reservekonto. Så svaret mitt på spørsmålet må bli : nei, ikke hvis "penger på bok" må bety "noen hundretusen",

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym akkurat nå

Ja. Jeg vant 10.432.916.000,- i Lotto for snart 3 år siden. Av de pengene har jeg igjen pr. i dag kr. 7.847.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest algarve

Ja. Jeg vant 10.432.916.000,- i Lotto for snart 3 år siden. Av de pengene har jeg igjen pr. i dag kr. 7.847.000,-

Steike.. Hva har du klart å bruke over 10 milliarder på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg vant 10.432.916.000,- i Lotto for snart 3 år siden. Av de pengene har jeg igjen pr. i dag kr. 7.847.000,-

*jøss* hvordan har du klart det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang i mitt syndige liv kommer jeg denne gangen til å være oppført med formue i ligninga. Det blir rart. Ikke noe svært beløp, men dog.

Etter at jeg flyttet for meg selv har jeg ikke mottatt en eneste purring i posten. Det er jeg litt stolt av. Så det trenger ikke å gå på dunken etter en skilsmisse. Og det er deilig å ha kontroll over økonomien selv.

Skal aldri mer gifte meg. Trur eg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...