Gå til innhold

Har du penger på bok?


Gjest Kari Trestakk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym akkurat nå

Steike.. Hva har du klart å bruke over 10 milliarder på? :-)

Ojsann. Det ble 3 nuller for mye, det :o)) Jeg mente 10. mill. selvfølgelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anpnym akkurat nå

Ikke matteundervisning tydeligvis*S*

Jeg skjønner at jeg burde brukt noen penger på støtteundervisning i matte, ja. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Noen hundre tusen, har du greid å SPARE det? Da må du ha tjent bra.

Har 'noenhudnre tusen' på bok selv, men det er takk være at jeg har arvet dem. Ellers hadde det bare vært gjelde her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

De eneste som har penger på bok her i familien er ungene. De har spart endel av det de har fått til bursdag oppimellom åra. (STOR familie, mange gaver!).

Til og med barnetrygden har vi brukt opp. Men så har vi hatt mye god mat og mange fine turer med venner. Mange fine opplevelser med andre ord.

Din fine opplevelse, er det når du titter på saldoen det da?

Siden du hadde så behov får å fortelle hvor mye du hadde mener jeg?

FOLK FLEST har for pokker ikke 'noenhudnre tusen' på bok, det vet du vel! Da har du enten tjent deg rik, vunnet eller arvet. Men de fleste bare JOBBER og slikt blir det ikke penger på bok av. Ikke før en er nærmere 50 ihvertfall.

Dumt sprøsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Trestakk

De eneste som har penger på bok her i familien er ungene. De har spart endel av det de har fått til bursdag oppimellom åra. (STOR familie, mange gaver!).

Til og med barnetrygden har vi brukt opp. Men så har vi hatt mye god mat og mange fine turer med venner. Mange fine opplevelser med andre ord.

Din fine opplevelse, er det når du titter på saldoen det da?

Siden du hadde så behov får å fortelle hvor mye du hadde mener jeg?

FOLK FLEST har for pokker ikke 'noenhudnre tusen' på bok, det vet du vel! Da har du enten tjent deg rik, vunnet eller arvet. Men de fleste bare JOBBER og slikt blir det ikke penger på bok av. Ikke før en er nærmere 50 ihvertfall.

Dumt sprøsmål!

Korrekt! Jeg har nettopp fyllt 49 år. Synes du det er gammelt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Korrekt! Jeg har nettopp fyllt 49 år. Synes du det er gammelt eller?

Ja. Når man er nesten 50 er man eldre. Jeg vil ikke kalle deg UNG akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg vant 10.432.916.000,- i Lotto for snart 3 år siden. Av de pengene har jeg igjen pr. i dag kr. 7.847.000,-

Bare et lite tilbud til deg.. Om du ikke skulle vite hva du skal bruke de på, så kan du godt få kontonummeret mitt altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panteflasker er min sparing.

Da er det veldig lurt å drikke mye brus og øl, så ofte du kan, slik at du får mange, mange flasker og kan tjene gode penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veldig lurt å drikke mye brus og øl, så ofte du kan, slik at du får mange, mange flasker og kan tjene gode penger :)

...imponert over kreativ tenking......!

Du var også blakk, var du ikke?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope - ingen kroner på bok her. :) Her blir de brukt opp så fort de kommer inn. hehe :)

Ja, hele 48 kroner på rød bok i Postbanken. De har til og med gitt opp å spørre meg om de får slette hele boka, den type konto skal egentlig ikke eksistere lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veldig lurt å drikke mye brus og øl, så ofte du kan, slik at du får mange, mange flasker og kan tjene gode penger :)

Skulle bare ønske det var pant på is jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare ønske det var pant på is jeg:o)

Ja...ispinne-pant, det hadde vært noe... Og pant på siste tuppen nederst i kjeksen, den er ikke så veldig god, synes jeg, så den kunne jeg godt tenke meg å få tilbake litt penger for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...ispinne-pant, det hadde vært noe... Og pant på siste tuppen nederst i kjeksen, den er ikke så veldig god, synes jeg, så den kunne jeg godt tenke meg å få tilbake litt penger for.

Hehe.

Men sjokoladetuppen kan jeg gjerne få. Du kan få den pappkjeksen som er på noen is som smaker som nattverd-papp.

Jo, jeg kunne ha vært rik. Samlet en gang i tiden (nei, ikke i fjor) på ispapir. Hadde 150stk ca fra mange land.

Man vet aldri når sånt blir in igjen.. *gnir seg i hendene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Men sjokoladetuppen kan jeg gjerne få. Du kan få den pappkjeksen som er på noen is som smaker som nattverd-papp.

Jo, jeg kunne ha vært rik. Samlet en gang i tiden (nei, ikke i fjor) på ispapir. Hadde 150stk ca fra mange land.

Man vet aldri når sånt blir in igjen.. *gnir seg i hendene*

*skrik* Du har vel ikke kastet ispapirene?? Jeg har nemlig hørt at i Brutopia er de helt ville etter ispapir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrik* Du har vel ikke kastet ispapirene?? Jeg har nemlig hørt at i Brutopia er de helt ville etter ispapir!

Å faen. *grmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Korrekt! Jeg har nettopp fyllt 49 år. Synes du det er gammelt eller?

Ja synes da det er ganske gammelt. Selv er bare jeg 46. Ganske gammelt det også.

Ellers så mente jeg ikke det var vanlig med så mye penger på bok i den alderen heller, men NOEN flere 'sparere' finnes vel i den aldersgruppen , men 'mange hundre tusen' - det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...