Gå til innhold

Pokker, i går gjorde jeg det igjen!


Luska

Anbefalte innlegg

Jeg var hyggelig mot en telefonselger! Også jeg som hadde bestemt meg for konsekvent bare å hive på røret når sånne ringer!

Skuffet over meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ikke noe, jeg bare avslo på en høflig måte.

:o)

Da var du jo flink!

Jeg er gjerne med på markedsundersøkelser, gruppe samtaler og sånt, men selgere får frem det verste i meg.

I går ble jeg vekket kl.08 av en forbannet telefonselger. Gikk og bjeffet hele dagen..

Litt urettferdig kanskje at det gikk utover alle andre enn selgeren. Ja, ja. De overlever..

En gang ringte det en så hyggelig selger som var så ikke-påtrengende og hyggelig at jeg endte opp med 12 bind leksikon.. Ehh..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du jo flink!

Jeg er gjerne med på markedsundersøkelser, gruppe samtaler og sånt, men selgere får frem det verste i meg.

I går ble jeg vekket kl.08 av en forbannet telefonselger. Gikk og bjeffet hele dagen..

Litt urettferdig kanskje at det gikk utover alle andre enn selgeren. Ja, ja. De overlever..

En gang ringte det en så hyggelig selger som var så ikke-påtrengende og hyggelig at jeg endte opp med 12 bind leksikon.. Ehh..

:-)

Ja, det er det som er noe dritt, når de er så hyggelige at du ikke har samvittighet til å være bitch mot de. Eller bare legge på røret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det som er noe dritt, når de er så hyggelige at du ikke har samvittighet til å være bitch mot de. Eller bare legge på røret.

Ja, faen, folk skulle ikke vært så sympatiske. Grmf.

Skulle vel heller vært litt sånn som meg og deg. DA hadde det ikke blitt mye salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si du er hushjelpen og ikke har noe du skulle ha sagt, eller at du er elskerinna og egentlig ikke skulle vært der :)

Ja, men da prøver de bare å ringe igjen senere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da slår du nok ikke samboeren min. For en tid siden hadde vi registrert oss mot alt av telefonsalg. Så ringer det en dame som gjerne ville ha penger til foreningen for hjertesyke barn. Samboeren min sa som sant var at vi hadde registrert oss og ikke ønsket å gi. Hun beklaget at de ikke hadde oppdatert listene men spurte om hun likevel kunne komme med et tilbud. En lang samtale fulgte og ble avsluttet med at han donerte 250 kroner. At det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen, folk skulle ikke vært så sympatiske. Grmf.

Skulle vel heller vært litt sånn som meg og deg. DA hadde det ikke blitt mye salg:)

Hvis alle hadde vært som deg og meg, hadde ikke telefonselgere eksistert! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da slår du nok ikke samboeren min. For en tid siden hadde vi registrert oss mot alt av telefonsalg. Så ringer det en dame som gjerne ville ha penger til foreningen for hjertesyke barn. Samboeren min sa som sant var at vi hadde registrert oss og ikke ønsket å gi. Hun beklaget at de ikke hadde oppdatert listene men spurte om hun likevel kunne komme med et tilbud. En lang samtale fulgte og ble avsluttet med at han donerte 250 kroner. At det går an!

Jaja, det er i hvertfall en snill samboer du har skaffa deg! Det skal han ha! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle hadde vært som deg og meg, hadde ikke telefonselgere eksistert! :o)

Peace and love!

Verden hadde vært en bedre, søtere og snillere da ja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peace and love!

Verden hadde vært en bedre, søtere og snillere da ja. :o)

Nja, det vet jeg nå ikke, men den hadde vært mer vettug! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Hehe, da slår du nok ikke samboeren min. For en tid siden hadde vi registrert oss mot alt av telefonsalg. Så ringer det en dame som gjerne ville ha penger til foreningen for hjertesyke barn. Samboeren min sa som sant var at vi hadde registrert oss og ikke ønsket å gi. Hun beklaget at de ikke hadde oppdatert listene men spurte om hun likevel kunne komme med et tilbud. En lang samtale fulgte og ble avsluttet med at han donerte 250 kroner. At det går an!

Det er vel den eneste saken vi også støtter,pga hjerte feil på fireåringen vår.(ikkeno fali)

Klokt valg av sambo'n din syns jeg!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det vet jeg nå ikke, men den hadde vært mer vettug! ;o)

Intelligens??

*blafrer med øyevippene og slenger med det blonde håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da prøver de bare å ringe igjen senere! :o)

Da finner du bare på en ny historie. Etterhvert blir han/hun så forvirret at det slutter å ringe. Har gjort det :-)

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner du bare på en ny historie. Etterhvert blir han/hun så forvirret at det slutter å ringe. Har gjort det :-)

"..................."

Takk for tips!

En annen ting: Hvorfor har du alltid sånn ".........." i slutten av innleggene dine?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

En annen ting: Hvorfor har du alltid sånn ".........." i slutten av innleggene dine?

:o)

Fordi en viss gother her inne ikke taklet den signaturen jeg pleide å bruke. Så av hensyn til vedkommende (og enkelte andre), så skal de slippe å se den - men jeg vet selv hva som egentlig står der :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...