Gå til innhold

Pokker, i går gjorde jeg det igjen!


Luska

Anbefalte innlegg

Fordi en viss gother her inne ikke taklet den signaturen jeg pleide å bruke. Så av hensyn til vedkommende (og enkelte andre), så skal de slippe å se den - men jeg vet selv hva som egentlig står der :-)

"................."

Ok, men fortell det til meg da! ;o)

I og med at Prozak er en lykkepille, så er det ganske forfriskende å se nicket ditt, forresten! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Når telefonselgere ringer, må du si omtrent som følger:

ÅÅÅ så glad jeg er for at du ringer, jeg er så ensom og har ingen å prate med! Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på et halvt år! Kan jeg ikke få privatnumret ditt så jeg kan ringe deg hjemme når du er ferdig på jobb, så kan vi prate leeenge?

Hvis selgeren nå gjør forsøk på å pense samtalen i retning salg, begynner du bare å legge ut om familie og venner som aldri kommer på besøk mer, pass på å legg til at "du virker så forståelsesfull".. Pluss på med en inngående beskrivelse helseplager av typen hemmorroider e.l.

Etter hvert prøver selgeren å avslutte samtalen, men da gjelder det å ikke gi seg - "nei, vent, jeg skal fortelle deg alt om fibromyalgien min først..."osv

Når selgeren endelig slenger røret på, kan du regne med at du er slettet fra lista ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når telefonselgere ringer, må du si omtrent som følger:

ÅÅÅ så glad jeg er for at du ringer, jeg er så ensom og har ingen å prate med! Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på et halvt år! Kan jeg ikke få privatnumret ditt så jeg kan ringe deg hjemme når du er ferdig på jobb, så kan vi prate leeenge?

Hvis selgeren nå gjør forsøk på å pense samtalen i retning salg, begynner du bare å legge ut om familie og venner som aldri kommer på besøk mer, pass på å legg til at "du virker så forståelsesfull".. Pluss på med en inngående beskrivelse helseplager av typen hemmorroider e.l.

Etter hvert prøver selgeren å avslutte samtalen, men da gjelder det å ikke gi seg - "nei, vent, jeg skal fortelle deg alt om fibromyalgien min først..."osv

Når selgeren endelig slenger røret på, kan du regne med at du er slettet fra lista ;o)

Den var ikke dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...