Gå til innhold

Hun kjefter på ungen nesten hele tida.


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er flere måter å 'kjefte' på...

Jeg er helt enig med carlina her, det er absolutt respektløst å kjefte tilbake når man blir irettesatt av en voksen!

Grunnlaget for respekt må lages mens barna er små, når de blir tenåringer og evt. begynner 'å skli ut' så er det for sent å 'hente inn' den respekten...

... mener nå jeg.

Veldig enig med deg og Carlina. At sønnen skal kjefte tilbake, når en voksen irettesetter han vitner om utrolig dårlig oppførsel. At den ukjente kvinnen her ikke forstår det er helt ufatterlig.

Tenker med gru hvordan han blir når han blir voksen og må rette seg etter andre. Jeg har jobbet med en slik person og fytti helvete for en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flott at min unge ikke finner seg i å bli så respektløst behandlet av andre. Kjefting synes jeg er en fullstendig uproff måte å behandle barna på, men det betyr ikke at man ikke skal sette grenser. Jeg er derimot ikke begeistret for å sette grenser for alt mulig. Barn må også få lov til å være barn. Jeg er også veldig glad for at min unge går i en barnehage hvor de heller ikke kjefter på ungene.

Hva definerer du som kjefting?

Kommer irettesettelser også innunder kjefting?

Vennligst forklar litt utdypende om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Om hun kjefter på sin unge får bli hennes sak og det blander jeg meg ikke opp i. Om jeg synes synd på barnet hennes når hun driver slik å kjefter så er det noe jeg holder for meg selv.

Det jeg mener her er at det irriterer meg at hun kjefter på min unge. Jeg kommer nok til å si det til henne.

Om min sønn får en gang en upedagogisk lærer eller førskolelærer som ikke har sansen for sterke barn som ikke finner seg i å bli snakket nedlatende til, så skal jeg gjøre alt jeg kan for at mitt barn skal få en bedre lærer.

Høres ut som om du oppdrar et barn som kommer til å bli sosialt imbesil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...