Gå til innhold

Har du kontakt med alle dine fettere og kusiner?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Jeg har ca. 25 fettere og kusiner. Jeg ser dem kun i bryllup, konfirmasjoner og begravelser.

Det er ikke fordi jeg ikke vil, men fordi det alltid har vært sånn, og derfor kjenner vi hverandre ikke. Det føles ikke naturlig å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skulle jeg hatt kontakt med alle hadde jeg ikke fått gjort annet. Tok en opptelling her om dagen, og det er snakk om noen-og-tredve stykker. Mange av dem har jeg ikke engang møtt, de bor i et godt stykke unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt med noen. En av de eldste er rundt 65; han vet jeg ikke om jeg har truffet. Ellers blir det til at vi møtes i begravelser, og det er jo litt synd........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster er et sånt skikkelig familiemenneske, besøker gudogenhvermann når hun er i nærheten.

Jeg er ikke sånn. Jeg besøker et par av dem hvis jeg er hjemme eller i nærheten, men det er fordi jeg liker dem veldig godt. De andre bryr jeg meg ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...