Gå til innhold

Jeg fikk så det holdt..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Unholy terror er den siste ja.

Wanna be somebody er en høydare for ikke å snakke om Hold on to my heart fra albumet "Crimson Idol"

Crimson Idol er vel også ganske ny?

Du skjønner, jeg har knapt hørt på disse gutta her siden... hva het albumet? Ettellerannet med en doctor.... Eller så var det en singel som innebar noe med en doctor..

Uansett.. det må jo være 15 år siden det albumet kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • Luska

    19

  • Streken

    9

  • vin

    5

Mest aktive i denne tråden

Crimson Idol er vel også ganske ny?

Du skjønner, jeg har knapt hørt på disse gutta her siden... hva het albumet? Ettellerannet med en doctor.... Eller så var det en singel som innebar noe med en doctor..

Uansett.. det må jo være 15 år siden det albumet kom...

Doctor Rocter, mener du?

Crimsol Idol kom i 1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doctor Rocter, mener du?

Crimsol Idol kom i 1990.

Nei, tror ikke det.... kunne lett igjennom mine gamle kassetter, men orker ikke :)

Uansett, det er noen år siden jeg har hørt på wasp, med unntak av nedlastet materiale som I wanne be somebody, Fuck like a beast, osv :)

Du vet kanskje hvem det her er også du, eller?

"LIFELESS I SAIL TROUGH THESE IRONIC FASHIONS

DRESSED IN THE FLESH OF THE JOKER'S PASSIONS

ON THE UTTERMOST BRINK OF MADNESS I STROLL

AND THE RISE OF INSANITY - AS MY MOST PRECIOUS GOAL

QUILTED IN FEATHERS, DERANGED AND WORN

I FLY WITH THE FLOCK OF MY VANITY TORN

TRICKING THE TRAIL OF MY LONG LOST OBSCURITY

I GATHER ME INSIDE THE ARTIFICE OF ETERNITY..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag med nettilgang på ei stund. Kommer til å saaaavne dere! Lov å være sur da vel! :o)

Ja, det er det :(

Det er jo like ille for oss, da.. Jeg mener... you want be here...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det.... kunne lett igjennom mine gamle kassetter, men orker ikke :)

Uansett, det er noen år siden jeg har hørt på wasp, med unntak av nedlastet materiale som I wanne be somebody, Fuck like a beast, osv :)

Du vet kanskje hvem det her er også du, eller?

"LIFELESS I SAIL TROUGH THESE IRONIC FASHIONS

DRESSED IN THE FLESH OF THE JOKER'S PASSIONS

ON THE UTTERMOST BRINK OF MADNESS I STROLL

AND THE RISE OF INSANITY - AS MY MOST PRECIOUS GOAL

QUILTED IN FEATHERS, DERANGED AND WORN

I FLY WITH THE FLOCK OF MY VANITY TORN

TRICKING THE TRAIL OF MY LONG LOST OBSCURITY

I GATHER ME INSIDE THE ARTIFICE OF ETERNITY..."

Jeg er litt usikker, men tror kanskje det er Kovenant?

Det er ikke Dimmu iallfall.

*grubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker, men tror kanskje det er Kovenant?

Det er ikke Dimmu iallfall.

*grubler*

Det er kovenant :)

Bizzare Cosmic Industries!

En sykt bra låt hvor sluttvokalen (for øvrig teksten jeg la ut) er noe av det bedre jeg har hørt innen genren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kovenant :)

Bizzare Cosmic Industries!

En sykt bra låt hvor sluttvokalen (for øvrig teksten jeg la ut) er noe av det bedre jeg har hørt innen genren :)

Hvilket album er den på igjen?

Noe med Polaris eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det :(

Det er jo like ille for oss, da.. Jeg mener... you want be here...

*snufs*

Men jeg får vel prøve å smiske meg til å få lånt nettilgang sånn innimellom, så jeg får vært inne og oppdatert meg. En annen mulighet er jo å få meg PC og internett selv da...

Men vi får se det positive i det. Med meg borte fra nettet, så slipper enkelte å irritere seg over vasinga våres! Da får de bare irritert seg over din vasing, og da er jo irritasjonen halvert! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Da jeg giftet meg i fjor var det stort inntak av nervepiller og konjack før kirketid blant familien..

Gjett om vi merka bivirkningene på festen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket album er den på igjen?

Noe med Polaris eller noe?

Det er fra Nexus Polaris.

Jeg har ikke albumet, men har lastet ned diverse av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs*

Men jeg får vel prøve å smiske meg til å få lånt nettilgang sånn innimellom, så jeg får vært inne og oppdatert meg. En annen mulighet er jo å få meg PC og internett selv da...

Men vi får se det positive i det. Med meg borte fra nettet, så slipper enkelte å irritere seg over vasinga våres! Da får de bare irritert seg over din vasing, og da er jo irritasjonen halvert! ;o)

Men jeg roer meg vel ned etterhvert jeg også, selv om det har vært ekstremt i det siste :)

Du får sende en mail i ny og ned da vettu, og oppdatere meg om humørstigninger og vektøkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg giftet meg i fjor var det stort inntak av nervepiller og konjack før kirketid blant familien..

Gjett om vi merka bivirkningene på festen da.

Jeg tror jeg skal holde meg hjemme i kveld, ergo blir det ingen styrepils i morgen, så det går nok greit :)

Men det er jo en del dødtid mellom kirken og middagen, og når man vet at det midt i mellom kirken og festlokalet ligger noen puber, så sier det seg vel selv at det ikke blir rare dødtiden likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg roer meg vel ned etterhvert jeg også, selv om det har vært ekstremt i det siste :)

Du får sende en mail i ny og ned da vettu, og oppdatere meg om humørstigninger og vektøkning :)

Hehe, ja jeg antar at du er _veldig_ interessert i å høre om hormonsvingninger og vektøkning dersom jeg blir gravid. Det er jo tross alt det som står først på lista over interessante ting for single, kåte villdyr av unge, kjekke menn! ;o)

Men jeg kan gjerne sende deg en liten mail i ny og ne, hvis du ikke syns det blir masete! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Men jeg roer meg vel ned etterhvert jeg også, selv om det har vært ekstremt i det siste :)

Du får sende en mail i ny og ned da vettu, og oppdatere meg om humørstigninger og vektøkning :)

Syns det er koslig å lese våsinga deres jeg...slettes ikke irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg antar at du er _veldig_ interessert i å høre om hormonsvingninger og vektøkning dersom jeg blir gravid. Det er jo tross alt det som står først på lista over interessante ting for single, kåte villdyr av unge, kjekke menn! ;o)

Men jeg kan gjerne sende deg en liten mail i ny og ne, hvis du ikke syns det blir masete! :o)

En liten mail i ny og ne er hyggelig, men når det gjelder graviditeten du maser så fælt om så holder det egentlig å si at du nå er befruktet.

Andre detaljer får du overlate til Seline å ta seg av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra Nexus Polaris.

Jeg har ikke albumet, men har lastet ned diverse av dem.

Tilbake til WASP; jeg tror den beste skiva er "Still not black enough"

Låter som (tillrgg til tittelkuttet)"Scared to death", "Keep holding on" er uten sidestykke. Last de ned hvis du finner dem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er koslig å lese våsinga deres jeg...slettes ikke irriterende...

Jeg synes heller ikke det.

Dessuten er vel ikke du så jævla mye bedre selv så du kan vel ikke si noe annet :)

Du har forresten ikke påpekt RBK's seier forleden, men siden jeg er veldig glad for den seieren og blir enda mer glad om de vinner på bortebane, så er det ikke nødvendig med noe mobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten mail i ny og ne er hyggelig, men når det gjelder graviditeten du maser så fælt om så holder det egentlig å si at du nå er befruktet.

Andre detaljer får du overlate til Seline å ta seg av :)

Hehe, ja du behøver ikke være redd for å få utførlig rapport fra meg om evt. graviditet. Sånt er forbeholdt kvinnfolk og evt. han som befrukta meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til WASP; jeg tror den beste skiva er "Still not black enough"

Låter som (tillrgg til tittelkuttet)"Scared to death", "Keep holding on" er uten sidestykke. Last de ned hvis du finner dem. :o)

Takk, og jeg skal se etter dem :)

Jeg var sikker på at WASP hadde blitt patetiske etter dere to første album, jeg?

En parodi på seg selv, lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...