Gå til innhold

Jeg fikk så det holdt..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke vært en god venn om jeg hadde gjort ting i dette bryllupet for å sikre meg bordplass under hans neste bryllup.....

Jo, det synes jeg. Å drikke seg full og ødelgge gleden for brudeparet er ikke å være en god venn! Å være en behagelig gjest er å være en god venn. Og det skal du være fordi du bryr deg om vennen din og bruden hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • Luska

    19

  • Streken

    9

  • vin

    5

Mest aktive i denne tråden

Tviler ikke! :o)

Hvis jeg får scanneren opp og går engang, eventuelt at noen som har det bildet kan sende det til meg, så skal du få det.

Jeg ser ganske skummel ut, skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det synes jeg. Å drikke seg full og ødelgge gleden for brudeparet er ikke å være en god venn! Å være en behagelig gjest er å være en god venn. Og det skal du være fordi du bryr deg om vennen din og bruden hans!

Hvor mange bryllup har du vært i til nå som ikke har utviklet seg til gladfester med ubegrenset fyll?

Jeg har ikke vært i noen slike, og det er vanlig og ta seg noen tynne mellom kirka og middagen.

Før kirken er kanskje noe harry, men ikke fordi brud og brudgom er redd for fulle folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får scanneren opp og går engang, eventuelt at noen som har det bildet kan sende det til meg, så skal du få det.

Jeg ser ganske skummel ut, skjønner du :)

Hva var anledningen da? Karneval? Du må uansett sende meg det hvis du får fatt i det! :o)

Har du forresten et hvor du er kledd ut som dame også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var anledningen da? Karneval? Du må uansett sende meg det hvis du får fatt i det! :o)

Har du forresten et hvor du er kledd ut som dame også?

Nei, dame bilder har jeg ikke av meg selv, ei heller noen nakenbilder eller av meg i utfordrende positurer!

Ja, du skal få det det om jeg får tak i det, og det var selvsagt i anledning et karneval :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du i bryllup da?

Jeg er isåfall han som står med hodet nede i cognacflaska og syter dersom de ikke har BGXO :)

Hehe.. det er her det. Tviler på det er det samme bryllupet. Men skulle det være det skal jeg se etter XO'en. Da regner jeg med du ikke er langt unna.

:-)

Så skal vi nok få sparka liv i festen!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dame bilder har jeg ikke av meg selv, ei heller noen nakenbilder eller av meg i utfordrende positurer!

Ja, du skal få det det om jeg får tak i det, og det var selvsagt i anledning et karneval :)

Gleder meg til å se det hvis du får tak i det!

Apropos nakenbilder: er det riktig av mannen min å ha puppebilde av meg i lommeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange bryllup har du vært i til nå som ikke har utviklet seg til gladfester med ubegrenset fyll?

Jeg har ikke vært i noen slike, og det er vanlig og ta seg noen tynne mellom kirka og middagen.

Før kirken er kanskje noe harry, men ikke fordi brud og brudgom er redd for fulle folk.

Man skal drikke seg så snydens og ha det så morro som man bare klarer i andes bryllup!! Egne brylluper er preget av edruelighet og stive kjevemuskler... Ikke noe morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det er her det. Tviler på det er det samme bryllupet. Men skulle det være det skal jeg se etter XO'en. Da regner jeg med du ikke er langt unna.

:-)

Så skal vi nok få sparka liv i festen!! :-D

Den skal nok sparkes igang uansett, den ting er sikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det hvis du får tak i det!

Apropos nakenbilder: er det riktig av mannen min å ha puppebilde av meg i lommeboka?

Ja, det synes jeg.

Jeg har f.eks. puppebilder av alle mine ekser, ONS og elskerinner, liggende i min lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal drikke seg så snydens og ha det så morro som man bare klarer i andes bryllup!! Egne brylluper er preget av edruelighet og stive kjevemuskler... Ikke noe morro!

Jeg har ikke prøvd noen "egne" bryllup enda, men man skal selvsagt drikke seg helt ned i andres.

Det er da noe alle gjør, i hvertfall alle som er mellom 16 og 90 år gamle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd noen "egne" bryllup enda, men man skal selvsagt drikke seg helt ned i andres.

Det er da noe alle gjør, i hvertfall alle som er mellom 16 og 90 år gamle!

Jeg synes du gjorte et snevert aldersutvalg der.. Aner jeg bitre undertoner? Vil du prate om det? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det hvis du får tak i det!

Apropos nakenbilder: er det riktig av mannen min å ha puppebilde av meg i lommeboka?

I alle fall bedre at han har puppebilder av deg , enn andre ;)

Mannen min har noen litt vågale bilder av meg på kontorpulten sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg.

Jeg har f.eks. puppebilder av alle mine ekser, ONS og elskerinner, liggende i min lommebok.

Ok, så lenge dere bare viser sånne bilder til _gode_ kamerater, så er det vel greit...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal drikke seg så snydens og ha det så morro som man bare klarer i andes bryllup!! Egne brylluper er preget av edruelighet og stive kjevemuskler... Ikke noe morro!

Det var i alle fall ikke beskrivelsen av brudgommen til vår venn her i sommer ;)

Han ble snytas full ca 20 00 og måtte legges av gjestene !

PS : Han startet morgenen med noen pils også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i alle fall ikke beskrivelsen av brudgommen til vår venn her i sommer ;)

Han ble snytas full ca 20 00 og måtte legges av gjestene !

PS : Han startet morgenen med noen pils også...

Ah... en som har skjønt det! :-)))

Heldiggrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle fall bedre at han har puppebilder av deg , enn andre ;)

Mannen min har noen litt vågale bilder av meg på kontorpulten sin....

Hehe, til hans kollegers store glede, tenker jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjorte et snevert aldersutvalg der.. Aner jeg bitre undertoner? Vil du prate om det? ;-)

Du sier noe.. også de som er enda eldre er ofte snydens i bryllup.

F.eks. I mitt siste bryllup hadde jeg en dans og en lengre samtale med brudens bestemor, som må ha vært nærmere 100. Hun var så glad i oss unge. Det var så koselig så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så lenge dere bare viser sånne bilder til _gode_ kamerater, så er det vel greit...

:o)

Ja, men det er klart.. enkelte av bildene ligger vel publisiert på diverse nettsider, men det er selvsagt mye verre bilder enn puppebilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg.

Jeg har f.eks. puppebilder av alle mine ekser, ONS og elskerinner, liggende i min lommebok.

Gjør du slik som han Kagge(? som gikk å valsa til Nordpolen).

Han samler alle eksene sine til en stor middag hvert år .

Så koser de seg alle sammen og mimrer om gamle dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...