Gå til innhold

For et usunt liv


Raglan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Raglan

    11

  • Amiga

    7

  • SierDuDet

    7

  • gyrken

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

I dag var jeg for fyllesjuk til å orke å levere barna i barnehagen før klokka var 11. Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen og har mye jeg burde gjort i dag, men orker ikke.. Er såå kvalm! Ikke drakk jeg mye i går kveld heller, så det føles ganske urettferdig.

*går og legger seg på sofaen*

Kvalme kan ha andre årsaker enn fyllesyke. Når den årsaken er tilstede, er det mange som reagerer sterkere enn vanlig på alkohol.

Dagens skremselspropaganda fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok lagt på meg 10 kg den første måneden. Det er så mye mat jeg savner! :-)

Men det er så dyrt her så sannsynligvis hadde du vel gått ned 10 kg den første mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er så dyrt her så sannsynligvis hadde du vel gått ned 10 kg den første mnd :)

Jeg hadde nok heller byttet ut frukt og grønnsaker med pølser i alle variasjoner. :-)

Tanken frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok heller byttet ut frukt og grønnsaker med pølser i alle variasjoner. :-)

Tanken frister!

Har du ikke pølser i Spania?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke pølser i Spania?

De har noe de kaller for pølse men det minner ikke akkurat om det. På et varehus har de noen tyske som er spisende til 1,2 euro pr. stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunnelig*

I´m back.

"Felle for en morder" J.Kellerman

"Ingen vei tilbake" R.Goddard

"Elsket til døde" J.Fielding

"Ingen flere tårer" J.Fielding

"Den som frykter ulven" K.Fossum

Lest noen av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noe de kaller for pølse men det minner ikke akkurat om det. På et varehus har de noen tyske som er spisende til 1,2 euro pr. stk.

Det minner meg om Danmark. Be om pølse i bråd der, og du får noe rødt og ufint, i en brødskive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

I´m back.

"Felle for en morder" J.Kellerman

"Ingen vei tilbake" R.Goddard

"Elsket til døde" J.Fielding

"Ingen flere tårer" J.Fielding

"Den som frykter ulven" K.Fossum

Lest noen av de?

Jeg har lest Fossumboka og muligens en eller flere av Fielding.

Fossum er bra!

Har du lest noe av Kellerman tidligere? Ei venninne har anbefalt ham, men jeg er ikke kommet så langt at jeg har lest noe ennå. Bra bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest Fossumboka og muligens en eller flere av Fielding.

Fossum er bra!

Har du lest noe av Kellerman tidligere? Ei venninne har anbefalt ham, men jeg er ikke kommet så langt at jeg har lest noe ennå. Bra bøker?

Jonathan Kellerman er regnet som en av USAs fremste forfattere

av psykologiske kriminalromaner. Han er psykolog av yrke. Absolutt noe for deg. :o)

Jeg har ei bok til av han, men den husker jeg ikke hva heter. Skal se når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg for fyllesjuk til å orke å levere barna i barnehagen før klokka var 11. Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen og har mye jeg burde gjort i dag, men orker ikke.. Er såå kvalm! Ikke drakk jeg mye i går kveld heller, så det føles ganske urettferdig.

*går og legger seg på sofaen*

Dette er ett "gammalmanns" problem gyrken. Du er ute av trening og begynner å dra på åra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jonathan Kellerman er regnet som en av USAs fremste forfattere

av psykologiske kriminalromaner. Han er psykolog av yrke. Absolutt noe for deg. :o)

Jeg har ei bok til av han, men den husker jeg ikke hva heter. Skal se når jeg kommer hjem.

*Fører Kellermannen opp på hastelista*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg for fyllesjuk til å orke å levere barna i barnehagen før klokka var 11. Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen og har mye jeg burde gjort i dag, men orker ikke.. Er såå kvalm! Ikke drakk jeg mye i går kveld heller, så det føles ganske urettferdig.

*går og legger seg på sofaen*

Kjøp deg en landgang og en iskald cola!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt å leve usunt av og til.

Et velregulert og sunt liv er ofte et kjedelig liv.

Jeg setter pris på små "lommer" av uskikkelighet og det som skjer utenfor skjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er DOL'inga som er mest skadelig av de nevnte laster....?

Tror nok sigarettene er mer skadelig for mitt vedkommende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok sigarettene er mer skadelig for mitt vedkommende ;-)

Summen av lastene er konstant! Så hadde du ikke dol'a hadde du garantert helt innpå med whisky eller anna søl! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...