Gå til innhold

For et usunt liv


Raglan

Anbefalte innlegg

I dag var jeg for fyllesjuk til å orke å levere barna i barnehagen før klokka var 11. Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen og har mye jeg burde gjort i dag, men orker ikke.. Er såå kvalm! Ikke drakk jeg mye i går kveld heller, så det føles ganske urettferdig.

*går og legger seg på sofaen*

Var du også ute igår? *trøtt* God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Raglan

    11

  • Amiga

    7

  • SierDuDet

    7

  • gyrken

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Summen av lastene er konstant! Så hadde du ikke dol'a hadde du garantert helt innpå med whisky eller anna søl! :-)

Nå har det seg sånn at jeg bytter ut DOLinga med Genever og annet godt drikke i kveld og resten av helgen.

Så her står lastene i kø.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå har det seg sånn at jeg bytter ut DOLinga med Genever og annet godt drikke i kveld og resten av helgen.

Så her står lastene i kø.....

Genever?!

Jaha. Sier ikke mer...

*Glizer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme kan ha andre årsaker enn fyllesyke. Når den årsaken er tilstede, er det mange som reagerer sterkere enn vanlig på alkohol.

Dagens skremselspropaganda fra

Det er bare ikke mulig det. Jeg er tross alt en såpass proff doler at vi har gått over til å kun ha analsex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ikke mulig det. Jeg er tross alt en såpass proff doler at vi har gått over til å kun ha analsex..

For meg høres det også ut som et usunt liv, men hver sin smak.

God bedring og ditto helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høres det også ut som et usunt liv, men hver sin smak.

God bedring og ditto helg!

*LOL* trodde du ønsket henne god bedring og dildo helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett "gammalmanns" problem gyrken. Du er ute av trening og begynner å dra på åra:-)

Hva?? Ikke bare sier du jeg begynner å bli gammel, men MANN også?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle.

*Host*

Men en gang må bli den første !

Og denne helga tror jeg går bra.

Gikk jo bra sist helg også, selv om jeg tyllet i meg cocnac til halsbrannen tok meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...