Gå til innhold

Nå har jeg nettopp...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...klippet nesehårene mine.

Dette er en praksis jeg bruker å kline til med, sånn ca 2 ganger i året.

Jeg stakk meg forresten inne i nesa. Noen som vet når det vil det gå over?

Det var en veldig spiss saks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • Luska

    17

  • Wulfi

    2

  • conan

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Auuu.. Du bør kanskje kjøpe en nesehårsklipper?

Begynner du forresten å bli gammal, SierDuDet??

Neida, jeg er da ikke gammel :)

Dessuten er jeg ikke videre plaget med hår på noen av kroppens områder, så det er intet stort problem..

Jeg bare kjedet meg og måtte prøve..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett denne Select-katalogen, som har alle mulige idiotiske produkter?

Der har jeg sett en batteridreven, roterende nesehårsfjerner.... kjøp deg en sånn! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett denne Select-katalogen, som har alle mulige idiotiske produkter?

Der har jeg sett en batteridreven, roterende nesehårsfjerner.... kjøp deg en sånn! *LOL*

Hehe, det er bra humor å lese igjennom de katalogene der, for det finnes jo ikke grenser i forhold til hvor mye bullshit man kan få kjøpt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Mac3!

:)

Hehe, nå skulle jeg akkurat til å komme med en særdeles ufin kommentar i forb. med denne rompeshavinga, men lar det være. Det er sikkert grenser for hva et sart bygutt-sinn kan tåle av hardbarka kommentarer fra bygda!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå skulle jeg akkurat til å komme med en særdeles ufin kommentar i forb. med denne rompeshavinga, men lar det være. Det er sikkert grenser for hva et sart bygutt-sinn kan tåle av hardbarka kommentarer fra bygda!

:o)

Det har du helt rett i, så jeg takker deg for uteblivelsen av den stygge kommentaren.

Den hadde trossalt helt sikkert ikke vært fortjent :)

Mine shaveritualer er godt beskrevet på sexualforumet, så de burde knapt komme som noen bombe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i, så jeg takker deg for uteblivelsen av den stygge kommentaren.

Den hadde trossalt helt sikkert ikke vært fortjent :)

Mine shaveritualer er godt beskrevet på sexualforumet, så de burde knapt komme som noen bombe :)

Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller?

Rundt baut?

Nei, litt må det jo være igjen, men at ballene og diverse skal være glatte, det er selvsagt et must!

Har ikke fått noen klager på det, uansett hva disse eldre og bitre damene på sexforumet måtte påstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt baut?

Nei, litt må det jo være igjen, men at ballene og diverse skal være glatte, det er selvsagt et must!

Har ikke fått noen klager på det, uansett hva disse eldre og bitre damene på sexforumet måtte påstå :)

Rund baut = overalt. Et mye brukt uttrykk på landet. ;o)

Bitre, eldre damer på sexforumet skal du ikke høre på, da sexlivet dems utelukkende består av klønete famling under dyna, en lørdag i måneden.

Så fortsett å shave deg du!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rund baut = overalt. Et mye brukt uttrykk på landet. ;o)

Bitre, eldre damer på sexforumet skal du ikke høre på, da sexlivet dems utelukkende består av klønete famling under dyna, en lørdag i måneden.

Så fortsett å shave deg du!

:o)

Jeg hadde ingen planer om å slutte, den ting er sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller?

Hår på selve kølla??? Det har jeg aldri sett før. Betyr det at samtlige jeg har sett har shava seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...