Gå til innhold

Nå har jeg nettopp...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest Hårirompaogoveralt

Neida, jeg er da ikke gammel :)

Dessuten er jeg ikke videre plaget med hår på noen av kroppens områder, så det er intet stort problem..

Jeg bare kjedet meg og måtte prøve..:)

Vet du noe om man får ekstra hårvekst av proteintilskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • Luska

    17

  • Wulfi

    2

  • conan

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hår på selve kølla??? Det har jeg aldri sett før. Betyr det at samtlige jeg har sett har shava seg?

Det vokser jo alltids noen fjon litt nederst på kølla da. Eller er de jeg har vært borti i nær slekt med apekatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om man får ekstra hårvekst av proteintilskudd?

Jeg har aldri merket noe til ekstre hårvekst som følge av proteiner, men nå har jeg generelt dårlig hårvekst på alt annet enn hue, så jeg er nok ikke det beste eksempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vokser jo alltids noen fjon litt nederst på kølla da. Eller er de jeg har vært borti i nær slekt med apekatter?

I køllerota,ja. Det stemmer nok. Du har nok også vært borti besynderlige utgaver av rasen, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er sjekketriks med Bush der nede, enten man er dame eller mann! :)

Enig! Hadde en skikkelig shaveseanse selv i går. Bare så synd det gror fort ut igjen! Må jo shave annahver dag for å holde det vedlike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Hadde en skikkelig shaveseanse selv i går. Bare så synd det gror fort ut igjen! Må jo shave annahver dag for å holde det vedlike!

Det slipper jeg.

Tar det engang i uka, eventuelt når jeg vet at jeg skal ha sex, eller mistenker at det kan skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slipper jeg.

Tar det engang i uka, eventuelt når jeg vet at jeg skal ha sex, eller mistenker at det kan skje :)

Så du shaver i morgen tidlig da, med andre ord? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I køllerota,ja. Det stemmer nok. Du har nok også vært borti besynderlige utgaver av rasen, vil jeg tro.

Pikk er pikk, med eller uten hår! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos nesehårklipping og film:

Husker du scenen fra Das Boot, der en kar sitter på køya i ubåten og pumper jern. Så spør han en annen fyr:

-Du, har du hår i nesa?

-Ja, hvordan det?

-Jeg har hår i rompa, så jeg tenkte vi kunne binde hårene sammen..

Det hører med til historien at dette er ganske langt ut i toktet- uten dusj... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du shaver i morgen tidlig da, med andre ord? :o)

Hehe, jeg pleier å gjøre det i helgene, men det er nok tvilsomt at det blir noe på meg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos nesehårklipping og film:

Husker du scenen fra Das Boot, der en kar sitter på køya i ubåten og pumper jern. Så spør han en annen fyr:

-Du, har du hår i nesa?

-Ja, hvordan det?

-Jeg har hår i rompa, så jeg tenkte vi kunne binde hårene sammen..

Det hører med til historien at dette er ganske langt ut i toktet- uten dusj... :-)

Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke huske den scenen, og det er så lenge siden at jeg har sett den filmen.

Men en ting som i hvertfall slår meg når jeg leser det her, det er at det rimelig sikkert er Director's Cut'en du har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar selvsagt aldri ordet aldri i min munn :)

Me neither! :o)

Dra en heftig sextråd her eller noe da! Hadde vært gøy med litt ekstra temperament i dag som det er fredag og greier. Jeg er lite kreativ selv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke huske den scenen, og det er så lenge siden at jeg har sett den filmen.

Men en ting som i hvertfall slår meg når jeg leser det her, det er at det rimelig sikkert er Director's Cut'en du har sett :)

TV-versjonen faktisk..

Uansett en glitrende film og veldig spennende bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me neither! :o)

Dra en heftig sextråd her eller noe da! Hadde vært gøy med litt ekstra temperament i dag som det er fredag og greier. Jeg er lite kreativ selv i dag.

Har du noen gode forslag i forhold til hva som kan og bør diskuteres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-versjonen faktisk..

Uansett en glitrende film og veldig spennende bok.

Jeg må se den igjen snart. Husker trossalt knapt at jeg har sett den, men hører mange fortelle om hvor bra den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gode forslag i forhold til hva som kan og bør diskuteres?

Uff, som sagt, så er jeg lite kreativ i dag...

Nei, nå er jeg lite spennende. Tom i hodet... Kom opp med noe du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...