SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ...klippet nesehårene mine. Dette er en praksis jeg bruker å kline til med, sånn ca 2 ganger i året. Jeg stakk meg forresten inne i nesa. Noen som vet når det vil det gå over? Det var en veldig spiss saks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Auuu.. Du bør kanskje kjøpe en nesehårsklipper? Begynner du forresten å bli gammal, SierDuDet?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Klipper du rompehårene dine også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Klipper du rompehårene dine også? De samler han og strikker genser av ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 De samler han og strikker genser av ;-) Sammen med navleloet sitt? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Sammen med navleloet sitt? ;o) Jepp , det bruker han til å fore genseren med ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Auuu.. Du bør kanskje kjøpe en nesehårsklipper? Begynner du forresten å bli gammal, SierDuDet?? Neida, jeg er da ikke gammel Dessuten er jeg ikke videre plaget med hår på noen av kroppens områder, så det er intet stort problem.. Jeg bare kjedet meg og måtte prøve.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Klipper du rompehårene dine også? Nei, det kan vel knapt kalles klipping når man bruker barberhøvel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Nei, det kan vel knapt kalles klipping når man bruker barberhøvel! Hehe, du bruker vel lady shawe'n til mora di da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jepp , det bruker han til å fore genseren med ;-) Lurer på om han bruker strikkemaskin eller om han gjør det selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Hehe, du bruker vel lady shawe'n til mora di da? Jeg bruker Mac3! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har du sett denne Select-katalogen, som har alle mulige idiotiske produkter? Der har jeg sett en batteridreven, roterende nesehårsfjerner.... kjøp deg en sånn! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Har du sett denne Select-katalogen, som har alle mulige idiotiske produkter? Der har jeg sett en batteridreven, roterende nesehårsfjerner.... kjøp deg en sånn! *LOL* Hehe, det er bra humor å lese igjennom de katalogene der, for det finnes jo ikke grenser i forhold til hvor mye bullshit man kan få kjøpt der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg bruker Mac3! Hehe, nå skulle jeg akkurat til å komme med en særdeles ufin kommentar i forb. med denne rompeshavinga, men lar det være. Det er sikkert grenser for hva et sart bygutt-sinn kan tåle av hardbarka kommentarer fra bygda! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Hehe, nå skulle jeg akkurat til å komme med en særdeles ufin kommentar i forb. med denne rompeshavinga, men lar det være. Det er sikkert grenser for hva et sart bygutt-sinn kan tåle av hardbarka kommentarer fra bygda! ) Det har du helt rett i, så jeg takker deg for uteblivelsen av den stygge kommentaren. Den hadde trossalt helt sikkert ikke vært fortjent Mine shaveritualer er godt beskrevet på sexualforumet, så de burde knapt komme som noen bombe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det har du helt rett i, så jeg takker deg for uteblivelsen av den stygge kommentaren. Den hadde trossalt helt sikkert ikke vært fortjent Mine shaveritualer er godt beskrevet på sexualforumet, så de burde knapt komme som noen bombe Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller? Rundt baut? Nei, litt må det jo være igjen, men at ballene og diverse skal være glatte, det er selvsagt et must! Har ikke fått noen klager på det, uansett hva disse eldre og bitre damene på sexforumet måtte påstå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Rundt baut? Nei, litt må det jo være igjen, men at ballene og diverse skal være glatte, det er selvsagt et must! Har ikke fått noen klager på det, uansett hva disse eldre og bitre damene på sexforumet måtte påstå Rund baut = overalt. Et mye brukt uttrykk på landet. ;o) Bitre, eldre damer på sexforumet skal du ikke høre på, da sexlivet dems utelukkende består av klønete famling under dyna, en lørdag i måneden. Så fortsett å shave deg du! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Rund baut = overalt. Et mye brukt uttrykk på landet. ;o) Bitre, eldre damer på sexforumet skal du ikke høre på, da sexlivet dems utelukkende består av klønete famling under dyna, en lørdag i måneden. Så fortsett å shave deg du! ) Jeg hadde ingen planer om å slutte, den ting er sikkert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har fått med meg noe om at du shaver kølla ja. Du shaver ikke glatt rund baut eller? Hår på selve kølla??? Det har jeg aldri sett før. Betyr det at samtlige jeg har sett har shava seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.