Gå til innhold

Jeg har møtt min overkvinne


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg trodde faktisk ikke det gikk ann. Jeg er nemlig ei skravlebøtte uten like. Men heldigvis vet jeg at selv om jeg skravler mye lar jeg ande komme til ordet.

Men i ferien vår traff jeg ei gammel skolevenninne og hun kom selvsagt til hytta utpå kvelden. Hun skravlet så mye at det eneste jeg fikk inn var ett ja og ett nei innimellom. Bortsett fra når hun spurte meg om forskjellige ting da.Selv da ventet hun ofte ikke på svar.

Hvordan er du? Er du ei skravlebøtte?Og har du noen gang møtt din overkvinne/mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde møte frisøren min!

Han skravler noe helt ut av en annen verden, samtidig som han til tross for mange års erfaring, ikke klarer å klippe og snakke på en gang.

Frisørtimen tar med andre ord tid, og selv når du står med pengene i hånda og skal levere dem til han, så kakler han videre i 5 min før han tar i mot pengene.

Jeg bør kanskje skifte frisør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er full, skravler jeg ut av et reine ville helvete (korrekt uttrykk, SDD?). Når jeg er edru skravler jeg vel hverken mer eller mindre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde møte frisøren min!

Han skravler noe helt ut av en annen verden, samtidig som han til tross for mange års erfaring, ikke klarer å klippe og snakke på en gang.

Frisørtimen tar med andre ord tid, og selv når du står med pengene i hånda og skal levere dem til han, så kakler han videre i 5 min før han tar i mot pengene.

Jeg bør kanskje skifte frisør...

Han er sikkert homse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert homse

Det trodde selvsagt jeg også i og med at han er mann, men han har visst en og annen unge, og tar jeg ikke feil har han til og med kone.

Men det er klart.. det har jo Rimi Hagen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trodde selvsagt jeg også i og med at han er mann, men han har visst en og annen unge, og tar jeg ikke feil har han til og med kone.

Men det er klart.. det har jo Rimi Hagen også...

Er RimiHagen HETERO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde møte frisøren min!

Han skravler noe helt ut av en annen verden, samtidig som han til tross for mange års erfaring, ikke klarer å klippe og snakke på en gang.

Frisørtimen tar med andre ord tid, og selv når du står med pengene i hånda og skal levere dem til han, så kakler han videre i 5 min før han tar i mot pengene.

Jeg bør kanskje skifte frisør...

Så masse beibs som er frisører, og så går du til en mann??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse beibs som er frisører, og så går du til en mann??!?

Det jobber kvinner der også, men det hender at jeg han er klipperen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt svimmel i huet av kjerringer som kjatrepjatrer absolutt hele tiden. Og nei, det er ikke noe likere med mannfolk som har munndiarè heller.

Sjøl tar jeg hensyn til mine medmennesker og prater vel i normale "mengder"...for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er definitivt ikke noen skravlebøtte. Kan riktignok skravle vilt og uhemma i godt lag, men lider ikke av generell munndiare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er full, skravler jeg ut av et reine ville helvete (korrekt uttrykk, SDD?). Når jeg er edru skravler jeg vel hverken mer eller mindre enn andre.

Nå var vel disse to lettere animerte ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlebøtte? Mnei, tror ikke det, pleier å avpasse skravlingen etter situasjonen. Men når jeg er nervøs, _da_ skravler jeg! Og bare sånne usaklige, kjedelige ting - akkurat som modern. (Eller hva, molli? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noen utprega skravlebøtte, nei - det er to ting gubben sier han setter pris på ved meg:

> at vi kan være tause sammen

> at jeg ikke stresser med husarbeid og sånt

Ok, når jeg tenker meg om så er det nok et par-tre andre ting han liker også.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt skravlete, nei. Bare når jeg er nervøs eller når jeg føler at jeg MÅ bedrive smalltalk.

Hehe kanksje jeg er nervøs bestandig da.Neida tror ikke det. Men jeg kan være svært så skravlete. Men har som sagt aldri hørt at jeg skravler høll i hauet på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ingen skravlebøtte, snarere tvert imot. Dog, i riktig selskap kan tom. jeg "boble over":-) Likevel, jeg er nok en bedre lytter enn skravler!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...