Gå til innhold

Jeg har møtt min overkvinne


Solsikke

Anbefalte innlegg

Skravlebøtter er gudsjammerlige kjedelige vesener. Greit nok at man prater mye når man engasjert i noe (og når man er full *rødme* :), men ikke HELE tiden.

Det vitner også om dårlige sosiale antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravlebøtter er gudsjammerlige kjedelige vesener. Greit nok at man prater mye når man engasjert i noe (og når man er full *rødme* :), men ikke HELE tiden.

Det vitner også om dårlige sosiale antenner.

Jeg er ei skravlebøtte, men skravler ikke om alt og ingenting. Når jeg tar av er jeg virkelig engasjert. Men jeg er også så flink at motparten får sagt sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei skravlebøtte, men skravler ikke om alt og ingenting. Når jeg tar av er jeg virkelig engasjert. Men jeg er også så flink at motparten får sagt sitt.

Jeg kan vanskelig se for meg at en skravlebøtte lar motparten få si sitt, men jeg forstår at en skravlebøtte selv tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vanskelig se for meg at en skravlebøtte lar motparten få si sitt, men jeg forstår at en skravlebøtte selv tror det.

Hmmm kanskje jeg ikke er så ille som jeg tror selv da. Men jeg vet at jeg lar andre snakke og snakke ut. Er jeg for engasjert i noe er jeg som regel svært fæl og avbryte. Men det er noe jeg vet og forsøker hele tiden å ta meg selv i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm kanskje jeg ikke er så ille som jeg tror selv da. Men jeg vet at jeg lar andre snakke og snakke ut. Er jeg for engasjert i noe er jeg som regel svært fæl og avbryte. Men det er noe jeg vet og forsøker hele tiden å ta meg selv i.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravlebøtte? Mnei, tror ikke det, pleier å avpasse skravlingen etter situasjonen. Men når jeg er nervøs, _da_ skravler jeg! Og bare sånne usaklige, kjedelige ting - akkurat som modern. (Eller hva, molli? ;))

:-) Sikter du til meg eller deg nå? *he-he* Begge to, kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Sikter du til meg eller deg nå? *he-he* Begge to, kanskje!

Jeg mente meg selv og skvaldringen min første gang jeg møtte deg! ;) Husker du nå? "Bla-bla-bla, rævva frisør, bla-bla, gåkke an vøt, bla-bla... " Hehehe! Du fikk jo ikke inn ett ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...