Gå til innhold

bassisten! ang. bilde til galleri

Anbefalte innlegg

hei! Du sier at du ikke får åpna bildet jeg sendte. Det ynes jeg er rart. Begynner å lure om alt er bare bøff..

Bildet er 87 KB og jpeg-fil. Det er scanna inn og lagra i Microsoft phopto editor. Alle andre som har mottatt det på mail får det opp. Hva kan være probelmet???

Synes det er lite kult når jeg sender bilde av meg til en fremmed person for å tilfredsstille min nyskjerrighet på andre dolere, så får jeg ikke tilgang til galleriet! Hva er det for noe tull?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67956-bassisten-ang-bilde-til-galleri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• red

11

• Bassisten

7

• Altman

3

Mest aktive i denne tråden

Forumet er selvsagt ikke en bløff, men du har ikke engang et passordbeskyttet nick, du har knapt skrevet noen innlegg på dol (søkte nettopp på nicket ditt), og du syter så

fælt at jeg blir imponert om basse i det hele tatt legger deg inn i galleriet.

Forumet er selvsagt ikke en bløff, men du har ikke engang et passordbeskyttet nick, du har knapt skrevet noen innlegg på dol (søkte nettopp på nicket ditt), og du syter så

fælt at jeg blir imponert om basse i det hele tatt legger deg inn i galleriet.

Syter? Er ikke så jævla kult å sende bilde da, og ikke få tilgang.. Skal JEG utlevere meg da, og ikke se resten? Hadde du synes det vært kult kanskje?

Jeg har faktisk prøvd å beskytte nicket mitt, om ikke det har virka vet ikke jeg. Logger meg på og skriver jeg.. Hvordan kan jeg teste det?

Jeg har faktisk vært her i tre år, bare så det er sagt. har bytta nick pga mange altfor personlige innlegg fra tideligere som jeg ikke vil bli gjenkjent i. Det er ikke bråk med andre eller noe sånt, men personlige problemer som jeg nå har kommet over og ikke vil at alle her skal vite.

Syter? Er ikke så jævla kult å sende bilde da, og ikke få tilgang.. Skal JEG utlevere meg da, og ikke se resten? Hadde du synes det vært kult kanskje?

Jeg har faktisk prøvd å beskytte nicket mitt, om ikke det har virka vet ikke jeg. Logger meg på og skriver jeg.. Hvordan kan jeg teste det?

Jeg har faktisk vært her i tre år, bare så det er sagt. har bytta nick pga mange altfor personlige innlegg fra tideligere som jeg ikke vil bli gjenkjent i. Det er ikke bråk med andre eller noe sånt, men personlige problemer som jeg nå har kommet over og ikke vil at alle her skal vite.

Og det er selvsagt helt greit at du bytter nick, men selve Tinka nicket er så nytt at hvem som helst jo kan ha funnet på dette nicket for noen får dager siden, rett og slett for å komme inn på siden å se hvordan vi ser ut..

Det er jo mange her nå som påstår at det virker så lett, så det er vel bare et tidspørsmål før det gjøres.

Men who cares..

Uansett... Jeg ser ikke problemet ved å stille spørsmålstegn ved bassisten bare fordi han ikke får opp bildet ditt.

Det er trossal skrevet så mye om dette galleriet de siste dagene, så hvordan i svarte helvete tror du at det skal være mulig for han å komme seg unna med den "bløffen" du snakker om her?

Annonse

Og det er selvsagt helt greit at du bytter nick, men selve Tinka nicket er så nytt at hvem som helst jo kan ha funnet på dette nicket for noen får dager siden, rett og slett for å komme inn på siden å se hvordan vi ser ut..

Det er jo mange her nå som påstår at det virker så lett, så det er vel bare et tidspørsmål før det gjøres.

Men who cares..

Uansett... Jeg ser ikke problemet ved å stille spørsmålstegn ved bassisten bare fordi han ikke får opp bildet ditt.

Det er trossal skrevet så mye om dette galleriet de siste dagene, så hvordan i svarte helvete tror du at det skal være mulig for han å komme seg unna med den "bløffen" du snakker om her?

Hva faen er problemet ditt?? Du er alltid så kjapt ute med å slenge dritt til folk! har ikke spurt deg jeg nå!

Det stemmer ikke at jeg sender bilde og ikke får tilgang, synes du det du?

Er galleriet bare for noen nå plutselig? Selv om jeg bare hadde vært her tre dager da, hva så? Jeg har sendt bilde! Det spiller ingen rolle hvor lenge jeg har vært her vel! Det har hele tiden blitt sagt at de som sender bilde får tilgang. Untatt meg da? Fordi du ikke har sett nicket mitt 1000 ganger? Så synd!

Jeg bare SPØR Bassisten om hva som kan være årsaken, hva faen bryr det deg? Alle andre får åpna bildet mitt, jeg har scanna det og lagt det inn i microsoft photo editor. da BØR han få det opp! Det er det jeg stiller spørsmålstegn ved.

Så skal du begynne å slenge dritt fordi det ikke passer deg at jeg spør han?

Jøsses! Pleide å synes du var en ålreit og morsom kar men..

Men who cares..

Eller så kan du være ærlig og fortelle Tnka at galleri ER bløff.

At de som sender inn havner på en batal-web side.

Gjest carlina

Hva faen er problemet ditt?? Du er alltid så kjapt ute med å slenge dritt til folk! har ikke spurt deg jeg nå!

Er galleriet bare for noen nå plutselig? Selv om jeg bare hadde vært her tre dager da, hva så? Jeg har sendt bilde! Det spiller ingen rolle hvor lenge jeg har vært her vel! Det har hele tiden blitt sagt at de som sender bilde får tilgang. Untatt meg da? Fordi du ikke har sett nicket mitt 1000 ganger? Så synd!

Jeg bare SPØR Bassisten om hva som kan være årsaken, hva faen bryr det deg? Alle andre får åpna bildet mitt, jeg har scanna det og lagt det inn i microsoft photo editor. da BØR han få det opp! Det er det jeg stiller spørsmålstegn ved.

Der fikk du den!!! Vær nå snill med gutten Tinka han er ikke så morsk som han kan virke sjø.....

Hvor har jeg slengt dritt???

Jeg bare påpeker at du godt kan være Webmaster som utgir seg med et annet nick.

Et av kravene for å få bildet av seg lagt ut på den siden er at at Bassisten kan gå god for at du er den du sier du er, og det er det ikke mulig å gjøre når nicket ditt ble tatt i bruk for et par dager siden.

Jeg prøver bare å forklare deg noe, ikke slenge dritt, men om du utrolig nok presterer å tolke det på den måten så for det nå bare være så.

Eg har lagt inn over 140 folk i galleriet som har sendt bilete som har funka. Eg gidd ikkje diskutere med deg om dette er bøff eller ikkje. Stolar du ikkje på meg når eg skriv at det er noko feil med det (testa i Photoshop, MSIE og MS Photoeditor) så kan det vera det same. Eg tvingar ingen til å vera med, og eg gidd ikkje bli mistenkeleggjort når eg gidd gjera denne jobben.

Gjest carlina

Eg har lagt inn over 140 folk i galleriet som har sendt bilete som har funka. Eg gidd ikkje diskutere med deg om dette er bøff eller ikkje. Stolar du ikkje på meg når eg skriv at det er noko feil med det (testa i Photoshop, MSIE og MS Photoeditor) så kan det vera det same. Eg tvingar ingen til å vera med, og eg gidd ikkje bli mistenkeleggjort når eg gidd gjera denne jobben.

Godt sagt!!! Du gjør en god jobb!

Annonse

Jeg stiller et jævla spørsmål!!!!! Er det mulig å være blokka i huet! Du får sikkert din lønn i himmelen.

Jeg SPØR om hva problemet kan være, oversatt = hva tror du er grunnen til at du ikke får det opp, kan jeg gjøre det på noen annen måte så det funker?? Men nå kabn det være det samma!

Når folk skal være så jævli grinete kan de ha ting for seg sjøl. Er ikke lov til å stille et noemalt og høfliog spørsmål, så har jeg liksom bekylt deg for det ene og det andre??? Synes du det er rart at jeg lurer når jeg sender bilde som jeg veit mange andre får opp, så får ikke du det opp. er det ikke lov å spørre???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ja, SSD, jeg er webbis forkledd for å se hvem dere er.

Jeg stiller et jævla spørsmål!!!!! Er det mulig å være blokka i huet! Du får sikkert din lønn i himmelen.

Jeg SPØR om hva problemet kan være, oversatt = hva tror du er grunnen til at du ikke får det opp, kan jeg gjøre det på noen annen måte så det funker?? Men nå kabn det være det samma!

Når folk skal være så jævli grinete kan de ha ting for seg sjøl. Er ikke lov til å stille et noemalt og høfliog spørsmål, så har jeg liksom bekylt deg for det ene og det andre??? Synes du det er rart at jeg lurer når jeg sender bilde som jeg veit mange andre får opp, så får ikke du det opp. er det ikke lov å spørre???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

I rest my case...

Hei, jeg har ikke bilde på noe galleri selv, og kan skjønne din fustrasjon.

Men les det oprinnelige innlegget ditt en gang til, jeg syns ihvertfall ikke det er formulert som en vennlig forespørsel om hva som kan være galt, og kan og skjønne at noen som driver gratis-service kan bli provosert over formuleringen.

For å teste, kan du jo videresende mailen du sendte til Bassisten til deg selv, lagre vedlegget og så prøve å åpne det på nytt (altså, ikke orginalen du scannet inn)

Hvor har jeg slengt dritt???

Jeg bare påpeker at du godt kan være Webmaster som utgir seg med et annet nick.

Et av kravene for å få bildet av seg lagt ut på den siden er at at Bassisten kan gå god for at du er den du sier du er, og det er det ikke mulig å gjøre når nicket ditt ble tatt i bruk for et par dager siden.

Jeg prøver bare å forklare deg noe, ikke slenge dritt, men om du utrolig nok presterer å tolke det på den måten så for det nå bare være så.

Har ikke webmaster adgang til å bli med ?

Rassisme i høyeste grad !

Det skjer relativt ofte at vedlegg blir korrupte når ein sender dei som mail. Spesielt når ein sender vedlegg frå webbaserte epostklientar som t.d. Hotmail. Hadde du prøvd å senda biletet på nytt, slik eg ba om, er det svært stor sjanse for at det hadde gått bra. Men med den tonen din kan du i grunnen berre la vere.

*gjesp*

Der fikk du den!!! Vær nå snill med gutten Tinka han er ikke så morsk som han kan virke sjø.....

Men jeg var vel ikke morsk her?

Er jo ikke min skyld at dama åpenbart ikke forstår en lyd....

Dessuten skrev jeg jo bare fornuftige ord her, men hun så ikke ut til å ta det til seg..

Har ikke webmaster adgang til å bli med ?

Rassisme i høyeste grad !

Vel... det kunne likegjerne stått "red", "carlina" eller "Luska" der det sto webbis..

Cluet er at dama jo kan være hvem som helst, ettersom nicket bare er noen få dager gammelt, samt ikke engang passordbeskyttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...