Gå til innhold

bassisten! ang. bilde til galleri

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Jeg stiller et jævla spørsmål!!!!! Er det mulig å være blokka i huet! Du får sikkert din lønn i himmelen.

Jeg SPØR om hva problemet kan være, oversatt = hva tror du er grunnen til at du ikke får det opp, kan jeg gjøre det på noen annen måte så det funker?? Men nå kabn det være det samma!

Når folk skal være så jævli grinete kan de ha ting for seg sjøl. Er ikke lov til å stille et noemalt og høfliog spørsmål, så har jeg liksom bekylt deg for det ene og det andre??? Synes du det er rart at jeg lurer når jeg sender bilde som jeg veit mange andre får opp, så får ikke du det opp. er det ikke lov å spørre???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ja, SSD, jeg er webbis forkledd for å se hvem dere er.

Hva i helvete har du gjort med dette innlegget da???

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• red

11

• Bassisten

7

• Altman

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis jeg får si min mening her, så tror jeg at hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg droppet å få være med i DOL-galleriet.

I utgangspunktet helt sikkert greit at du kunne få være med. Men uheldige omstendigheter som at Bassisten ikke fikk opp bildet ditt, har gjort slik at du har hissa deg opp så til de grader her inne nå, noe som har imponert de færreste av oss. Hadde jeg bæsja på leggen på samme måte som du har gjort nå, hadde jeg ikke lenger ønsket å være med i dette galleriet.

Vel... det kunne likegjerne stått "red", "carlina" eller "Luska" der det sto webbis..

Cluet er at dama jo kan være hvem som helst, ettersom nicket bare er noen få dager gammelt, samt ikke engang passordbeskyttet.

Ah, men du antar at det er en dame. Kanskje tinka er en mann ? Eller Bill Clinton ?

::NOTE::

Dette er bare sprøyt. Alle referanser til nicks og virkelige navn er vill fantasi. Innholdet i denne meldingen insuerer IKKE at Tinka er Bill Clinton, Mann, eller noe annet en det hun utgir seg for. Alle eventuelle likhetstrekk er tilfeldige.

Jeg stiller et jævla spørsmål!!!!! Er det mulig å være blokka i huet! Du får sikkert din lønn i himmelen.

Jeg SPØR om hva problemet kan være, oversatt = hva tror du er grunnen til at du ikke får det opp, kan jeg gjøre det på noen annen måte så det funker?? Men nå kabn det være det samma!

Når folk skal være så jævli grinete kan de ha ting for seg sjøl. Er ikke lov til å stille et noemalt og høfliog spørsmål, så har jeg liksom bekylt deg for det ene og det andre??? Synes du det er rart at jeg lurer når jeg sender bilde som jeg veit mange andre får opp, så får ikke du det opp. er det ikke lov å spørre???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ja, SSD, jeg er webbis forkledd for å se hvem dere er.

I jøsse navn da, var det der noe å hisse seg opp sånn for? Bassisten ga deg et greit nok svar syns nå jeg. Det hadde nå bare vært å prøve å sende bildet på nytt... *oppgitt*

Hvis jeg får si min mening her, så tror jeg at hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg droppet å få være med i DOL-galleriet.

I utgangspunktet helt sikkert greit at du kunne få være med. Men uheldige omstendigheter som at Bassisten ikke fikk opp bildet ditt, har gjort slik at du har hissa deg opp så til de grader her inne nå, noe som har imponert de færreste av oss. Hadde jeg bæsja på leggen på samme måte som du har gjort nå, hadde jeg ikke lenger ønsket å være med i dette galleriet.

Jeg gjør ikke det heller.

mener ikke å være hissig, men er så irriterende når folk vrir og vender på det jeg egentlig sier. Jeg spurte bare hva som var problemet med bildet så jeg kunne gjøre det annerledes, men fikk bare smell og dritt i fleisen av det. Så galeriet er ikke av min interresse lenger nei.

Noe som forunder meg er at noen skal alltid prøve å gjøre livet til andre surt. Hvorfor er det sånn?

Annonse

Ah, men du antar at det er en dame. Kanskje tinka er en mann ? Eller Bill Clinton ?

Dette er bare sprøyt. Alle referanser til nicks og virkelige navn er vill fantasi. Innholdet i denne meldingen insuerer IKKE at Tinka er Bill Clinton, Mann, eller noe annet en det hun utgir seg for. Alle eventuelle likhetstrekk er tilfeldige.

:-)

:)

mener ikke å være hissig, men er så irriterende når folk vrir og vender på det jeg egentlig sier. Jeg spurte bare hva som var problemet med bildet så jeg kunne gjøre det annerledes, men fikk bare smell og dritt i fleisen av det. Så galeriet er ikke av min interresse lenger nei.

Noe som forunder meg er at noen skal alltid prøve å gjøre livet til andre surt. Hvorfor er det sånn?

Det var da ingen som prøvde på det, og ingen har heller vridd og vrengt på noe du har skrevet.

Den eneste som har vridd og vrengt på ting her er jo du.

Vel... det kunne likegjerne stått "red", "carlina" eller "Luska" der det sto webbis..

Cluet er at dama jo kan være hvem som helst, ettersom nicket bare er noen få dager gammelt, samt ikke engang passordbeskyttet.

Dama kan jo være hvem som helst? For dere som ikke kjenner meg ja, så klart! Akkuratt som dere er hvem som helst for meg! Hvem ellers skulle jeg være?

Greit at noen her inne kjenner hverandre i RL, men hva med de som ikke gjør det da? Skal ikke de få være med?

Synes DOL begynner å minne mer og mer om en klan der folk går i grupper og hakker på en.

men hva mener du med "hvem som helst"? Jeg sendte jo bilde. Hva er resten som er her inne da? Dessuten er ikke nicket bare noen dager gammelt.

Nå gidder jeg ikke mer. "Klanen" her inne skal få ha det topp-hemmelige gallereit for seg selv.

Og bassisten: Du gjør sikkert en god jobb, og innlegget var ikke ment negativt.

Gjest Webmester

Hvor har jeg slengt dritt???

Jeg bare påpeker at du godt kan være Webmaster som utgir seg med et annet nick.

Et av kravene for å få bildet av seg lagt ut på den siden er at at Bassisten kan gå god for at du er den du sier du er, og det er det ikke mulig å gjøre når nicket ditt ble tatt i bruk for et par dager siden.

Jeg prøver bare å forklare deg noe, ikke slenge dritt, men om du utrolig nok presterer å tolke det på den måten så for det nå bare være så.

Vennligst moderer deg unge mann

:)

Du gikk hardt ut mot Bassisten allerede i det første innlegget ditt her. Det var ingen høflig måte du henvendte deg til ham på. Derfor er jeg lite overrasket over at du har fått de reaksjonene du har fått her nå.

Det er en flott gjeng som er her på DOL, en gjeng du helt sikkert kunne blitt en del av. Men du må moderere deg litt. Tenk over hvordan du ordlegger deg.

Annonse

Det var da ingen som prøvde på det, og ingen har heller vridd og vrengt på noe du har skrevet.

jaja. Det er sikkert den "dama der som ingen vet hvem er" som er klin kokos.

God helg til deg og.

ha det bra folkens, føler meg litt vel "hakket" ut. Før i tida var alle godtatt her selv om det fantes diskusjoner, men ikke slik hakking som det er nå. tror jeg trekker meg tilbake.

Dama kan jo være hvem som helst? For dere som ikke kjenner meg ja, så klart! Akkuratt som dere er hvem som helst for meg! Hvem ellers skulle jeg være?

Greit at noen her inne kjenner hverandre i RL, men hva med de som ikke gjør det da? Skal ikke de få være med?

Synes DOL begynner å minne mer og mer om en klan der folk går i grupper og hakker på en.

men hva mener du med "hvem som helst"? Jeg sendte jo bilde. Hva er resten som er her inne da? Dessuten er ikke nicket bare noen dager gammelt.

Nå gidder jeg ikke mer. "Klanen" her inne skal få ha det topp-hemmelige gallereit for seg selv.

Les de andre svarene her...

God helg til deg og.

ha det bra folkens, føler meg litt vel "hakket" ut. Før i tida var alle godtatt her selv om det fantes diskusjoner, men ikke slik hakking som det er nå. tror jeg trekker meg tilbake.

Ha en god helg du også, men jeg anbefaler deg å lese tråden her en gang til, også ditt første innlegg, og du vil fort se hvem som har hakket på hvem.

Dolbildesiden er for øvrig en side som Bassisten har tatt initiativet til, og ikke noe som har noe med Doktor Onlie og gjøre.

Jeg tipper det gikk omtrent slik:

Tinka føler seg noe 'snytt'. I affekt skriver hun noe hun opplever som 'et vanlig spørsmål'. Når hun får krassere reaksjoner, fordi endel andre (meg inkludert) leste det hun skrev som noe mer negativt ladet enn hun opplever selv, går følelsene over i fustrasjon.

Så baller det seg oppover, forsvarsinstinktet kicker inn, og man er mer opptatt av å få de andre til å fremstå som aggresive fremfor å se hva man selv evt gjorde for å sette 'standaren' i tråden.

Jeg tror oppriktig Tinka er den hun 'sier' (vanlig DOl bruker med beste intensjoner), som ble skeptisk da bildet ikke virket.

Og vi lar oss fort fyre opp når det er fredag og vi skal 'drepe' en times tid før lystbetonte aktiviteter står på trappen.

Og jeg har ca 40 min igjen :)

Med beste kvasianalytiske hilsner,

Red

God helg til deg og.

Tinka var litt skarp i kantene. Hva så? Det er da lov å være irritert.

Musikeren er et eksempel til etterfølgelse når det gjelder å skrive sure innlegg (positivt ment) :)

Jeg tipper det gikk omtrent slik:

Tinka føler seg noe 'snytt'. I affekt skriver hun noe hun opplever som 'et vanlig spørsmål'. Når hun får krassere reaksjoner, fordi endel andre (meg inkludert) leste det hun skrev som noe mer negativt ladet enn hun opplever selv, går følelsene over i fustrasjon.

Så baller det seg oppover, forsvarsinstinktet kicker inn, og man er mer opptatt av å få de andre til å fremstå som aggresive fremfor å se hva man selv evt gjorde for å sette 'standaren' i tråden.

Jeg tror oppriktig Tinka er den hun 'sier' (vanlig DOl bruker med beste intensjoner), som ble skeptisk da bildet ikke virket.

Og vi lar oss fort fyre opp når det er fredag og vi skal 'drepe' en times tid før lystbetonte aktiviteter står på trappen.

Og jeg har ca 40 min igjen :)

Med beste kvasianalytiske hilsner,

Red

Jeg tror også Tinka er den hun sier hun er, hvis ikke hadde hun nok ikke gått til slike angrep som hun har gjort.

En som vil "lure" seg inn vil nok smiske langt mer enn hva Tinka gjorde.... Med mindre innleggene hennes faktisk var forsøk på smisking :)

"Og bassisten: Du gjør sikkert en god jobb, og innlegget var ikke ment negativt. "

Det første innlegget ditt inneheldt fylgjande ord: rart, bøff, lite kult, tull.

Det andre innlegget ditt inneheldt: Jævla og "blokka i huet",

Dette er mine auger negative ord. I tillegg til at du åpenbart tvilte på min kompetanse i høve til sjå eit bilde som var 0kb då det kom fram til meg, og fann det nødvendig å skriva eit innlegg på Åpent Forum i staden for å ta det pr. mail. Det er ikkje rart at ein får motbør når ein tar den tonen du gjer, og eg vil rå deg til å ta det til etterretning.

Folkeskikk er gyldig på internett også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...