Gå til innhold

bassisten! ang. bilde til galleri

Anbefalte innlegg

Jeg tror også Tinka er den hun sier hun er, hvis ikke hadde hun nok ikke gått til slike angrep som hun har gjort.

En som vil "lure" seg inn vil nok smiske langt mer enn hva Tinka gjorde.... Med mindre innleggene hennes faktisk var forsøk på smisking :)

Om ikke annet, har alle hørt nicket hennes _nå_.

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• red

11

• Bassisten

7

• Altman

3

Mest aktive i denne tråden

Tinka var litt skarp i kantene. Hva så? Det er da lov å være irritert.

Musikeren er et eksempel til etterfølgelse når det gjelder å skrive sure innlegg (positivt ment) :)

Du om det. Eg foretrekk folk som handsamar andre folk med respekt. Eg mistar fort respekten for folk som er respektlause og ikkje visar folkeskikk. Også på internett.

Jeg tipper det gikk omtrent slik:

Tinka føler seg noe 'snytt'. I affekt skriver hun noe hun opplever som 'et vanlig spørsmål'. Når hun får krassere reaksjoner, fordi endel andre (meg inkludert) leste det hun skrev som noe mer negativt ladet enn hun opplever selv, går følelsene over i fustrasjon.

Så baller det seg oppover, forsvarsinstinktet kicker inn, og man er mer opptatt av å få de andre til å fremstå som aggresive fremfor å se hva man selv evt gjorde for å sette 'standaren' i tråden.

Jeg tror oppriktig Tinka er den hun 'sier' (vanlig DOl bruker med beste intensjoner), som ble skeptisk da bildet ikke virket.

Og vi lar oss fort fyre opp når det er fredag og vi skal 'drepe' en times tid før lystbetonte aktiviteter står på trappen.

Og jeg har ca 40 min igjen :)

Med beste kvasianalytiske hilsner,

Red

Takk! Du har skjønt det! kanskje ikke altfor flink til å ordlegge meg, det er derfor det er godt at det finnes tolkere som deg!

Annonse

Takk! Du har skjønt det! kanskje ikke altfor flink til å ordlegge meg, det er derfor det er godt at det finnes tolkere som deg!

hehe :) Ikkenoe problem.

Det som av og til kan være litt gunstig, ville vært å si noe ala:

'Ok, jeg ble kanskje litt hissig, og nå har jeg sett hva jeg skrev etter at jeg roa meg litt, og det var kvassere enn jeg hadde ment.'

Da er det gode muligheter for at andre sier 'jaja, vi har alle våre dager, vi var kanskje litt kvasse vi og'.

Ha en god helg, med eller uten bildet på DOL galleri :)

Ha en god helg du også, men jeg anbefaler deg å lese tråden her en gang til, også ditt første innlegg, og du vil fort se hvem som har hakket på hvem.

Dolbildesiden er for øvrig en side som Bassisten har tatt initiativet til, og ikke noe som har noe med Doktor Onlie og gjøre.

Kjære deg, ikke vær dum! SELVFØLGELIG har galleriet noe med DOL å gjøre! Det er jo bilder av folk som pleier å skrive på DOL. Hvor ellers skulle han fått bildene fra?

JA, jeg kan være skarp til tider, men det lønner seg faktisk av og til for å ikke bli overkjørt. Andre ganger virker jeg skarp på folk som ikke kjenner meg, og da mener jeg ikke å være det.

Sånn er ejg bare!

Kjære deg, ikke vær dum! SELVFØLGELIG har galleriet noe med DOL å gjøre! Det er jo bilder av folk som pleier å skrive på DOL. Hvor ellers skulle han fått bildene fra?

JA, jeg kan være skarp til tider, men det lønner seg faktisk av og til for å ikke bli overkjørt. Andre ganger virker jeg skarp på folk som ikke kjenner meg, og da mener jeg ikke å være det.

Sånn er ejg bare!

Jeg mente selvsagt at det ikke hadde noe med doktor online, offisielt, og gjøre.

Dette er utelukkende på initiativ fra Bassisten, og han kan fritt luke ut hvem han vil ha der, og hvem han ikke vil ha der.

Ergo kan han stille krav til at han skal "kjenne" nickene bak bildet.

Jeg mente selvsagt at det ikke hadde noe med doktor online, offisielt, og gjøre.

Dette er utelukkende på initiativ fra Bassisten, og han kan fritt luke ut hvem han vil ha der, og hvem han ikke vil ha der.

Det er det jeg sier.. Velkommen til "sekten" på DOL. Liker vi ikke nicket ditt luker vi deg ut som ugress. Hyggelig!

Slapp av SDD, jeg forsvinner fra sekten jeg så du slipper å tenkepå det.

Ser ut som du valgte å kjede deg frem til treninga, fremfor pils og film..

Feilprioritering, helt klart.

Nerd ;)

Det er det jeg sier.. Velkommen til "sekten" på DOL. Liker vi ikke nicket ditt luker vi deg ut som ugress. Hyggelig!

Denne sekten du snakker om aner jeg fint lite om, og du forstår tydligvis ikke hva jeg sier.

Jeg føler at jeg ordla meg ganske klart over, og det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gjenta det jeg skriver.

Annonse

Denne sekten du snakker om aner jeg fint lite om, og du forstår tydligvis ikke hva jeg sier.

Jeg føler at jeg ordla meg ganske klart over, og det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gjenta det jeg skriver.

Selvfølgelig !

Og ingen frimurere er frimurere heller, hva ? De har ikke hørt om den engang !

Nei, den må du dra lenger på landet med.

Det var vel ikke det det var snakk om, men at Bassisten uten problemer kan la være å t ainn bilder fra folk han ikke kjenner nicket til. See?

Selvfølgelig !

Og ingen frimurere er frimurere heller, hva ? De har ikke hørt om den engang !

Nei, den må du dra lenger på landet med.

Det er klart de har hørt om den, men de har ikke noe de skulle ha sagt i forhold til den.

Jeg er litt usikker på hva jeg svarer på nå, men jeg går ut fra at det var dol-redaksjonen og bildene her..

Det er klart de har hørt om den, men de har ikke noe de skulle ha sagt i forhold til den.

Jeg er litt usikker på hva jeg svarer på nå, men jeg går ut fra at det var dol-redaksjonen og bildene her..

hehe, var bare tøys og tull.

Akkurat som:

jo, det er en hemmelig DOL sekt, og jeg er med, men den er hemmelig så jeg må si den ikke finnes.

First rule of fightclub.. etc

Rot og tøys. -7 minutter av arbeidsdagen, im out.

• 1 måned senere...

"Og bassisten: Du gjør sikkert en god jobb, og innlegget var ikke ment negativt. "

Det første innlegget ditt inneheldt fylgjande ord: rart, bøff, lite kult, tull.

Det andre innlegget ditt inneheldt: Jævla og "blokka i huet",

Dette er mine auger negative ord. I tillegg til at du åpenbart tvilte på min kompetanse i høve til sjå eit bilde som var 0kb då det kom fram til meg, og fann det nødvendig å skriva eit innlegg på Åpent Forum i staden for å ta det pr. mail. Det er ikkje rart at ein får motbør når ein tar den tonen du gjer, og eg vil rå deg til å ta det til etterretning.

Folkeskikk er gyldig på internett også.

Enig. Berømmer deg for din evne til å værra ekskluderende på en så høflig og respektfull måte. Også så god folkeskikk du har. Dessuten synes jeg det er prisverdig åssen du på en så objektiv måte gjør det klart hvem som fortjener/ike fortjener din respekt. Det betyr jo så mye for oss. Er ikke sjøl på den lista, men jeg håper du følger nøye med framover, skal nemlig prøve å skjerpe meg.

Enig. Berømmer deg for din evne til å værra ekskluderende på en så høflig og respektfull måte. Også så god folkeskikk du har. Dessuten synes jeg det er prisverdig åssen du på en så objektiv måte gjør det klart hvem som fortjener/ike fortjener din respekt. Det betyr jo så mye for oss. Er ikke sjøl på den lista, men jeg håper du følger nøye med framover, skal nemlig prøve å skjerpe meg.

Fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...