Gå til innhold

Kurs for kvinner: Leksjon 3. Å gråte : siste utvei, ikke første


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg spør igjen: Hva slags kvinner er det du omgåes med?

Kjenner meg ikke igjen.

Har du ingen humor og obeservasjonsevne ? Jeg observerte det bare for noen uker siden da et heværende damemenneske ikke ville være med mannen på båttur på fjorda i år igjen. I stedet for å si NEI ! syns hun tydeligvis det var passende å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    31

  • MsSophie

    7

  • libra

    5

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ser du på såpeopraer også?

Ikke jeg, men jeg legger merke til på jobben at kvinnsen zapper på kanaler og stopper opp på gråtescener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei. De er like forbaska kvalmende rosa og lyseblå fordet! .-)

Nei, takke meg til noe skikkelig tukis og fersken eller aprikos. For ikke å snakke om gammelrosa, oker og bygderødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man har da sine metoder.

Snørr og tårer er en av dem. Tårer fungerer best forøvrig.

Noen gang kan man spare seg for standardmetoden som inkluderer diskusjon med mer eller mindre saklige og usaklige argumenter, krangling,trygling osv.

Har man dårlig tid hopper man rett på tårene.

Da mannfolk ikke takler en dame som gråter har det stor gjennomslagskraft.

Bare spør:)

Jeg har ikke samvittighet, og dermed ingen empati, så da blir tårer bare noe som gjør at evt sminke renner nedover og deretter gnis utover. Det kan bli skikkelig stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen humor og obeservasjonsevne ? Jeg observerte det bare for noen uker siden da et heværende damemenneske ikke ville være med mannen på båttur på fjorda i år igjen. I stedet for å si NEI ! syns hun tydeligvis det var passende å gråte.

Faktisk så er humor og observasjonsevne noen av mine mest fremtredende egenskaper.

Har fått mange tilbakemeldinger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Faktisk så er humor og observasjonsevne noen av mine mest fremtredende egenskaper.

Har fått mange tilbakemeldinger på det.

Du sa: kjenner meg ikke igjen.

Kjenner du ikke andre igjen heller ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men du har veldig lyst på det, og så sitter du her å skriver en hel del snåle, om enn litt kvinnefientlige innlegg - slik at du, om ikke annet - kan hvertfall prøve å overbevise deg selv om at det likevel ikke er så morsomt;-)

Du vet.....der det er hjerterom er det husrom, og det er ikke alle kvinnfolk som driver og sipper i tide og utide....;-)

Innlegget var for å erte på seg noen, og det virker som det løser ut noe i skrivefingre. I all spøk er det alltid et visst alvor, derfor vil alltid noen ta det alvorlig.

Men si meg: handikapvitser er ikke spesielt morsomt før en handikappa forteller den ! Hvorfor det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa: kjenner meg ikke igjen.

Kjenner du ikke andre igjen heller ?

:-)

Jeg omgåes ikke med sippekjerringer. Det ville jeg ikke holdt ut med :-)

At noen spiller på tårer og følelser for å få sin vilje igjennom, kan nok tenkes. Disse får ingen sympati hos meg - jeg holder meg langt unna slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det sjekka jeg ikke ! Hvordan sjekker man det ?

Dersom man kjenner damen burde man forstå det. Hvis man ikke kjenner henne er det ikke så viktig :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var for å erte på seg noen, og det virker som det løser ut noe i skrivefingre. I all spøk er det alltid et visst alvor, derfor vil alltid noen ta det alvorlig.

Men si meg: handikapvitser er ikke spesielt morsomt før en handikappa forteller den ! Hvorfor det ?

Handikappvitser er en intern spøk som egentlig ingen andre forstår :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dersom man kjenner damen burde man forstå det. Hvis man ikke kjenner henne er det ikke så viktig :-).

En liten historie: en gullsmed sender ut, til 300 av sine beste kunder, en liten sten som ser ut som en diamant. Bare en av stenene er virkelig en diamant, og man må til butikken for å få sjekket om den er ekte. Gullsmeden visste hvem som hadde fått den ekte, og ringte henne da hun ikke dukket opp. Hun hadde kastet stenen ! Damen begynte straks å gråte og var utrøstelig helt til mannen, søsteren og broren hennes tilbød seg å kjøpe en ring med en slik sten !! Den historien har gått i bransjen i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Handikappvitser er en intern spøk som egentlig ingen andre forstår :-).

Litt på siden: jeg jobber i kabeltv og vi har interne spøker som garantert ingen andre enn kabelfolk forstår. At ingen skjønner moroa kan være morsomt det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke samvittighet, og dermed ingen empati, så da blir tårer bare noe som gjør at evt sminke renner nedover og deretter gnis utover. Det kan bli skikkelig stygt.

Du er en hard nøtt altså.

Men jeg tør vedde på at en avsugning gjør samme nytten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden: jeg jobber i kabeltv og vi har interne spøker som garantert ingen andre enn kabelfolk forstår. At ingen skjønner moroa kan være morsomt det og...

Ja nettopp. Det er akkurat slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er en hard nøtt altså.

Men jeg tør vedde på at en avsugning gjør samme nytten;)

Nå begynner det å ligne noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å ligne noe...

hehe

Man er da kreativ og bruker alle midler. Kynisk men effektivt. Og det ødelegger ikke sminken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja nettopp. Det er akkurat slik det er.

Som dama som skrev i en feilmelding at hun hadde "susselyder" på skjermen. Jeg syns det hørtes ganske romantisk ut skrev jeg tilbake, men antar at du mener suselyder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dama som skrev i en feilmelding at hun hadde "susselyder" på skjermen. Jeg syns det hørtes ganske romantisk ut skrev jeg tilbake, men antar at du mener suselyder ?

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...