Gå til innhold

Kurs for kvinner: Leksjon 3. Å gråte : siste utvei, ikke første


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

hehe

Man er da kreativ og bruker alle midler. Kynisk men effektivt. Og det ødelegger ikke sminken;)

Leppestiftring rundt junior kan tolkes som sykdom og kan utløse et legebesøk ! Godt når legen bekjentkjør hva det er, da blir det en historie i den bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    31

  • MsSophie

    7

  • libra

    5

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Leppestiftring rundt junior kan tolkes som sykdom og kan utløse et legebesøk ! Godt når legen bekjentkjør hva det er, da blir det en historie i den bransjen.

Rødt utslett av merke Lancõme er sikkert kjedelig, ja;)

Men du snakker tydeligvis av erfaring her, Ulv, så i og med at legen har fått seg en god latter én gang allerede gjør du vel ikke samme tabbe en gang til?

Eller du kan avstå fra "behandling" og bare gå for de pastellblå flisene uten med en gang..

Men det er vel for enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var såkalt interiørrådgiver med maling, tapet og fliser som spesiale, og veskantfruer i Oslo som pasienter.

Du mener ikke alvorlig at vestkantfruer i Oslo er representative for det store flertall av kvinner???

*rister på hodet og flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du mener ikke alvorlig at vestkantfruer i Oslo er representative for det store flertall av kvinner???

*rister på hodet og flirer*

De er i hvertfall representative for seg sev: de drikker i smug og fyllekjører, ligger med håndverkere, er dumme og deilige, noen er bare dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var for å erte på seg noen, og det virker som det løser ut noe i skrivefingre. I all spøk er det alltid et visst alvor, derfor vil alltid noen ta det alvorlig.

Men si meg: handikapvitser er ikke spesielt morsomt før en handikappa forteller den ! Hvorfor det ?

Selvironi er the noble art of humor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. har lest noen av innleggene her nedover nå - jeg skjønner nå hvorfor du er singel og barnløs, Ulv. Tror det har noe med kvinnesynet ditt og gjøre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det har jeg, men hvor interessert er du egentlig?

Alltid på utkikk, men kan de tålerere mine svakheter og ly(s)ter ? F eks er jeg seig til å fleipe, sånn som her. Har aldri såret noen lell, tror jeg, og blir lei meg hvis noen blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i hvertfall representative for seg sev: de drikker i smug og fyllekjører, ligger med håndverkere, er dumme og deilige, noen er bare dumme.

De er nok ikke riktig så representative for meg. Jeg drikker åpenlyst, har ikke bil så fyllekjøring blir det lite av, har vel vært i bingen med en håndverker eller to... men dum og deilig er jeg ikke!!!!

Hvertfall ikke deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hmmm.. har lest noen av innleggene her nedover nå - jeg skjønner nå hvorfor du er singel og barnløs, Ulv. Tror det har noe med kvinnesynet ditt og gjøre.

:)

Humor er så mangt, humor har løst mange floker og åpnet mange dører som ellers ville vært lukket.

Singel og barnløs, er det en straff eller et onde ? Føler det ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

De er nok ikke riktig så representative for meg. Jeg drikker åpenlyst, har ikke bil så fyllekjøring blir det lite av, har vel vært i bingen med en håndverker eller to... men dum og deilig er jeg ikke!!!!

Hvertfall ikke deilig!!!

He-he. Sånn skal det være.

For å utdype litt så har jeg sett dem, f eks å fylekjøre med 4 barn i bilen to av sine egne og to av naboens. Gift dame ligger med snekker på isolasjonsmatter på loftet, umiskjennelige flekker på mattene. To tomme flasker vodka i toalettsisternen med neglelagkk på. Ikke rart dassen ikke virka. osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor er så mangt, humor har løst mange floker og åpnet mange dører som ellers ville vært lukket.

Singel og barnløs, er det en straff eller et onde ? Føler det ikke sånn.

Hehe, nei for de fleste menn er det nok et gode å forbli singel, ja.. (Basert på de samme filmene du ser.)

Men vi skjønner jo hvorfor du baserer synet ditt på myter og film, det var mest det jeg mente.. Humoren har ennå ikke åpnet akkurat den døren for deg, bare.. Men de fleste kvinner faller for humor, så du kan jo tenke på å passe deg litt, om du skal forbli singel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid på utkikk, men kan de tålerere mine svakheter og ly(s)ter ? F eks er jeg seig til å fleipe, sånn som her. Har aldri såret noen lell, tror jeg, og blir lei meg hvis noen blir det.

....jeg bare forteller de at du behersker "baksiden-av-tunge-trikset", og da tror jeg de kan sto ut med det meste......:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he. Sånn skal det være.

For å utdype litt så har jeg sett dem, f eks å fylekjøre med 4 barn i bilen to av sine egne og to av naboens. Gift dame ligger med snekker på isolasjonsmatter på loftet, umiskjennelige flekker på mattene. To tomme flasker vodka i toalettsisternen med neglelagkk på. Ikke rart dassen ikke virka. osv osv osv

Nok en gang har jeg fått bekrefta at tilværelsen som vestkantfrue absolutt ikke er noe for meg!

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hehe, nei for de fleste menn er det nok et gode å forbli singel, ja.. (Basert på de samme filmene du ser.)

Men vi skjønner jo hvorfor du baserer synet ditt på myter og film, det var mest det jeg mente.. Humoren har ennå ikke åpnet akkurat den døren for deg, bare.. Men de fleste kvinner faller for humor, så du kan jo tenke på å passe deg litt, om du skal forbli singel.

:)

Ingen av de jeg har vært sammen med har gjort noen av disse stuntene jeg skisserer, men derimot andre har prestert slikt i RL. Altså kan man observere utenfor familien og nære kretser også. De siste to filmene jeg så var "Den sjette sansen" og "livets lyse side" meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

....jeg bare forteller de at du behersker "baksiden-av-tunge-trikset", og da tror jeg de kan sto ut med det meste......:-D

Ånei... har jeg fortalt det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nok en gang har jeg fått bekrefta at tilværelsen som vestkantfrue absolutt ikke er noe for meg!

Takk :-)

Jeg var lenge i bransje med husbesøk på vestkanten, og jeg kan love deg at det ikke er tull nei. Sympatisk er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei... har jeg fortalt det ?

Jeg mener å ha sett et innlegg som omhandlet noe sånt noe ja.

Ikke kom å si det var rent oppspinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg mener å ha sett et innlegg som omhandlet noe sånt noe ja.

Ikke kom å si det var rent oppspinn?

Oppspinn ? Det er katastrofe !! Også jeg som trodde jeg skulle få ha det trikset for meg selv, og så er det ute til fri avbenyttelse på/av hele DOL !! Nå må jeg altså finne opp/på et nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lenge i bransje med husbesøk på vestkanten, og jeg kan love deg at det ikke er tull nei. Sympatisk er det ikke.

Kanskje et resultat av tilværelsens uutholdelige kjedsomhet?

Nei, takke meg til åpent fyll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...