Gå til innhold

ligner du paa noen?


Gjest barelurerjegda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Britney Spears(!), Kristin Frogner og Siri Lill Mannes(!!), har jeg hørt.

Litt av ei blanding..

Ja der har du vel svaret på hvorfor folk gloooor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja der har du vel svaret på hvorfor folk gloooor.

Tror jeg og. For jeg kler meg jo som førstnevnte, oppfører meg som nr to og har dialekta til nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene sier at jeg ligner på Karius og Baktus når jeg står opp om morgenen.

De måtte selvfølgelig gå til sengs uten kveldsmat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som en kryssning av Beatrice Dalle og Kim Basinger har jeg hørt, men det tar jeg ikke som et kompliment da.

Ifølge onkelen min ligner jeg på Liv Ullmann og i følge min gamle nabo ligner jeg Juliette Binochet og i følge søsteren min ligner jeg på Neve Cambell.

Men i følge meg selv ligner jeg på Magica fra Tryll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror jeg må være noe helt for meg selv..

Datteren min på et år, derimot, hun likner visst både på Titten Tei og Turid Balke (hun eldre dama som spilte naboen til Karl i Karl&Co.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som en kryssning av Beatrice Dalle og Kim Basinger har jeg hørt, men det tar jeg ikke som et kompliment da.

Ifølge onkelen min ligner jeg på Liv Ullmann og i følge min gamle nabo ligner jeg Juliette Binochet og i følge søsteren min ligner jeg på Neve Cambell.

Men i følge meg selv ligner jeg på Magica fra Tryll.

Synes ikke du liknet på Magica jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 96-97 lignet jeg visstnok veldig på sangeren i the Cranberries. Opplevde flere ganger at folk påpekte likheten. Jeg var f.eks. på et valgkampmøte for Bill Clinton i Iowa. Da jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen, spurte en av vaktene om det var en Cranberries-konsert i området, mens han gliste stort til meg. Året etter var jeg på cruise, og hver gang jeg gikk forbi noen av kelnerne nynnet de "Zombie" til meg. Så noe må det ha vært. Men nå har hun fått langt hår, så da ligner jeg vel ikke på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene sier at jeg ligner på Karius og Baktus når jeg står opp om morgenen.

De måtte selvfølgelig gå til sengs uten kveldsmat den dagen.

Fikk senest i dag høre at jeg så ut som Baktus. Det må skyldes mitt orange, noe bustete hår. Syns han er litt søt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du liknet på Magica jeg da :-)

Du har ikke sett meg kl. 06.00 om morran når jeg kreker meg opp for å gå på jobb :-)

Da er likhet med Magica veldig tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligner på mamma og kusinen min. Men jeg har også fått høre at jeg har lignet Madonna, Jane i Melrose og Drew Barrymore, alt etter hvordan jeg har hatt hårklippen =)

Det er nok ikke helt riktig *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk senest i dag høre at jeg så ut som Baktus. Det må skyldes mitt orange, noe bustete hår. Syns han er litt søt jeg da...

Ja, det er da helt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...