Gå til innhold

ligner du paa noen?


Gjest barelurerjegda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått høre at jeg ligner på Synnøve Svabø (når jeg har sminka meg vel og merke..).

En gang var det også en som var skråsikker på at jeg var søstra til Kjersti Bergesen. Vi ligna på hverandre og hadde samme dialekt. Hrrmff..Hun snakker bergensk og jeg sunnmørsdialekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Får stadig høre at jeg ligner veldig på Asgeir. flere ganger har jeg faktisk måttet skirve autografer fordi noen barn ikke ville tro meg da jeg sa det ikke var meg. De ble så lei seg og den ene begynte nær å gråte fordi jeg nektet men de var helt sikre. til slutt måtte jeg signere noen autografer å love at dette skulle være vår hemmelighet.

Hva skulle man gjøre da? Jeg hadde ikke hjerte til å såre de små barna.*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre Sissel Kyrkjebø noen ganger, men det er noen år siden sist (da hadde vi tilfeldigvis ganske lik sveis). Dessuten har jeg hørt Bertine Zetlitz. (Ikke at jeg synes de to har så mye til felles, da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

I 96-97 lignet jeg visstnok veldig på sangeren i the Cranberries. Opplevde flere ganger at folk påpekte likheten. Jeg var f.eks. på et valgkampmøte for Bill Clinton i Iowa. Da jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen, spurte en av vaktene om det var en Cranberries-konsert i området, mens han gliste stort til meg. Året etter var jeg på cruise, og hver gang jeg gikk forbi noen av kelnerne nynnet de "Zombie" til meg. Så noe må det ha vært. Men nå har hun fått langt hår, så da ligner jeg vel ikke på noen.

Dolores? Wow!

*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg ser ut som en kryssning av Beatrice Dalle og Kim Basinger har jeg hørt, men det tar jeg ikke som et kompliment da.

Ifølge onkelen min ligner jeg på Liv Ullmann og i følge min gamle nabo ligner jeg Juliette Binochet og i følge søsteren min ligner jeg på Neve Cambell.

Men i følge meg selv ligner jeg på Magica fra Tryll.

Beatrice Dalle

Kim Basinger

Neve Campbell

Juliette Binoche

... og du tar det ikke som et kompliment?!?!?!

Jeg synes tilogmed Magica er søt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du ligner på henne?

Give me som suger, beibi! :)

Lykke til på festen i dag da ;)

(ER det noe som heter måtehold?)

Nå skal jeg på kino.....senere på nabofest. Har leid noen tønner med øl!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på festen i dag da ;)

(ER det noe som heter måtehold?)

Nå skal jeg på kino.....senere på nabofest. Har leid noen tønner med øl!!

Mvh

Og nå begynner Engelsk fotball! :)

Du får kose deg på kino i det fine været, og ikke gjøre noe jeg ville ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...