Gå til innhold

Is som blir borte. (Inspirert av innlegget om godteri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som liker is som blir borte? Noe må det jo være siden den isen jeg liker ikke lenger finnes.

Når jeg var liten spiste jeg alltid GULLIVER (Appelsinsaftis). Den forsvant. *sukk*

Av og til dristet jeg meg på en begeris med tyggegummikule i bunnen. Den forsvant.

Så kom det en is som var utformet som en fot og som smakte jordbær og vanilje. Den forsvant.

Flere eksempler?

Gjest Kartoffel
Skrevet

Ja! Den kroneisen med solbær som fantes for bare et par år siden. Kjempegod.

Skrevet

I Eidfjord i Hardanger spiste jeg for noen år siden spkelses Is. Det var jordbæris med lakris trekk. Kjempegod , men har aldri sett den igjen...

Gjest carlina
Skrevet

Ja det var en nydelig hvit is som het coco bahia..eller noe sånt...

Gjest carlina
Skrevet

Tror den isen med tyggegummi i bunnen selges av hjem is(isbilen)

Gjest carlina
Skrevet

He he...Jeg likte veldig godt en pen-is men den flytta og siden har den ikke vært på markedet!!!!*Sukk* hirr hirr

Skrevet

Jeg savner Rupi!!

Og vaniljeis med sjokoladebiter i boks fra Diplom is....

angeleena1365380364
Skrevet

cool fish =)

hvis jeg ikke husker feil,Hip,saftis utenpaa og fl;teis inni..namnam

Skrevet

Sjokkis!

Tror den het det i alle fall. Vaniljeis med sjokoladetrekk og to stenger av ren sjokolade midt inni isen.. Nammmmm....!

Skrevet

Husker ikke hva den het, men det var vanilje inni, og et hardt gult lag med noe godt utenpå. Pinnen var en tyggegummi...

Skrevet

Sol-is fra Diplom is!!! *snufs*

Sol-is finnes fortsatt. Nå er papiret rundt isen nesten helt blå-lilla. Kanskje du bare ikke kjenner den igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...