Gå til innhold

Hodepine..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det kommer vel an på bruken,men jeg har hatt min siden starten av juli(tror jeg) og byttet batteri tre ganger...

Med nye batt tar det under ett minutt.Med godt brukte ca ti min.Og med oppbrukte skjer det ikke mye.. *s*

Jeg må nok kjøpe inn ekstrasett da. Har din også 4 batterier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    25

  • Amiga

    14

  • Lillelurven

    6

  • rufsetufsa

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er så snill så..:)

Men nå bør jeg vel snart pelle meg inn i dusjen.

Jeg må trossalt beregne en times tid til å knyte slipset..:)

Ja kom deg i dusjen, den frisker opp og du vil føle deg mye piggere! Har du bestemt deg for slipsknute da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg er så snill så..:)

Men nå bør jeg vel snart pelle meg inn i dusjen.

Jeg må trossalt beregne en times tid til å knyte slipset..:)

Sleng over slipset,så skal jeg knyte mens du dusjer...Rop om du trenger en vask på ryggen da!!!

*blunker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng over slipset,så skal jeg knyte mens du dusjer...Rop om du trenger en vask på ryggen da!!!

*blunker*

Du hører dårlig, jente!

Det jeg trenger er ikke noen til å knyte slipset til meg, noen til å skrubbe meg på ryggen eller generelt noen til å kle på meg.

Det jeg trenger er en avsugning!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom deg i dusjen, den frisker opp og du vil føle deg mye piggere! Har du bestemt deg for slipsknute da? ;-)

Jeg kliner selvsagt til med en Windstor-knute.

Man eier da litt stil!

Hodepinen er for øvrig over, og jeg skylder egentlig på paraceten, samt iskald villa farris.

Før virkningen av paraceten går ut har jeg sikkert blitt full, så da slipper jeg denne plagen mer i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du så da ut som en 14tiss på bildet, så du kan ikke være så gammel!

:)

...jeg tror jeg elsker deg...

la-la----*nynner med Kalvikstemme* :-)

Du liker han, sannt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Du hører dårlig, jente!

Det jeg trenger er ikke noen til å knyte slipset til meg, noen til å skrubbe meg på ryggen eller generelt noen til å kle på meg.

Det jeg trenger er en avsugning!

:)

Ok...Det blir for langt å kjøre,kan ikke hjelpe deg der..*s*

Du får ha god "jakt" i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg tror jeg elsker deg...

la-la----*nynner med Kalvikstemme* :-)

Du liker han, sannt?

Ja, jeg simpelthen elsker Finn Kalvik, rett og slett fordi han har vært pensum på skolen.

Det samme gjelder Bjørk. En nydelig dame!

Jeg elsker selvsagt deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...Det blir for langt å kjøre,kan ikke hjelpe deg der..*s*

Du får ha god "jakt" i kveld da!

Takk, men jeg skal ikke jakte, jeg skal ha det koselig med venner, kjente og god mat og drikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kliner selvsagt til med en Windstor-knute.

Man eier da litt stil!

Hodepinen er for øvrig over, og jeg skylder egentlig på paraceten, samt iskald villa farris.

Før virkningen av paraceten går ut har jeg sikkert blitt full, så da slipper jeg denne plagen mer i dag :)

Håper du får en fin dag og natt da, og at morgendagen ikke blir så ille! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis hjelper det med bøttevis med vann. Alkohol er vanndrivende, og det blir for lite væskeinntak i forhold til hva du pisser og svetter ut igjen.

Hodepine er ofte et resultat av at blodårene i hjernen trekker seg sammen, noe de gjør blant annet ved for lavt væskeinntak. Du kan ha hatt hodepine allerede før du starter å drikke alkohol i går, fordi det var så varmt i går (og da svetter man jo mer) og du hadde fått i deg for lite væske i løpet av dagen.

En neve paracet kan selvsagt også hjelpe! :-) Hjelper ikke det heller, får du ta med deg hodet ut og legge det i søppelkassen, også reise og kjøpe deg et nytt.*hø-hø*

Dette var diagnosen fra Doktor Molli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se..vi får se!!

Hm, jeg er redd

Vi kommer til å dø

Får håpe det finnes

en gud som elsker oss

Gjør deg klar for flammene...

Sammen med de andre lammene...

Vi skal smelte sammen uten

skam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hjelper det med bøttevis med vann. Alkohol er vanndrivende, og det blir for lite væskeinntak i forhold til hva du pisser og svetter ut igjen.

Hodepine er ofte et resultat av at blodårene i hjernen trekker seg sammen, noe de gjør blant annet ved for lavt væskeinntak. Du kan ha hatt hodepine allerede før du starter å drikke alkohol i går, fordi det var så varmt i går (og da svetter man jo mer) og du hadde fått i deg for lite væske i løpet av dagen.

En neve paracet kan selvsagt også hjelpe! :-) Hjelper ikke det heller, får du ta med deg hodet ut og legge det i søppelkassen, også reise og kjøpe deg et nytt.*hø-hø*

Dette var diagnosen fra Doktor Molli!

Tusen takk, men nå er jeg mye bedre.

Det hjalp med iskald brus i mengder og en deilig dusj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...